Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg våknet i dag og tenkte at dette er nok en god dag for å finne frem sykkelen for første gang i år så jeg står opp, åpner vinduet for å få litt fresh luft mens jeg lager meg frokost og så SNØR DET. Jeg har ikke skjermer på sykkelen min så da blir det et helvetes søl og det er sikkert for kaldt til å sykle når det er snø ute og æsj.

Lenke til kommentar

Lol.

Dårlig unnskyldning? Delvis, ja. Vet ikke om du har hørt om restitusjon?

Ser ikke noe galt med å la kroppen restituere en dag eller to, når man alltid har vært flink til å trene regelmessig og som oftest pusher grensene fysisk.

Sist jeg sjekket var det stor forskjell på to dager med treningsfri, iforhold til to år.

Lenke til kommentar

At ingen har irritert seg over noe helt siden i går. :p

Spøk til revolver, kjipt å finne ut at etter mange år som singel så har jeg mistet mine datings-evner. Har å skjerpe meg skikkelig til lørdagen, ellers kan jeg finne meg selv i å sove alene igjen. :ermm:

Lenke til kommentar

Norkse talenter suger. Det skulle vært noe som het norske freaks. Norske talenter er blitt en sang og dansekonkurranse, det blir fryktelig kjedelig. Det er freaksa som er kult på det programmet. En fyr som kann drikke litervis med øl på 3 sekunder eller norges lengste skjegg. Sånt er morsomt å se på. I tillegg kunne man droppet det opplegget med å gå videre og sånt, det blir kjedelig i lengden. Hadde vært bedre om de utnevnte en vinner per episode. Som om hver episode var audition, ikke sant? For det er jo auditionene som var underholdene på norske talener, resten gadd ingen å se på. Og det møkkasystemet med å sende meldinger for at deltakere skal gå videre er korrupt til helvete, så det kunne man også droppet.

Endret av Bork Laser
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes de burde lage en talentkonkurranse for TV hvor deltakerne skal pitche sine beste forslag for talentkonkurranser for TV. Etter hvert som de kommer videre får de utlevert skuespillere, programledere og talenter for sitt konsept og må kjøre det i økende tidsvinduer etter hvor mange som fortsatt er igjen i konkurransen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...