Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Irriterer meg over at på plassen min på jobb står det "Isabell", når jeg egentlig heter "Isabel"....... Irriterer meg at alle på dette forumet kaller meg for Natalie. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg skjønner bare ikke hvorfor det er en designert røykeplass så langt unna, hva skal man med det liksom. Og om den er så langt unna, hvordan er den da i det hele tatt relatert til skolen. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Jeg skjønner bare ikke hvorfor det er en designert røykeplass så langt unna, hva skal man med det liksom. Og om den er så langt unna, hvordan er den da i det hele tatt relatert til skolen. Fordi det er en regel at man ikke skal røyke på skolens område, og derfor må alle gå dit. Det er ikke 1 km i flystrekning, men man må gå rundt hele uteplassen for å komme seg dit og det er blir langt, så må man gå tilbake. Og det er irriterende fordi jeg rekker det ikke på 5 min(altså mellom timene, uten å komme forsent), kun i storefri. Vet ikke hvorfor det er sånn, på universiteter kan man jo røyke rett utenfor inngangen.. Endret 28. januar 2013 av koosepus 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 på universiteter kan man jo røyke rett utenfor inngangen.. Slutt med å røyke rett utenfor inngangsdører! Røyken blåser inn når døra åpnes, og alle som skal inn eller ut må gå gjennom røykskyen. Jeg sier ikke at det er nødvendig å gå en hel kilometer som på skolen. Men ikke røyk på steder det er til sjenanse for andre. 4 Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Røyken blåser inn når døra åpnes Det gjør ikke det har jo sett det selv.. Endret 28. januar 2013 av koosepus Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Jo det gjør den. Jeg har luktet det selv. Det samme gjelder røyking like ved luftinntak for air conditioning. Da fylles hele bygget med tobakklukt, selv om du ikke ser hvit røyk. Endret 28. januar 2013 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Kan stå noen meter utenfor inngangsdøren, da går det jo helt fint. Eller ved en benk elns. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jo det gjør den. Jeg har luktet det selv. Så alle dører er like? Har inngangen vindfang så er det vel ikke så farlig. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jo det gjør den. Jeg har luktet det selv. Det samme gjelder røyking like ved luftinntak for air conditioning. Da fylles hele bygget med tobakklukt, selv om du ikke ser hvit røyk. Hmm.. har aldri opplevd det selv ihvertfall. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Om du røyker selv, er du mindre følsom for å kjenne røyklukta innendørs etterpå. Det betyr ikke at ikke andre kjenner det. Ventilasjon er også ofte plassert ved døren. Ta også hensyn til de som skal gå gjennom døren, og må gå gjennom røyken. Røyk et annet sted, der folk ikke er nødt til å gå nær røyken. Jeg snakker ikke om en kilometer. Men gå litt unna døren. Endret 28. januar 2013 av Mannen med ljåen 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 De som ikke liker røykelukt selv pleier å være langt mer sensitive til det så er sikkert derfor. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 De som røyker foran innganger til fellesbygg, burde henges etter tåneglene og bli tvunget til å høre på Justin Bieber til tåneglene falt av. Alle ti. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg hadde ikke dårlig tid, jeg var på vei hjem. Så jeg tok opp håndbrekket og tok et par minutter med avisen før jeg til slutt rygget ned. Tok meg gooood tid. Fucker. Hvorfor rygga du? (PS: Bussjåførene i Bergen pleier si at de ikke får lov til å rygge. Sikkert en slik du har vært ute for.) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 De som pumper å røyker burde bli skutt uansett. Tror de har så faens mye mer rettigheter enn andre bare fordi de er av den svakere befolkningen. Samme med snushorene som kaster de jævla snuskladdene sine over alt. Værste faens griseriet noen sinne. Lukter faens gamp av det også. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 De som pumper å røyker burde bli skutt uansett. Tror de har så faens mye mer rettigheter enn andre bare fordi de er av den svakere befolkningen. Samme med snushorene som kaster de jævla snuskladdene sine over alt. Værste faens griseriet noen sinne. Lukter faens gamp av det også. Er enig med deg ang. snusen, det er så jævlig ekkelt. Men røyk bryr jeg meg rett og slett ikke om Lukter det jo overalt uansett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Lukter det jo overalt uansett. Og derfor er det greit...? 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg bryr meg ikke om det er greit eller ikke. Poenget var at det ikke er til sjenanse for meg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Overskrifter som det her irriterer meg: asdfdsfasdfadsfasdf what the fuck. Hvem faen savner kulden? 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 W-what? Ser jeg ok font rendering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå