Danek Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hippeste frasen på nettet denne måneden, om å gjøre å bruke den mest mulig. Jaha. Det har noe med mayaene å gjøre, går jeg ut i fra? det er en sånn teit internettgreie, om du ser et bilde med sånn tekst og greier bare ignorer det Okei men ble da litt nysjerrig nå sjø Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jaha. Det har noe med mayaene å gjøre, går jeg ut i fra? Du er morsom du. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Flott! Ønsker deg god nattesøvn videre Takk! Naboen holdt kjeft i natt heldigvis... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Telefonen sluttet å fungerte som den skal. Selvsagt rett før helga. Levert inn på service. Håper de ikke dikter opp en vannskade eller noe sånt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Irriterer meg over: At det er så jævla kaldt her. At jeg egentlig burde legge meg tidlig i kveld, men ikke kommer til å gjøre det selv om jeg ikke har noe å gjøre. At jeg er for lat til å lage kake. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Folk som synger på når jeg er på jobb. Folk burde lære seg å holde kjeft Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 TV2 har byttet ut værdamene med en værmann... Dommedag er rett rundt hjørnet nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Nyeste episke maymayen fra Reddit. Troller du, eller er du faktisk uviten? 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Har så dårlig blodsirkulasjon i hendene. Fryser, blir nummen og mister litt av følelsen i noen fingre. Utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Jeg er varm og klam i hendene hele tiden, ikke klag! Endret 25. januar 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg er varm og klam i hendene hele tiden, ikke klag! Samme. Suger så jævlig. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hvorfor ikke lage stjerneskruer? Fordi Torx er betre olololol Lenke til kommentar
koots Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Iskaldt gulv på hybelen, sitter med ullsokker hele tiden og gjerne beina i senga under dyna også, men fryser ofte på føttene. Fordi Torx er betre olololol Disse er morsomme. Ødelagt en og annen sånn... Endret 25. januar 2013 av koots Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Iskaldt gulv på hybelen, sitter med ullsokker hele tiden og gjerne beina i senga under dyna også, men fryser ofte på føttene. Jeg har varmekabler i gulvet, pluss at vi har varmepumpe. Går fortsatt med ullsokker heletiden, sover til og med, med ullsokker iblant. Så sitter jeg som regel med ett pledd i tilegg, eller dyne om jeg er i senga. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 At chat.no fortsatt finnes. Husker jeg brukte å spamme ned det stedet i 2002. Hahahaa faen for et høl av et nettsted, full av gamle desperate heslige menn. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 At chat.no fortsatt finnes. Husker jeg brukte å spamme ned det stedet i 2002. Hahahaa faen for et høl av et nettsted, full av gamle desperate heslige menn. Skjønner helt ærlig ikke at du bryr deg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Skjønner helt ærlig ikke at du bryr deg. Kompisen min spamma nummeret mitt der, så jeg måtte ta hevn. Så ble jeg kvalm av folkene blææææææ! Endret 25. januar 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Kompisen min spamma nummeret mitt der. Karma altså? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Karma altså? Hva har jeg gjort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå