Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Irriterer meg at jeg ikke har mer laks. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg oppfordrer dere til å gjøre det samme som meg. Kanskje de lærer å oppføre seg skikkelig da. Både Nordax som spammer, og Posten, som deler ut uadressert reklame, trenger en lærepenge. Genialt. Jeg skal gjøre det, de slutter jo aldri. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Laks. Laks, steinbitt, torsk, uer, osv. Fisk er jævla godt. Vel, rein fisk er jævla godt. Fiskekaker smaker som fitta til en utbrukt nigeriansk hore, ergo ikke spesielt godt. Tror jeg åt tidenes beste steinbitt i går. Ekstremt digg med nudler(skikkelige nudler, ikke dette overprisede grumset som kalles mr.lee), rømme og habanero ketchup. Anbefales for alle som ønsker en skikkelig god middag som er svært enkel å lage. Endret 1. februar 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Det er jævla fredag. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) At jeg var så dum og uforsiktig at jeg greide å få mobilen min stjålet i dag. Selve mobilen bryr jeg meg lite om, da den var gammel og døende. Men det er litt ekkelt å tenke på at en eller annen lubben kar i 50-årene hyggelig, snill lommetyv nå kanskje har tilgang til alle kontaktene og bildene mine. Det var kodelås på den, men den var satt til å slå seg på etter 5 minutter. Endret 1. februar 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Laks, steinbitt, torsk, uer, osv. Fisk er jævla godt. Vel, rein fisk er jævla godt. Fiskekaker smaker som fitta til en utbrukt nigeriansk hore, ergo ikke spesielt godt. Tror jeg åt tidenes beste steinbitt i går. Ekstremt digg med nudler(skikkelige nudler, ikke dette overprisede grumset som kalles mr.lee), rømme og habanero ketchup. Anbefales for alle som ønsker en skikkelig god middag som er svært enkel å lage. Ting som er hyggelige --> den veien Men det er litt ekkelt å tenke på at en eller annen lubben kar i 50-årene Snakk om å sette folk i bås her... Lenke til kommentar
Danek Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Laks, steinbitt, torsk, uer, osv. Fisk er jævla godt. Vel, rein fisk er jævla godt. Fiskekaker smaker som fitta til en utbrukt nigeriansk hore, ergo ikke spesielt godt. For en kjeft på denna karen Si meg, kysser du mor di med den samme kjeften? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Snakk om å sette folk i bås her... Haha, er det ikke slik at alle lubne menn i 50-årene stjeler mobiler? Nei, han sto rett siden av meg, han som stjal den. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Haha, er det ikke slik at alle lubne menn i 50-årene stjeler mobiler? Nei, han sto rett siden av meg, han som stjal den. Hvorfor sa du ikke i fra da? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hvorfor sa du ikke i fra da? Til han? Han var over fjell og hauger da jeg innså hva som hadde skjedd. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Så, hvordan vet du det var han? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Enkelte dager er bare som Niagara Falls av stress og mas om ditt og datt. Slik som i dag. Hardt å være på topp. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Så, hvordan vet du det var han? Fordi han var den eneste som var i nærheten av oss i løpet av måltidet, og så ut som en typisk lommetyv? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hvordan ser en typisk lommetyv ut? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Hvordan ser en typisk lommetyv ut? Haha, det er deilig å kverulere, er det ikke? Han hadde sekken sin full av lommer, så klart. Duh. Endret 1. februar 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Haha, det er deilig å kverulere, er det ikke? Han hadde sekken sin full av lommer, så klart. Duh. Om han hadde stjålet de lommene, hadde han neppe vist dem frem så åpenlyst. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Faen, er det mulig... nå får jeg ikke spilt av Blu-Ray på laptopen min plutselig, og finner ikke ut av problemet heller. Er på tide med en totalrenskning her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå