co2 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 At gamlingen har hatt hikke i en evighet. Ikke pga hikken i seg selv, men det at det er tegn på alvorlig sykdom av ulike slag. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Folk som gjør noe som folk irriterer seg over, rett under. Det er så overbrukt. GFRW! +1 U mad Cool story bro - Ole Endret 8. desember 2010 av olehh Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har gått glipp av EN episode av Den unge Fleksnes, og da blir alt feil. Det skjer alltid med sånne "julekalendere". Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 De ligger på youtube! 4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 De ligger på youtube! Quality of Life significantly improved 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Irriterer at jeg ikke fikk pluss for min hjelpsomme post. Og det irriterer meg nå at jeg sikkert kommer til å få pluss, nor som gjør meg til en plussetigger. Jeg liker ikke plussetiggere, de irriterer meg. Irriterende at jeg er irritert over meg selv 6 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 TV-serier som: 1. Er ekstremt usannsynlige 2. Er patronizing 3. Hiver inn popkultur-referanser overalt 4. Alltid må ha en skrullete type som jobber i en lab eller med noe teknisk, som prøver å være morsom og kommer med masse cheesy humor Og jeg så noe som irriterte meg på Bones i går. To karakterer hadde en samtale, og ut av det blå måtte han ene bare nevne at det er komplett umulig for et menneske å kysse sin egen albue. Hva faen har det med noe som helst å gjøre? Bare for at seeren skal synes at det er kult. Vel den "fun-facten" var kun morsom for mange herrens år sida, og folk som skriver den inn i en TV-serie har faen meg alvorlige problemer. Aldri sett Bones hverken før eller siden. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Word up. Det aller meste som sendes generelt i Norge er utter shit uansett. Skal man se en god serie må man laste ned eller kjøpe DVD-er, for det som følger med TV-boksen er bare talentløst skvip. Svindel, nesten. Heldigvis sendes det noe bra på en av de svenske kanalene, der Sopranos er noteworthy. Så en episode av One Tree Hill her om dagen mens jeg lagde en trist gryterett. Helt, ufattelig, kjipt. Har sett to eller tre episoder før, og er det bare meg, eller har hver eneste OTH-episode nøyaktig samme formel? Masse fettvalper i sine beste år som går rundt og bæser og forteller hverandre at de må være sterke, mens det spilles en eller annen halv-trist The Fray-låt i bakgrunnen, under HELE episoden. Samme låt, for fan. Eneste som trekker opp er Sophia Bush. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Høring i historie i morgen, faennnnn. Endret 8. desember 2010 av ;_; Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 At jegl ar meg irritere av ting som egentlig ikke burde irritere. -Amming -folk med funksjonshemninger foran meg i kø/buss osv -Barnevogn-trultene Kjipt når en er klar over det . Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 -folk med funksjonshemninger foran meg i kø/buss osv Satt ved siden av en mongoloid på flytoget som hulket og skreik om hverandre i 40min. 1 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 helvettes spansklæreren trenger inn en ny prøve! der skal vi ikke bare ha kapittel 7-9, men 7-9+ alle gloser, verb, bøyninger blablabla (dvs 1-9) fu. faen som det frister å DRITE i den fuckings prøva! foandgoandsrg rage. irriterer meg også at jeg vil begynne å spille wow, pga cata., men at jeg ikke har penger atm! irriterer meg enda mer at frakt fra USA er så forbanna dyrt, toll/moms/whatever irriterer også!! faaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeennn Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke begynn å spille WoW. Du ødelegger livet ditt. Mer. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har gått glipp av EN episode av Den unge Fleksnes, og da blir alt feil. Det skjer alltid med sånne "julekalendere". Irriterer meg over at de i det hele tatt må lage slike drittserier. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hey I'm a Guy. I'm gonna text you 24/7. Flirt. Tell you nice things. Make you laugh. then.I'm gonna ignore you. flirt with another girl. end up going out with her. and make you extremely jealous! and you're still gonna like me:) muaawwhhha 37 minutes ago · Like this link Dette, og ellers folk som liker alt de kommer over på Facebook. Og sånne "OMGOMG LOOK WHAT THIS DAD DID TO HIS DAUGHTER, WE MUST STOP HER FATER NAO" 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Eller håpløse ''la oss redde verden ved å skrive en status''-opplegg som er på facebook. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har gått glipp av EN episode av Den unge Fleksnes, og da blir alt feil. Det skjer alltid med sånne "julekalendere". Irriterer meg over at de i det hele tatt må lage slike drittserier. Du er en sånn: Fleksnes er bra. Punktum. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det her forumet irriterer meg. Virker som det bare flommer over av idioter. Det er alltid noen som troller, er usakelig, må kommentere skrivefeil der det er åpenbart at man har bommet på tastaturet, mange tråder blir overflommet av mobbing og idioti. Jeg gir meg selv en ban på noen uker. Jeg gidder ikke. TTYL 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå