010011110100110101000111 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Må vel fiske i bukta da. Det rare er at det fungerer helt fint en stund, og det fungerte helt fint i går. Det var først i dag det begynte å knote seg til. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Faen altså, vaskemaskina mi funker ikke så jeg tenker det er noe med sikringa, men folk på internett er så udugelige, det eneste de sier er "har du sjekket sikringa?" HVOR FAEN ER SIKRING DA DIN FITTETRYNE, det er ingenting på vaskemaskina mi som vitner om noe som ligner på en sikring en gang. Alt er helt forbanna flatt, ingenting kan åpnes noe sted. Idioter. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Har du sett i sikringsskapet? Kan hende du finner en sikring der. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Nei, det er ikke den sikringa, det er sikringa i vaskemaskina. Men jeg fant hvor det er, men jeg trenger sånn jalla skrujern som jeg ikke har. Hvorfor ikke lage stjerneskruer? Er det for mainstream? Jaja, da får jeg ta i bruk saksa og ødelegge skruene. Føler meg så gammel som kommer hjem fra arbeid og begynner rett på nye oppgaver i hjemmet... MEN JEG SKAL FIKSE DETTE. Endret 24. januar 2013 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Sleika på en saftis i sted, så var den så frossen og kom borti med leppen på isen jeg ikke hadde fuktet med spytt så hang den fast og nå har jeg mista all ytterhud på leppa og blir jævla kjedelig når jeg skal smile Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Sleika på en saftis i sted, så var den så frossen og kom borti med leppen på isen jeg ikke hadde fuktet med spytt så hang den fast og nå har jeg mista all ytterhud på leppa og blir jævla kjedelig når jeg skal smile Nå får du sånn tørr og jævlig leppe i en uke som ingen vil kysse Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Jaaaae Ingen kyssing på meg fremover. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Gjør vi ikke alle? Joda, til dels. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Tusen hjertelig takk. Jeg har vært helt i ørska i dag siden naboen har bråket så utrolig mye utover hele dagen, og jeg burde egentlig fått meg noe søvn. Vi har selveier ja. Hvis det gjentar seg i natt, så vet jeg i det minste hva jeg skal gjøre. Tusen takk! Flott! Ønsker deg god nattesøvn videre Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg hadde kjøpt en kald og stor brus, men jeg klarte å miste den i bakken på vei inn FUUUAAAAKKKKKKKKKK Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Var det cola, Zeromac? Isåfall kondolerer jeg. Det er en fæl følelse! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Inb4 kjøp mac Install Gentoo Lenke til kommentar
Danek Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Må være en inside Linux spøk... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 At jeg kommer til den manuelle lyskrysset i sentrum, på den ene siden står det 7-8 stykker, på den andre siden står det ca like mange... Og ingen av de hønsehuene har trykket på knappen. Da kan man bli stående en stund. (Gikk bort, trykket på knappen og sa "værsågod" til nærmeste kar). Lenke til kommentar
Danek Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Det har ikke noe å si dersom det står flere på krysset, er sensorer i stolpene... Det er kun at hvis du er alene at du skal trykke på greia. Ler meg hakk i hjel hver gang en eller anna tulling despe etter den knappen, heh. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Må være en inside Linux spøk... Nyeste episke maymayen fra Reddit. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Det har ikke noe å si dersom det står flere på krysset, er sensorer i stolpene... Det er kun at hvis du er alene at du skal trykke på greia. Ler meg hakk i hjel hver gang en eller anna tulling despe etter den knappen, heh. Aldri opplevd her at det har blitt grønt uten å trykke på knappen. Sto med en haug folk i mange minutter en gang uten at noe skjedde. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Nyeste episke maymayen fra Reddit. Igjen, det sier meg ikke så altfor mye... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Igjen, det sier meg ikke så altfor mye... Hippeste frasen på nettet denne måneden, om å gjøre å bruke den mest mulig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Igjen, det sier meg ikke så altfor mye... det er en sånn teit internettgreie, om du ser et bilde med sånn tekst og greier bare ignorer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå