cowboy bob Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Er enig med deg ang. snusen, det er så jævlig ekkelt. Men røyk bryr jeg meg rett og slett ikke om Lukter det jo overalt uansett. Jeg skjønner meg virkelig ikke på folk som kaster snusen sin rundt om kring, det er jo bosspann overalt å kaste det, for ikke å snakke om den lille boksen på toppen av snusdåsen som finnes nettopp for at man diskre skal kunne kvitte seg med avfal. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 W-what? Ser jeg ok font rendering? ? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Snus og røyk er så jævla ukult. Første stinker snus så jævlig, når folk skal åpne boksen kommer det stank som kan drepe hele fylkets befolkning, for det andre så ser det utrolig stygt ut. Og folk som røyker som skorsteiner.. Stinker så sinnsykt, spesielt når folk skal gjøre det på fine steder. Heldigvis er det strengt i utlandet, som USA og Spania. Og skal du røyke kan du pelle deg til gokk! Ihvertfall. Jeg har glemt passordet mitt på Mega for svarte! MÅTTE ha med special character så jeg husker faen ikke hva jeg hadde, om det var @ eller hva. Og det går heller ikke an å resette passordet, omfg. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hvorfor rygga du? (PS: Bussjåførene i Bergen pleier si at de ikke får lov til å rygge. Sikkert en slik du har vært ute for.) Jeg rygget til slutt fordi jeg så han var på vei ut, og jeg var ikke særlig hypp på en krangel, så jeg tok å rygget. Det er han som taper på å vente, ikke meg. Og ja, dette var i Bergensområdet. Jeg har også hørt at de ikke har lov å rygge, dette tror jeg er fordi de har fått så mange skader på bussene pga. rygging. En kollega var faktisk i en lignende situasjon, og da ble politiet involvert. Da kjørte han lastebil og det var en buss som ikke ville stoppe rett før en smal bro, selv om lastebilen var 30 m før slutten av broen. Jeg tror mange bussjåfører rett og slett er sure og tror de eier hele veien, og nekter å stoppe selv om det helt klart er de som må stoppe. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Har fått en buss til å rygge faktisk. Men nå kjører jeg en lastebil som er minst like lang som bussene da. Og han var norsk (og ung) og jeg var allerede tydelig sur for noe annet. Utlendingene har jeg aldri sett rygge, selv om jeg har sett en del merkelige situasjoner opp bakken i Mindeveien fra Minde Allé (om du vet hvor jeg mener). Er ikke bare bare for noen å rygge der. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Den karen jeg kom ut for var en norsk mann med halvlang hestehale. Ugh. Jeg skjønner at noen kan mene man skal rygge hvis man har det minste kjøretøyet, men man kan ikke forvente at det er slike regler vi skal forholde oss til. Jeg har forresten møtt på buss, bil og lastebil der før, men dette er første gangen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Jeg skal lage meg himmelseng snart som skal være helt innbygd. Skal inni der hver dag etter jobb og ingenting som har med sosiale media å gjøre skal inn der, kun bøker og noe belysning. CHILLOUT ZONE GIR DA FAEN I HVILKEN TRÅD JEG POSTER I STIKK AV Endret 28. januar 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg skal lage meg himmelseng snart som skal være helt innbygd. Skal inni der hver dag etter jobb og ingenting som har med sosiale media å gjøre skal inn der, kun bøker og noe belysning. CHILLOUT ZONE Noe så sykt irriterende. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Du lot meg ikke skrive ferdig din fjott. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg har forresten møtt på buss, bil og lastebil der før, men dette er første gangen. Hvor var det egentlig? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 GIR DA FAEN I HVILKEN TRÅD JEG POSTER I STIKK AV yolo 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg har ikke lagt merke til avataren din eller signaturen din før nå well done 2/10 would read again Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hvem faen savner kulden? Jeg gjør. Det er jævlig varmt for øyeblikket. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg gjør. Det er jævlig varmt for øyeblikket. kom deg ut en tur så ser du Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Det er faktisk deilig å jobbe ute når det ligger på rundt 10-15 minus. Om man faktisk jobber så er det ikke kaldt engang Varme (sterk sol altså, ikke 10-12 varmegrader) er min verste fiende når det kommer til jobbing Blir tappet for alt av energi. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Tusen jævla takk, nå går jeg og skyter meg selv. Ikke søl da. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Tusen jævla takk, nå går jeg og skyter meg selv. Du slenger opp bilde? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Tusen jævla takk, nå går jeg og skyter meg selv. bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå