Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Slik fant Jonas (19) katten sin (clicky) NB: Hvis du er en sart sjel, ikke les linken (som er på dagbladet.no) Jeg blir så fantastisk provosert av sånne idiotiske drittunger! Kan de ikke bare gå og skaffe seg et hjerte? Hvorfor skal de gjøre noe som faktisk sårer andres følelser på så høyt nivå? Hadde vedkommende stått ved siden av meg skulle han søren ikke kunne bevegd beina sine på en god stund for å si det sånn.. Sånne ting får frem et farlig adrenalin i meg. Jeg liker det ikke.. Men hvorfor? Jeg bare skjønner det ikke! Hvordan kan man være så korttenkt??? ÅÅRH! Jeg blir sprø av sånne folk! Gå å ødelegg deres egne liv! Drittunger! Nesten så jeg (det skal jeg innrømme) begynner å gråte her.... Det er så utrolig unødvendig! 4 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Har gått glipp av EN episode av Den unge Fleksnes, og da blir alt feil. Det skjer alltid med sånne "julekalendere". Irriterer meg over at de i det hele tatt må lage slike drittserier. Du er en sånn: "Bilde av en løk " Fleksnes er bra. Punktum. Det er ikke skikkelig fleksnes. Det er en dårlig kopi som er langt ifra morsom som originalen. Endret 8. desember 2010 av Wilyes 2 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Slett Dobbelpost Endret 8. desember 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
haakl Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Slik fant Jonas (19) katten sin (clicky) NB: Hvis du er en sart sjel, ikke les linken (som er på dagbladet.no) Jeg blir så fantastisk provosert av sånne idiotiske drittunger! Kan de ikke bare gå og skaffe seg et hjerte? Hvorfor skal de gjøre noe som faktisk sårer andres følelser på så høyt nivå? Hadde vedkommende stått ved siden av meg skulle han søren ikke kunne bevegd beina sine på en god stund for å si det sånn.. Sånne ting får frem et farlig adrenalin i meg. Jeg liker det ikke.. Men hvorfor? Jeg bare skjønner det ikke! Hvordan kan man være så korttenkt??? ÅÅRH! Jeg blir sprø av sånne folk! Gå å ødelegg deres egne liv! Drittunger! Nesten så jeg (det skal jeg innrømme) begynner å gråte her.... Det er så utrolig unødvendig! dette og "three guys one hammer" får nok fram det verste i meg og, får meg til å tenke på de verste måtene å torturere de syke jævelfittene som gjør slikt. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 ingen svarer på treningsloggen min! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Slik fant Jonas (19) katten sin (clicky) NB: Hvis du er en sart sjel, ikke les linken (som er på dagbladet.no) Jeg blir så fantastisk provosert av sånne idiotiske drittunger! Kan de ikke bare gå og skaffe seg et hjerte? Hvorfor skal de gjøre noe som faktisk sårer andres følelser på så høyt nivå? Hadde vedkommende stått ved siden av meg skulle han søren ikke kunne bevegd beina sine på en god stund for å si det sånn.. Sånne ting får frem et farlig adrenalin i meg. Jeg liker det ikke.. Men hvorfor? Jeg bare skjønner det ikke! Hvordan kan man være så korttenkt??? ÅÅRH! Jeg blir sprø av sånne folk! Gå å ødelegg deres egne liv! Drittunger! Nesten så jeg (det skal jeg innrømme) begynner å gråte her.... Det er så utrolig unødvendig! Jeg ville uten problemer torturert og drept de som har gjort dette på de mest grusomme og pinefulle måter jeg mulig kan tenke meg. Slike personer fortjener ikke å leve. Psykisk skadet eller ikke, jeg ville drept de. Endret 8. desember 2010 av Munty Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det her forumet irriterer meg. Virker som det bare flommer over av idioter. Det er alltid noen som troller, er usakelig, må kommentere skrivefeil der det er åpenbart at man har bommet på tastaturet, mange tråder blir overflommet av mobbing og idioti. Jeg gir meg selv en ban på noen uker. Jeg gidder ikke. TTYL *Kverulere* Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har gått glipp av EN episode av Den unge Fleksnes, og da blir alt feil. Det skjer alltid med sånne "julekalendere". Irriterer meg over at de i det hele tatt må lage slike drittserier. Du er en sånn: "Bilde av en løk " Fleksnes er bra. Punktum. Det er ikke skikkelig fleksnes. Det er en dårlig kopi som er langt ifra morsom som originalen. er som en parodi i forhold til orginalen, men den er litt morsom da Spesielt med Atle Antonsen som gymlærer Lenke til kommentar
Khani Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Han er vel eneste untaket. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Slik fant Jonas (19) katten sin (clicky) NB: Hvis du er en sart sjel, ikke les linken (som er på dagbladet.no) Jeg blir så fantastisk provosert av sånne idiotiske drittunger! Kan de ikke bare gå og skaffe seg et hjerte? Hvorfor skal de gjøre noe som faktisk sårer andres følelser på så høyt nivå? Hadde vedkommende stått ved siden av meg skulle han søren ikke kunne bevegd beina sine på en god stund for å si det sånn.. Sånne ting får frem et farlig adrenalin i meg. Jeg liker det ikke.. Men hvorfor? Jeg bare skjønner det ikke! Hvordan kan man være så korttenkt??? ÅÅRH! Jeg blir sprø av sånne folk! Gå å ødelegg deres egne liv! Drittunger! Nesten så jeg (det skal jeg innrømme) begynner å gråte her.... Det er så utrolig unødvendig! Jeg ville uten problemer torturert og drept de som har gjort dette på de mest grusomme og pinefulle måter jeg mulig kan tenke meg. Slike personer fortjener ikke å leve. Psykisk skadet eller ikke, jeg ville drept de. Som gjør deg like dårlig som de idiotene. Skjerp deg. De fortjener å leve like mye som du og jeg gjør, men de burde fått en straff som virkelig svir. Skjønner ikke hva som foregår i hodet på folk som torturerer andre... Skjønner det bare ikke! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Signaturen din er søt Hyperio. Nåh, er vel mer rå, iskald, beinhard fakta. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har gått glipp av EN episode av Den unge Fleksnes, og da blir alt feil. Det skjer alltid med sånne "julekalendere". Irriterer meg over at de i det hele tatt må lage slike drittserier. So F*CKING agree Lenke til kommentar
Munty Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Slik fant Jonas (19) katten sin (clicky) NB: Hvis du er en sart sjel, ikke les linken (som er på dagbladet.no) Jeg blir så fantastisk provosert av sånne idiotiske drittunger! Kan de ikke bare gå og skaffe seg et hjerte? Hvorfor skal de gjøre noe som faktisk sårer andres følelser på så høyt nivå? Hadde vedkommende stått ved siden av meg skulle han søren ikke kunne bevegd beina sine på en god stund for å si det sånn.. Sånne ting får frem et farlig adrenalin i meg. Jeg liker det ikke.. Men hvorfor? Jeg bare skjønner det ikke! Hvordan kan man være så korttenkt??? ÅÅRH! Jeg blir sprø av sånne folk! Gå å ødelegg deres egne liv! Drittunger! Nesten så jeg (det skal jeg innrømme) begynner å gråte her.... Det er så utrolig unødvendig! Jeg ville uten problemer torturert og drept de som har gjort dette på de mest grusomme og pinefulle måter jeg mulig kan tenke meg. Slike personer fortjener ikke å leve. Psykisk skadet eller ikke, jeg ville drept de. Som gjør deg like dårlig som de idiotene. Skjerp deg. De fortjener å leve like mye som du og jeg gjør, men de burde fått en straff som virkelig svir. Skjønner ikke hva som foregår i hodet på folk som torturerer andre... Skjønner det bare ikke! Jeg kan på ingen måte se at det ville gjort meg like dårlig som de idiotene. De har pint og drept et uskyldig dyr, jeg har ikke gjort det. Hadde jeg hatt en pistol og jeg ikke ville blitt tatt for det hadde jeg uten tvil gjort onde ting. Kanskje enkelt for meg å si når jeg sitter trygt i mitt eget hjem, men om sjansen byr seg skal jeg prøve å leve opp til forventningene. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Slik fant Jonas (19) katten sin (clicky) NB: Hvis du er en sart sjel, ikke les linken (som er på dagbladet.no) Jeg blir så fantastisk provosert av sånne idiotiske drittunger! Kan de ikke bare gå og skaffe seg et hjerte? Hvorfor skal de gjøre noe som faktisk sårer andres følelser på så høyt nivå? Hadde vedkommende stått ved siden av meg skulle han søren ikke kunne bevegd beina sine på en god stund for å si det sånn.. Sånne ting får frem et farlig adrenalin i meg. Jeg liker det ikke.. Men hvorfor? Jeg bare skjønner det ikke! Hvordan kan man være så korttenkt??? ÅÅRH! Jeg blir sprø av sånne folk! Gå å ødelegg deres egne liv! Drittunger! Nesten så jeg (det skal jeg innrømme) begynner å gråte her.... Det er så utrolig unødvendig! Jeg ville uten problemer torturert og drept de som har gjort dette på de mest grusomme og pinefulle måter jeg mulig kan tenke meg. Slike personer fortjener ikke å leve. Psykisk skadet eller ikke, jeg ville drept de. Som gjør deg like dårlig som de idiotene. Skjerp deg. De fortjener å leve like mye som du og jeg gjør, men de burde fått en straff som virkelig svir. Skjønner ikke