Danek Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Er også blitt skuffet av Nokia og holder meg langt unna det. Samtlige telefoner der fra tok kvelden etter ikke så altfor lang tid, og det til tross for at utstyret er meget pent brukt. Det går i samsung hos meg nå, får se åssen det går... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Hvordan skal jeg kunne påvirke simkortet? Apple er overpriset dritt, Sony hadde tidenes mest ræva laderkontakt så de får boikott selv om de har endra, Samsung galaxy spica er største søpla jeg har vært borti. Jeg savner gamle mobiler... Jævla touch helvete Kan legge til at nokiaen er mange ganger bedre enn iPhone 4'n som jeg hadde før.. Ligger bedre i hånda og mye mer interessant menyutforming. Endret 28. januar 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Kjøp deg en bestemorsmobil. Noen mennesker er rett og slett allergisk mot teknologi. 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Yeah, ingen tvinger deg til å kjøpe touchtelefon. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Kjøp deg en bestemorsmobil. Noen mennesker er rett og slett allergisk mot teknologi. Jeg nevnte jo Doro så du var litt for sen med den. Irriterer meg at det ikke går an å irritere seg over ting uten at diverse idioter skal være smartass over det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 irriterer meg at i rulletrapper går armlenerne fortere enn det man står på. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Kjenner til problemet Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Irriterer meg at røykeplassen er 1km unna skolen :/ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hater hater hater hater hater denne årstiden! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 At folk prater når det skal være stille. JEG ER DØV PÅ DET ENE ØRET, DETTE PLAGER MEG!! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hater hater hater hater hater denne årstiden! Ehm why? Det er omtrent vår. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 vinteren er deprimerende. begynner å bli bedre ja. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Irriterer meg at det ikke går an å irritere seg over ting uten at diverse idioter skal være smartass over det. Jeg irriterer meg over at du irriterer deg over at jeg irriterer meg over dine irriterende irritasjoner. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Irriterer meg over at på plassen min på jobb står det "Isabell", når jeg egentlig heter "Isabel"....... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg irriterer meg over at du irriterer deg over at jeg irriterer meg over dine irriterende irritasjoner. Jeg irriterer meg over at du irriterer deg over at jeg irriterer meg over at du irriterer deg over mine irriterende irritasjoner. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Sykt irriterende at jeg plutselig får inn alle meldinger to ganger på mobilen. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Møtte en drittsekk av en bussjåfør i dag. Noen km fra der jeg bor er det en lang strekning med slak bakke der det er plass til kun ett kjøretøy. Det er en bussholdeplass nede i strekningen, og en helt på toppen. Jeg hadde nesten nådd toppen, var vel ca. 5 m fra busstoppet. Der kom det en bussjåfør som absolutt ikke skulle stoppe der. Han kjørte rett frem og ville at jeg skulle rygge ned flere hundre meter, istedenfor at han skulle enkelt stoppe der. Han var kommet så langt at han kunne rygget 1 m og komt seg inn på busstoppet. Men neida. Jeg hadde ikke dårlig tid, jeg var på vei hjem. Så jeg tok opp håndbrekket og tok et par minutter med avisen før jeg til slutt rygget ned. Tok meg gooood tid. Fucker. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Irriterer meg at røykeplassen er 1km unna skolen :/ Hvorfor kan du ikke bare røyke rett utenfor? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Hvorfor kan du ikke bare røyke rett utenfor? fordi røykeplassen er 1km unna skolen Endret 28. januar 2013 av TMB 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå