Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Så vi er enig i at det er indiviuelt. Ergo et menneske med IQ på 90 kan være like bra, eller bedre enn ett med IQ på 150.

Selv ser jeg ikke på IQ som noen interessant faktor, for meg er det best å ha evnen til å oppnå suksess i livet, slik at man kan trives.

HVA er et bra menneske? Hvordan kan du eller jeg definere et bra menneske?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan da ikke være noe vanskelig å forklare vel?

Nei, jeg forklarte det simpelt og greit - og denne personen forstod det da. Men man skulle da virkelig tro at når man er 19 år, så vet man sånt.

Det jeg egentlig prøver å si, er at jeg irriterer meg over at folk ikke evner å være litt intellektuelle. Det virker som om mange synes det er "teit" å faktisk kunne noe, og skyr all kunnskap. Når man nærmer seg det stadiet at man ikke vet hvor Alpene ligger, så burde det være en grunn til å irritere seg.

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe som det blir mer og mer av, i alle slags butikker og nå også hos bilforhandlere og lignende:

En ung jente som sitter bak en disk, ser rett på deg og sier "hei" på lang avstand med en gang du har satt benet inforbi døra. Og som

gjerne roper fra lang avstand "trenger du hjelp!"

Og hvis du spør må du forklare henne alt, selv om hun ikke har fnugg av peiling. Og først etter det, finner hun ut at jeg må snakke med andre mens hun fortsetter å glane teit på deg, mens det samtidig gjerne er ei teit syngedame som lirer og mjauer av seg i høytalerne. Og så er man like langt. Bortsett fra at jeg allerede er i ferd med å bli helt dårlig av hele greia.

Fy fanden som jeg hater sånne situasjoner.

Lenke til kommentar

Kunder i musikkforretninger, de er så jævla selvgode.

"UNNA VEI, jeg driver med musikk, jeg skal oppholde de ansatte og diskutere "avanserte" ting sånn at du aldri får hjelp."

Stod der med fire dyre produkter og skulle ha et til som jeg måtte ha hjelp til å finne. Men neida, stod der drittlenge og fikk ikke hjelp før de hadde prata i ti minutter.

Endret av coyotemannen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kunder i musikkforretninger, de er så jævla selvgode.

"UNNA VEI, jeg driver med musikk, jeg skal oppholde de ansatte og diskutere "avanserte" ting sånn at du aldri får hjelp."

Stod der med fire dyre produkter og skulle ha et til som jeg måtte ha hjelp til å finne. Men neida, stod der drittlenge og fikk ikke hjelp før de hadde prata i ti minutter.

Er det meg du snakker om nå? Det hadde neppe blitt med å vente i ti minutter. :tease:

Dog pleier ikke forhandlerne ha så mye detaljkunnskaper om utstyret. Som regler setter de frem det utstyret jeg er interessert i og lar meg prøve det ut så mye jeg selv ønsker.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Irriterer at jeg får opp tråder fra politikkforumet i anbefalte tråder. Eller enda verre, fra mote og velvære. Jeg vil aller helst bare få opp tråder fra ot-baren og sosialt. Kan hende jeg tar meg en tur utenom en gang i blant, men kun da, å konstant være bevisst på at de andre forumene finnes synes jeg er ubehagelig, spesielt politikkforumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...