hva som foregår i hodet på folk som torturerer andre... Skjønner det bare ikke! Jeg kan på ingen måte se at det ville gjort meg like dårlig som de idiotene. De har pint og drept et uskyldig dyr, jeg har ikke gjort det. Hadde jeg hatt en pistol og jeg ikke ville blitt tatt for det hadde jeg uten tvil gjort onde ting. Kanskje enkelt for meg å si når jeg sitter trygt i mitt eget hjem, men om sjansen byr seg skal jeg prøve å leve opp til forventningene. Jeg ville ikke drept de som har drept katta, jeg haddde latt politet ta hånd om dem. men de fra 3 guys one hammer... jeg hadde bundet dem fast sånn at de lå på ryggen, lagt en bøtte på magen dems med en rotte i. når rotten får panikk får dere vel selv gjette hva som skjer Lenke til kommentar
haakl Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Slik fant Jonas (19) katten sin (clicky) NB: Hvis du er en sart sjel, ikke les linken (som er på dagbladet.no) Jeg blir så fantastisk provosert av sånne idiotiske drittunger! Kan de ikke bare gå og skaffe seg et hjerte? Hvorfor skal de gjøre noe som faktisk sårer andres følelser på så høyt nivå? Hadde vedkommende stått ved siden av meg skulle han søren ikke kunne bevegd beina sine på en god stund for å si det sånn.. Sånne ting får frem et farlig adrenalin i meg. Jeg liker det ikke.. Men hvorfor? Jeg bare skjønner det ikke! Hvordan kan man være så korttenkt??? ÅÅRH! Jeg blir sprø av sånne folk! Gå å ødelegg deres egne liv! Drittunger! Nesten så jeg (det skal jeg innrømme) begynner å gråte her.... Det er så utrolig unødvendig! Jeg ville uten problemer torturert og drept de som har gjort dette på de mest grusomme og pinefulle måter jeg mulig kan tenke meg. Slike personer fortjener ikke å leve. Psykisk skadet eller ikke, jeg ville drept de. Som gjør deg like dårlig som de idiotene. Skjerp deg. De fortjener å leve like mye som du og jeg gjør, men de burde fått en straff som virkelig svir. Skjønner ikke hva som foregår i hodet på folk som torturerer andre... Skjønner det bare ikke! Jeg kan på ingen måte se at det ville gjort meg like dårlig som de idiotene. De har pint og drept et uskyldig dyr, jeg har ikke gjort det. Hadde jeg hatt en pistol og jeg ikke ville blitt tatt for det hadde jeg uten tvil gjort onde ting. Kanskje enkelt for meg å si når jeg sitter trygt i mitt eget hjem, men om sjansen byr seg skal jeg prøve å leve opp til forventningene. Jeg ville ikke drept de som har drept katta, jeg haddde latt politet ta hånd om dem. men de fra 3 guys one hammer... jeg hadde bundet dem fast sånn at de lå på ryggen, lagt en bøtte på magen dems med en rotte i. når rotten får panikk får dere vel selv gjette hva som skjer den der har du fra the fast and the furious rotta graver seg sakte men sikkert ned i magesekken dems.. æsj. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har ikke sett fast and furios, hørte det av en venn Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Var en leiemorder som noen ganger lenket fast målene sine i en øde gruve. Så satte han opp kamera, også dro han og kom tilbake etter noen dager. Da hadde rotter sakte men sikkert spist opp/drept offeret. Han så på filmene. Kunne vel ta opp til et døgn før døden inntraff tror jeg det var.. Han sa at det var det eneste han hadde opplevd som gjorde at han fikk en litt ekkel følelse i seg. Så vet dere det! ...Hva var nå navnet på han igjen. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Var en leiemorder som noen ganger lenket fast målene sine i en øde gruve. Så satte han opp kamera, også dro han og kom tilbake etter noen dager. Da hadde rotter sakte men sikkert spist opp/drept offeret. Han så på filmene. Kunne vel ta opp til et døgn før døden inntraff tror jeg det var.. Han sa at det var det eneste han hadde opplevd som gjorde at han fikk en litt ekkel følelse i seg. Så vet dere det! ...Hva var nå navnet på han igjen. tror han kalte seg Hyper eller Hyperi eller noe sånt? :> i keeeeed Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Irriterer meg at jeg ikke kan åpne spoilers på mobben Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 http://www.dagbladet.no/2010/12/08/nyheter/dyremishandling/utenriks/dyrenes_nyheter/hund/14632755/ Visse menneske burde rett og slett bli innesperra. Den hunden kjem aldri til å stole på noko menneske meir i heile sitt liv. Å torturere eit levande vesen fordi ein har "ein dårleg dag" er hjernedaudt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå