Need44speed Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Kaspersky fant ingenting som helst. Men fortsatt funker ikke google og sånt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Vet ikke om jeg skal bruke stillongs på KINO i kveld, på en måte er det jææævlig kaldt å gå til kinoen, men samtidig kan det bli ganske klamt og varmt å sitte i salen i 3 timer med den på. Skal ta på meg favorittparfymen min 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Alkohol er ikke skadelig så lenge det brukes i moderate mengder og kommersielt media er ikke skadelig så lenge det tas med en klype salt. Det gjelder vel egentlig veldig mye. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Det gjelder vel egentlig veldig mye. +1 til deg for å se et mønster. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) <p>Fyfaen altså, for et jævla styr. Fy satan så jævlig alt ble uten adminnavn og passord på Mac Minien. Får ikke engang installert nyeste Mountain Lion fra ISO heller. DVDene jeg har er kun på 4.3GB og ISOen er på 4.6GB (trodde disse vanlige DVD diskene var på 4.7GB jeg da men må ha tatt helt feil i alle disse årene..).Tror også jeg ødela minnepennen. Endret 23. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Kaspersky fant ingenting som helst. Men fortsatt funker ikke google og sånt Hmm, det er vel ikke tilfeldigvis snap.do som kommer fram istedet for google? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Nei, men av en eller annen grunn virker plustelig google nå stod noe om serfikater, at det ikke var trygt og blabla før. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jo. Joggebukse og hettegenser, for eksempel. Ikkje sei det til jeans-naziane på MoV 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Kaspersky fant ingenting som helst. Men fortsatt funker ikke google og sånt Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) holdt ikke det. Var noe sære greier, var ikke bare sånn at default søkemotoren var endra. Var noe mumbo jumbo greier. Endret 23. januar 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Folk som ikke kan rygge, lukeparkere osv. hva faen liksom. Selv om man kan lukeparkere så er det irriterende med de som kjører helt oppi rumpa på deg når du blinker og viser tydelig at du skal lukeparkere. Kjører man mye rundt i Oslo merker man ofte folk som ikke har tid til at du skal lukeparkere i gatene. Endret 23. januar 2013 av Theo343 1 Lenke til kommentar
sûkkerspïnnpåpïnne Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Irriterer meg grenseløst over alle de som skal redde verden og helbrede kreft ved å trykke liker på bilder på facebook. Irriterte meg også grenseløst at jeg betalte 5 kroner for å gå på do idag, og ei jente stod utenfor å ventet på at jeg skulle åpne døren og i det jeg åpnet døren smatt hun inn før jeg fikk gått ut av toalettet, så sparte hun 5 kroner. Selv om det ikke er noe å irritere seg over, så irriterte det meg der og da. Kunne i det minste smilt og ikke "løpt meg ned". Haha... Hverdagens irritasjoner..... Lite å gjøre... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg har ikke lagt med. WHY?! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Kommer hjem fra jobb. Starter opp Path of Exile patcheren. 1.5gb å laste ned. Patcheren vil ikke laste ned mer enn 500KB/s. fml. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) var noe mumbo jumbo greier. Ikke bruk sjargong, ikke alle her som er IT-eksperter... Å bruke sjargong til utenforstående er en vanlig hersketeknikk SOSIOPAT Endret 23. januar 2013 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Bork Laser, det enkleste du kan gjøre er å bare reformatere PC-en. Kjapt og sikkert. Bare ta en grundig virus-scan av de filene du velger å beholde. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Kjapt og sikkert? Faen, om jeg skulle formatert nå hadde jeg mistet utrolig mange "livssverk" og nostalgiske ting, det vil ta meg minst fem timer å ta backup av alt jeg vil ha. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Irriterer meg noe vanvittig over naboen som skal SNEKRE i kjelleren sin nå. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Hah, midt på natta? Ville ringt politi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå