FrankBjarne Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Må jo ta noe. Spesielt håret mellom ballene og låret. Om ikke blir man så klam og jævlig i bokseren. Selv pleier jeg å ha litt mer vinterdekke om vinteren og stusse det med om sommeren. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Oi, kokain kan drepe. Oi. du kan faktisk bli tatt for å smugle narkotika.. Ser på "locked up abroad", de er jo blåttet for intelligens,.. For mange dumme personer gjør meg irritert -.- Endret 8. februar 2013 av Woltox Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det verste jeg veit er når jeg kommer med en snappy kommentar, og folk skriver "badum-tssssjj" eller linker til trommelyd.no Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tipper McH hadde forventa at det var jeg som skulle gjøre det der. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det irriterer meg at hangdrums koster mellom 2000 og 8000 euro. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hikke!!!!! Arrrg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hikke!!!!! Arrrg Du òg? Dæven, gått og irritert meg over hikken den siste halvtimen nå. Lenke til kommentar
Ms J Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 At jeg utsetter og utsetter ting som når jeg først er igang med, slett ikke er så ille/kjedelig/slitsomt/blæh som jeg tydeligvis har innbilt meg!! Hvorfor kan jeg ikke bare sette igang med en gang? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Faen jeg er trøtt og grinete. Gi meg en øks Lenke til kommentar
Zt Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Skruene på Corsair H80i som akkurat er for korte. Og gjengene er også fantastisk dårlig. Endte opp med å gå for standard kjøler til jeg får ordnet noe annet. Tror jeg aldri har bannet så mye for meg selv når jeg har satt opp en pc. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 At jeg ikke satt meg inn i trafikkreglene i Firenze. Har nå funnet ut at det er svært strenge regler for kjøring i bysonen. Mottok tre bøter på tilsammen 2.300 kr i går. Sjekket litt på nettet, bl.a. på noen debattfora. Konklusjonen ble at det er mest fornuftig å betale. Firenze soper visst inn over 380 mill kr i trafikkovertredelser hvert år. Heldigvis kan jeg dele kostnaden med noen andre, men det likevel ganske irriterende. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Irriterende og delvis fascinerende at en pakke sendt med Posten sin EMS tjeneste(Express Mail Service), bruker lengre tid enn pakker sendt med vanlig post, og at de itillegg ikke har peiling på hvor sendingen befinner seg for øyeblikket Blir nok et annet fraktselskap neste gang ja. Når man først betaler en del mer for en ekstra tjeneste, så er det jo normalt at den i det miste er bedre enn den ordinære tjenesten? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Irriterende og delvis fascinerende at en pakke sendt med Posten sin EMS tjeneste(Express Mail Service), bruker lengre tid enn pakker sendt med vanlig post, og at de itillegg ikke har peiling på hvor sendingen befinner seg for øyeblikket Blir nok et annet fraktselskap neste gang ja. Når man først betaler en del mer for en ekstra tjeneste, så er det jo normalt at den i det miste er bedre enn den ordinære tjenesten? Her er det nok noen som har tabbet seg ut på jobb. Jeg jobber i posten og en feil som skjer av og til er at folk sender førsteprioritet post sammen med vanlig post fordi de som sorterte i'kke så godt nok på pakken. Posten behandler sinnsvakt mange pakker daglig og det er alltids fullt av nykomlinger på terminalene. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) At jeg ikke satt meg inn i trafikkreglene i Firenze. Har nå funnet ut at det er svært strenge regler for kjøring i bysonen. Mottok tre bøter på tilsammen 2.300 kr i går. Sjekket litt på nettet, bl.a. på noen debattfora. Konklusjonen ble at det er mest fornuftig å betale. Firenze soper visst inn over 380 mill kr i trafikkovertredelser hvert år. Heldigvis kan jeg dele kostnaden med noen andre, men det likevel ganske irriterende. De reglene gjelder tydeligvis de fleste storbyene i Italia, så langt jeg har forstått. Man kan kun kjøre bilen i sentrum hvis man betaler en avgift. Endret 9. februar 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Her er det nok noen som har tabbet seg ut på jobb. Jeg jobber i posten og en feil som skjer av og til er at folk sender førsteprioritet post sammen med vanlig post fordi de som sorterte i'kke så godt nok på pakken. Posten behandler sinnsvakt mange pakker daglig og det er alltids fullt av nykomlinger på terminalene. Sikkert du som gjorde det! Din nykomling. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ingen kommenterer t-skjorta mi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 At husleia øker med litt over 2000 kr i Mars, har dårlig råd fra før. Og dette kommer ikke akkurat til å hjelpe på¨økonomien, tvert imot. Takket være det, så må jeg utsette endel spillkjøp de neste månedene. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Kan du ikke bare flytte? Hva økes den fra egentlig? Endret 9. februar 2013 av Rudde93 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ingen kommenterer t-skjorta mi Den var stygg. haha! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå