Skrujernet Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Får ikke tatt opp eksamen pga. er tydeligvis tom for penger. Good job! 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Finner ingen gode settings for å rendre mine spill-videoer i Sony Vegas. wmv funker faen ikke noe bra og holder på med mp4 atm, men 50% og videoen er på 23MB, hva i helvete! Og det skal være best ifølge xxxx YouTube vids? omfg. Her har du en nokså bra en. http://www.mediafire.com/view/?g6rml0ch392lf2p Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hun er politiker, og slik jeg har forstått det så har media spurt henne om hva hun mener om saken. Jesus. Da sier du "ingen kommentar". Så jævlig vanskelig er det ikke. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Finner ingen gode settings for å rendre mine spill-videoer i Sony Vegas. wmv funker faen ikke noe bra og holder på med mp4 atm, men 50% og videoen er på 23MB, hva i helvete! Og det skal være best ifølge xxxx YouTube vids? omfg. Har alltid rendret i wmv uten problemer... Men det er riktignok video fra kamera da. Synes du 23MB er mye? Alle mine videoer er på 100MB +++ Endret 1. februar 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Det var lite. Mine gaming-videoer er på flere hundre GB. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har hørt så utrolig mange folk si at de er verdens / europas / nordens beste i et spill eller en av de ti beste. What the hell man... Det var lite. Mine gaming-videoer er på flere hundre GB. Ehm. Du mener vel de ukomprimerte filene da? Etter render og ved opplastning til youtube kan det da vel ikke være flere hundre GB... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Prøvde å skrive noe til samtalen, men det gikk åt helvette. Stikker å legger meg. Faen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) "Hvor lang tid?" "2 minutter" "øø hvor lang tid sa du?" "2 minutter!" "2 minutter?" "ja!" Endret 1. februar 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 "50 prosentere" Hvorfor kan de ikke bare bli hjemme?? Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 At det blir 10 grader kaldere iløpet av 24 timer. Fakk meh. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 At eg er trøtt... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 At det blir 10 grader kaldere iløpet av 24 timer. Fakk meh. Glatt som faen i tillegg. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Forsov meg, brukte lang tid på å komme meg ut, kaldt som faen, glatt som faen, mistet nesten t-banen, signalfeil på anlegg som har ført til store forsinkelser og mye stopp underveis, kiosken var tom for Litago, kom sent til jobben, mye kjedelig å gjøre i dag, flott start på helga. FML. Edit: jeg visste jeg burde ha blitt hjemme i dag, tenkte mye på det før jeg dristet meg til å stå opp. Hater slike dager. Endret 1. februar 2013 av Myst Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 At det blir 10 grader kaldere iløpet av 24 timer. Fakk meh. Men fuglesang kan man høre ute nå. Om det bare faktisk var vår Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Nordax finans gir seg ikke med å sende ut uadressert reklame for dyre smålån. Jeg pleier alltid å sende inn svarkonvolutten med et bilde fra internett. I dag ble det dette bildet: Og i tillegg stappet jeg inn så mye reklame at konvolutten revnet, og den måtte teipes igjen. "Adressaten betaler porto" 7 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Nå begynte jeg å le. Ha, ha ha! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg oppfordrer dere til å gjøre det samme som meg. Kanskje de lærer å oppføre seg skikkelig da. Både Nordax som spammer, og Posten, som deler ut uadressert reklame, trenger en lærepenge. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Faen! Skal på skolen og klarte å glemme headset og harddisk, satt det foran døra for å huske det men neida... At jeg skal være så fitte glemsk for tida. Nå må jeg fram og tilbake igjen. Sigh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg er sulten. Trenger noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå