djgudleif Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Facebookpolitikere 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Forøvrig irriterer det meg når pengene går ut samme dag som de kommer inn. Fikk 6000 inn på konto i dag, så gikk 4000 til lånekassen, 500 til diverse abonnement og 1000 til husleie. Jeg har 500 spenn å leve for de neste to ukene, om jeg ikke bruker sparepenger da. Kan du ikke be om stopping av renter osv på studielån når du har liten inntekt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg har tydeligvis ikke lav nok inntekt med mine 12.000 i måneden. Dog, jeg får tilbake det jeg har betalt i renter det forrige året fordi jeg NAVer. Vel, får tilbake blir feil å si. Det blir en tusenlapp mindre å betale. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Aha. Men du kan vel søke om betalingsutsettelse i alle fall? Men med løpende rente da? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Folk begynner å snakke om kontakter innenfor musikkbransjen, samarbeidsevne, være "frempå", ha gode referanser osv... Er det ikke bare å lage musikk og så strømmer pengene inn? Faen altså. Jeg har valgt feil yrke. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Folk begynner å snakke om kontakter innenfor musikkbransjen, samarbeidsevne, være "frempå", ha gode referanser osv... Er det ikke bare å lage musikk og så strømmer pengene inn? Faen altså. Jeg har valgt feil yrke. Tvilsomt. Det er slik i alle yrker. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Folk begynner å snakke om kontakter innenfor musikkbransjen, samarbeidsevne, være "frempå", ha gode referanser osv... Er det ikke bare å lage musikk og så strømmer pengene inn? Faen altså. Jeg har valgt feil yrke. Velkommen til verden. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Vurderer nesten å slutte på skolen. Men må nesten fullføre pga studielån and shit. Endret 6. februar 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hva annet har du tenkt å gjøre? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg vet ikke. Skal nok ikke slutte. Må bare komme meg gjennom den her perioden der man innser hvor mye man suger sånn at man kan bli bedre og tilegne seg kvalitetene som trengs. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Det er sikkert nevnt tidligere, men altså: folk som absolutt må stå klint inntil rullebåndet ved bagasjehenting etter en flytur. Sukk. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jo bedre du blir, jo mer blir du klar over at du suger. Det er slik som med kunnskap. Jo mer kunnskap du får tak i, jo mer vet du at du ikke vet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Urgh. Jeg vil ikke lære mer! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg vet ikke. Skal nok ikke slutte. Må bare komme meg gjennom den her perioden der man innser hvor mye man suger sånn at man kan bli bedre og tilegne seg kvalitetene som trengs. Ikke slutt. Fullfør og begynn evt. på noe nytt. I alle fall om du er kommet langt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Jeg vil ikke drive med noe annet enn musikk, det er bare veien jeg har valgt dit som bekymrer meg. Greit, musikken jeg lagde før var langt dårligere men det lå mer inspirasjon bak. Nå handler det mye om å gjøre ting teknisk rett men oppgavene på skolen føles mer og mer ut som en norskoppgave på videregående. Satt på spissen. Jeg er litt mer kunnskapsrik enn før, men mindre inspirert. Endret 6. februar 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Lærerslyer som ikke klarer å svare på den helvetes itslearning. Sier at vi elever må være inne hver dag, men dere lærere er jo faen ikke det! Dritt. Hvis jeg får beskjed om å spille vollyball under turneringen i morgen, kommer jeg til å kverke kontaktlæreren. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Har snart sett begge sesongene av Fringe på Netflix, og jeg vet jeg kommer til å få alvorlige abstinenser hvis de ikke legger ut flere sesonger snarest! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det irriterer meg at arbeidsinnsatsen min øker med 1000 % det øyeblikket jeg egentlig må legge meg. Men fram til det punktet prokrastinerer jeg som bare faen. 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Har klart å rote bort gavekortet fra XXLpå ca. 1300 kr. Passer jo jævlig bra da vi skal til fjellet med jobben og må handle inn utstyr. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Folk som stopper opp rett før rulletrapper (o.l.). Folk som står i ro med flere i bredden i rulletrapper (o.l.) og ikke legger merke til at folk vil forbi. Generelt folk som er i veien. Savner stasjonene i London i slike situasjoner. Der har de skjønt det! Den uskrevne regelen er så vidt meg bekjent mtp rulletrapper/bånd er at man skal stille seg til høyre for å slippe folk som ikke gidder stå stille hele veien til enden. Men dessverre er det ikke alle som gidder følge eller vet om dette. Og ja, forbannet irriterende er det. Endret 7. februar 2013 av Smirnoff 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå