Carlgutt Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Datoen som står på en ferdig grillet kylling som man har kjøpt i butikken, er det dato for å ligge i kjøleskapet eller frossent? Irriterer meg at jeg ikke har råd til kunst. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Femdobbelposter og spamming, what the hell... Endret 30. januar 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Femdobbelposter og spamming, what the hell... What Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 For mange videoer på youtube, finner aldri det man leter etter, burde lagd litt anderledes system. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Femdobbelposter og spamming, what the hell... ja for en bavian Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Slik sett blir jeg mer "plaget" av røyklukt nå enn før røykeloven da naboene som røyker på verandaen "forpester" min inneluft på soverommet mm hvis jeg ønsker å lufte for å få "frisk luft". Det samme hvis jeg går ut på verandaen for å trekke frisk luft da ofte noen står å røyker ute. Nå sier jo ikke røykeloven at man ikke kan røyke i sitte eget hjem... 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 What Er ikke godt norskt ord for quintuple. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Fikk beskjed nå at jeg skal ha fagprøve neste onsdag og <-- er ikke forberedt Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Glemte å dele opp siste bestillingen min fra Amazon, så nå må jeg betale 279 kroner for MVA og fortolling. 3 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Glemte å dele opp siste bestillingen min fra Amazon, så nå må jeg betale 279 kroner for MVA og fortolling. Det der er absolutt en ekstremt irriterende ting. En genser jeg bestilte fra USA endte opp på 220 kroner, så jeg måtte betale rundt 180 kroner ekstra. Blæ. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Mhm, også glemmer jeg det så ofte. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Fikk beskjed nå at jeg skal ha fagprøve neste onsdag og <-- er ikke forberedt Du har jo en hel uke på deg... Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Har holdt på med et matte stykke i 2 timer snart og får det fortsatt ikke til ..og det verste er at det liksom skal være et av de lette Endret 30. januar 2013 av koosepus Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har holdt på med et matte stykke i 2 timer snart og får det fortsatt ikke til ..og det verste er at det liksom skal være et av de lette Del oppgaven med oss/ meg. Jeg liker matte. 1 Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Del oppgaven med oss/ meg. Jeg liker matte. En beholder blir fylt med gass fra en ledning. t minutter etter at påfyllingen startet, strømmer det inn M(t) kg gass per minutt, der M(t) = 200*0,88^(t/60) Regn ut M`(60) og M`(180). Hva forteller svarene? Endret 30. januar 2013 av koosepus Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Folk som går rundt å synger what what what, what, what what what, what fra denne sangen! OMFG!! Er ikke SÅ kult heller! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 En beholder blir fylt med gass fra en ledning. t minutter etter at påfyllingen startet, strømmer det inn M(t) kg gass per minutt, der M(t) = 200*0,88^(t/60) Regn ut M`(60) og M`(180). Hva forteller svarene? Regner med du har funnet førstederiverte? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Det irriterer noe grenseløst at The Pinball Arcade er stuck i Steam Greenlight. Ja, jeg har det på iOS, men jeg trenger det på PC! The Pinall Arcade for PC har stått fast på Steam Greenlight i månedsvis. Jeg vet ikke hva som er mest patetisk av at et slikt kvalitetsprodukt i det heletatt må gjennom Greenlight eller at folk ikke makter å stremme det frem. Joda, det finnes allerede på iOS, Mac, Android PS 3. PS Vita, og XBOX, men det trenges også på PC, spesielt dersom det kommer utvidet funksjonalitet for å lage et virtuelt pinball-kabinett med 3 skjermer for playfield, backglass og DMD (Dot Matrix Display). Spillet er ferdig til å slippes på PC, det må bare stemmes igjennon. Grunnen til at spillet må utgis på feks Steam er at Steam har de nødvendige DRM som er påkrevd pga lisensene som er inngått med rettighetshaverne til de opprinnelige pinball-maskinene samt varemerker og lisenser på disse. Vær så snill, kjære pinball-elskere, logg dere inn på Steam og stem frem The Pinball Arcade på Greenlight. Steam Greenlight: The Pinball Arcade The Pinball Arcade Endret 31. januar 2013 av BadCat 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Skal gjøre det når jeg kommer hjem Du kan jo poste i Steam-tråden også. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Stemt frem. Jeg elsker pinball. On-topic: Irriterer meg over at jeg ikke lærer meg at å "bare slappe av i to minutter til" aldri fungerer. Sov halvannen time ekstra nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå