Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Er vi naboer? Det hadde forklart veldig mye. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Det at folk ikke er presise tar livet av meg sakte, men sikkert. Skulle møte en person 1500 i dag. Kl. 1510 gidder jeg ikke mer, og bare drar. Endret 7. februar 2013 av Mchansern 4 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Da har du to valg. 1. "Kan dere flytte dere så folk kommer seg av?", høylydt og maskulint. Hjelper om du er høy og kraftig, og har en mørk stemme. 2. Presser deg de som står i veien, uten hensyn. Jeg er verken høylydt eller maskulin så det går nok ikke så bra, men en gang når det var HELT blokk strakk jeg hendene mine til side, så dumt på folka foran meg, og sa "øhhh.....the fuck!?" ye, i showed them. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Visdomstennene begynner å titte frem. Klarer ikke tygge mat på venstre siden av munnen Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Folk som ikke vasker i sin periode for vask av fellesområder (og noen av de finner på å klage etterpå at det skittent).... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nabo som har på dunkemusikk. DUNK DUNK DUNK DUNK. Svært som du generaliserer. Dunkemusikk kan være hundrevis av forskjellige sjangre fra fantastisk til grusomt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Svært som du generaliserer. Dunkemusikk kan være hundrevis av forskjellige sjangre fra fantastisk til grusomt. Alt jeg hører er DUNK DUNK DUNK. Hører er feil. Jeg føler det langt inn i margen. Men han slutta i 7-tida da. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Svært som du generaliserer. Dunkemusikk kan være hundrevis av forskjellige sjangre fra fantastisk til grusomt. Når han hører det gjennom veggene/gulvet blir det bare dunk dunk da så da er jo sjangeren irrelevant Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Åpnet potetgullposen i feil ende. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Kink i nakken.... Smerrrrrrrteeeeeeeee. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Åpnet potetgullposen i feil ende. Det er en klassiker! Man skal åpne potetgullposen med å klemme inn på begge sider, og bam: den åpner i feil ende og det er potetgull over hele gulvet. Endret 7. februar 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det er en klassiker! Man skal åpne potetgullposen med å klemme inn på begge sider, og bam: den åpner i feil ende og det er potetgull over hele gulvet. har vært borti det samme alt for mange ganger, så har begynt å bruke saks. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Bruker "maarud grepet". Sluttet å klemme på poser med ting for å åpne de når jeg under avslutning en gang på barnetrinnet strødde hele posen min med godteri over hele klasserommet. Saks blir for mye jobb. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Ny ting som irriterer. Foreldre som mener at en statue av en naken mann kan være skadelig for deres barn. Uuuuugh. Endret 7. februar 2013 av Coffey 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Merkelig måte dere åpner potetgullposer på. Det er da bare å dra på bredsidene av posen, slik at toppen åpner seg. Endret 7. februar 2013 av Kammizez 4 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Livet er kjedelig uten riskoer. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ny ting som irriterer. Foreldre som mener at en statue av en naken mann kan være skadelig for deres barn. Uuuuugh. jesus fucking christ... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ny ting som irriterer. Foreldre som mener at en statue av en naken mann kan være skadelig for deres barn. Uuuuugh. Blasfemi! Forbanna idioter. Om noe annet er nakenhet bare sunt, sett bort fra de idealene i dagens media. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Men han slutta i 7-tida da. Jøss, er det fredag alt? Endret 7. februar 2013 av TMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå