Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen altså, vaskemaskina mi funker ikke så jeg tenker det er noe med sikringa, men folk på internett er så udugelige, det eneste de sier er "har du sjekket sikringa?"

HVOR FAEN ER SIKRING DA DIN FITTETRYNE, det er ingenting på vaskemaskina mi som vitner om noe som ligner på en sikring en gang. Alt er helt forbanna flatt, ingenting kan åpnes noe sted.

Idioter.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke den sikringa, det er sikringa i vaskemaskina. Men jeg fant hvor det er, men jeg trenger sånn jalla skrujern som jeg ikke har. Hvorfor ikke lage stjerneskruer? Er det for mainstream?

Jaja, da får jeg ta i bruk saksa og ødelegge skruene.

Føler meg så gammel som kommer hjem fra arbeid og begynner rett på nye oppgaver i hjemmet... MEN JEG SKAL FIKSE DETTE.

Endret av coyotemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sleika på en saftis i sted, så var den så frossen og kom borti med leppen på isen jeg ikke hadde fuktet med spytt så hang den fast og nå har jeg mista all ytterhud på leppa og blir jævla kjedelig når jeg skal smile :(

Nå får du sånn tørr og jævlig leppe i en uke som ingen vil kysse

Lenke til kommentar

Tusen hjertelig takk. Jeg har vært helt i ørska i dag siden naboen har bråket så utrolig mye utover hele dagen, og jeg burde egentlig fått meg noe søvn. Vi har selveier ja. Hvis det gjentar seg i natt, så vet jeg i det minste hva jeg skal gjøre. Tusen takk!

Flott! Ønsker deg god nattesøvn videre :)
Lenke til kommentar

At jeg kommer til den manuelle lyskrysset i sentrum, på den ene siden står det 7-8 stykker, på den andre siden står det ca like mange... Og ingen av de hønsehuene har trykket på knappen. Da kan man bli stående en stund. (Gikk bort, trykket på knappen og sa "værsågod" til nærmeste kar).

Lenke til kommentar

Det har ikke noe å si dersom det står flere på krysset, er sensorer i stolpene... Det er kun at hvis du er alene at du skal trykke på greia. Ler meg hakk i hjel hver gang en eller anna tulling despe etter den knappen, heh.

Aldri opplevd her at det har blitt grønt uten å trykke på knappen. Sto med en haug folk i mange minutter en gang uten at noe skjedde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...