Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jøss, er det fredag alt? Nei. Heldigvis. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Men klokka er jo ikke 7 enda. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Men klokka er jo ikke 7 enda. Seven PEE EMM Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Når han hører det gjennom veggene/gulvet blir det bare dunk dunk da så da er jo sjangeren irrelevant Tull. Jeg har selv en nabo som i flere år har spilt musikk til alle døgnets tider. Jeg hører godt hvilken sjanger og låt han spiller. Etter noen år med at det plutselig midt på natten kommer på musikk med høyt lydvolum blir man mer eller mindre immun. Sjanger er vesentlig da det bestemmer hvordan bassen er mikset. Endret 7. februar 2013 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Av alle ting, BadCat. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Folk som bruker uttrykket "bokstavelig talt" feil. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 det er bokstavelig talt det verste i verden Folk som bruker uttrykket "bokstavelig talt" feil. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Av alle ting, BadCat. Han tar ikke feil. Det er rimelig lett å skille sjanger basert på hvordan bassen er. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Ja, og ikke minst hvor plagsom det blir å være nabo. Det er stort sett beaten man hører, ikke bassen. At det er bassfrekvenser i beaten betyr ikke at det er bassen. Bassen er som regel offbeat, høyere i frekvens og lavere i volum. Ja, det er en bass-tromme men det er ikke det som er bassen. Det er vann i ølet som kommer ut av ølkranen, men det er ikke det som blir ikke omtalt av vann som den grunn.. Vannet kommer ut av springen. Skulle tatt seg ut om man bad om vann og så fikk man servert øl isteden. Endret 8. februar 2013 av BadCat Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 det er bokstavelig talt det verste i verden trommelyd.no Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Når han hører det gjennom veggene/gulvet blir det bare dunk dunk da så da er jo sjangeren irrelevant Kan tenke meg det er mye dunking for dem som bor under deg ifyouknowhatiamsaying, ohsnap! Endret 8. februar 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det er stort sett beaten man hører, ikke bassen. At det er bassfrekvenser i beaten betyr ikke at det er bassen. Bassen er som regel offbeat, høyere i frekvens og lavere i volum. Ja, det er en bass-tromme men det er ikke det som er bassen. Det er vann i ølet som kommer ut av ølkranen, men det er ikke det som blir ikke omtalt av vann som den grunn.. Vannet kommer ut av springen. Skulle tatt seg ut om man bad om vann og så fikk man servert øl isteden. Nothing new here, jeg er elendig på å ordlegge meg skikkelig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 trommelyd.no Den lyden der voldtar bokstavelig talt øregangene mine. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Bestemte meg for å trimme busken, nå er det som å gå rundt med piggtråd i bokseren... Endret 8. februar 2013 av Felnahkriin Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Det myker seg opp etterhvert, men første gang er ille ja. Tror vi "gutta" i klassen startet å shave oss i 9-10klasse, siden da har jeg vært shavet, det er vel 6-7 år siden første shave nå Edit: ved "å trimme" så tar du kanskje ikke alt? da har jeg ikke peiling på hvordan det kjennes ut Endret 8. februar 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg skjønner ikke at noen vil drive å rote med kniver der nede. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Har aldri gjort det. #naturlig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Var ei jente som insisterte en gang. Lot henne gjøre det selv jeg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fatter ikke at folk orker å ikke trimme seg nedentil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå