djgudleif Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 What the hell. For en overskrift. Hva faen VG. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 What the hell. For en overskrift. Hva faen VG. Enig. Det skal da ikke være bindestrek i "rom-ape"? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Nja, "romape" høres ut som et helt annet ord. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Nja, "romape" høres ut som et helt annet ord. hva da? 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 hva da? Vet da faen, kjøkkenredskap eller noe. Slikkepott, romape og kjøttkvern. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Kanskje jeg skal velge Romape som mitt nye brukernavn. Uten bindestrek. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Ja! Jeg skal velge kakemot når jeg kan skifte brukernavn igjen. 2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Enig. Det skal da ikke være bindestrek i "rom-ape"? Joda, det kan være det. Man skal helst skrive fellesnavn uten bindestrek, men hvis ordet kan bli vanskelig å lese korrekt uten, kan man legge til en. Endret 29. januar 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Joda, det kan være det. Norsk er ganske så liberalt på bruken av bindestrek i egennavn. Egennavn? Lenke til kommentar
Danek Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Tror det viktigste er å gi den ett navn, jeg. Hva med Julius til heder og ære for kristiansand dyrepark? Synes det er en god ide, jeg. Romape er liksom så trist... synes ikke en ape skal risikere liv og lemmer for så å dø navnløs.... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Tipper den har et navn. Gjetter på at den heter Ali. Jævlig dårlig gjort av media å ikke rapportere om navnet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Tragiske jobbtider den uken her. Jobber 15-23.30 i morgen for så og må opp til jobb 07.00 dagen etter. Skal sørge for at jeg får betalt for jævla elendige arbeidstider. Kommer til å sove meg gjennom onsdagen ihvertfall. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Egennavn? Blæ. Haha, så mye for å skrive poster om grammatikk når man er trøtt. Muphry's law. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Tragiske jobbtider den uken her. Jobber 15-23.30 i morgen for så og må opp til jobb 07.00 dagen etter. Skal sørge for at jeg får betalt for jævla elendige arbeidstider. Kommer til å sove meg gjennom onsdagen ihvertfall. Ifølge Arbeidsmiljøloven skal det være 11 timer mellom to lengre arbeidsperioder, vet du. Om ikke tariffavtalen bestemmer at pausen kan være kortere, men selv da kan den ikke være kortere enn 8 timer med mindre det er nødvendig for å "unngå alvorlige driftsforstyrrelser". http://www.lovdata.no/all/tl-20050617-062-010.html#10-8 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Ihvertfall. Jeg har glemt passordet mitt på Mega for svarte! MÅTTE ha med special character så jeg husker faen ikke hva jeg hadde, om det var @ eller hva. Og det går heller ikke an å resette passordet, omfg. xkcd Endret 29. januar 2013 av Slimda 5 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Ifølge Arbeidsmiljøloven skal det være 11 timer mellom to lengre arbeidsperioder, vet du. Om ikke tariffavtalen bestemmer at pausen kan være kortere, men selv da kan den ikke være kortere enn 8 timer med mindre det er nødvendig for å "unngå alvorlige driftsforstyrrelser". http://www.lovdata.n...2-010.html#10-8 fullt klar over det. Det er 9 timer innenfor det feltet jeg jobber. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Når man ikke får kontakt med en butikk over telefon (ingen som svarer) og man må personlig dra opp dit bare for å spørre om en filleting. Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 <rant> Damn, får på følelsen av at jeg waster vekk viktige deler av livet mitt på universitetet. Må seriøst bruke 3 år på å lære meg ting jeg hadde lært så sinnsykt mye kjappere på egen hånd.. Hvorfor? For å skaffe meg et stykke med papir slik at jeg kan få en jobb. Ifølge venner og familie er det tydeligvis umulig å få seg en god jobb uten å ha en bs/ms.. Har allerede lært meg c++, java, opengl, html5, javascript og android utvikling på egen hånd. Trodde jeg skulle få tid til å jobbe på egne prosjekter etc når jeg begynte på universitetet, men neida, istedenfor å få muligheten til å ta utdanningen i egne hender, fyrer de på med en helt sinnsvak mengde med bullshit obligatoriske innleveringer.. Bare i Java timen har de brukt 4 uker, og de har enda ikke kommet lenger en jeg gjorde første timen.. </rant> Uansett kjekt å studere, men det hadde vært så utrolig mye greiere hvis jeg kunne hatt ansvaret for min egen utdanning. Fikk også nettop muligheten til å ta en ekstra bachelor ved siden, så nå blir det bachelor i data og elektro ingeniør på meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå