Coffey Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hvor i Italia bor du? Milano. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Vei brevene dine ordentlig neste gang? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) De skal ha blitt det, dama pleier å være nøye der (de har brevvekt på jobben). Men mulig de har blitt sendt like før de nye satsene til Posten kom 1. januar... Det kosta 14kr inntil 50 gram før, men tydeligvis 15kr nå. -.- Men latterlig med gebyr på 74kr for at det mangler 4kr! Endret 22. januar 2013 av CFM Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Irriterer meg at ladekabelen til nettbrettet mitt er så kort. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 klarer ikke å bli kvitt virus. Og det funker ikke å gå inn på google i google chrome. What to dooo? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Du får bedre svar i antivirus/sikkerhet-kategorien enn her. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hvis jeg hadde dratt på skolen før jobb hadde det vært ekstra digg å komme hjem. Men jeg skulka i dag så det er litt sånn meh... Ikke full pott. klarer ikke å bli kvitt virus. Og det funker ikke å gå inn på google i google chrome. What to dooo? Installer kaspersky trial. Scan osv og problemet er løst. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 takk må jeg avisntallere MSE og malwarebytes da? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Nop. Irriterer meg at det skal være så forbanna vanskelig å se en fuckings video konvertert fra mp4 til avi på TV'en. Har både betalt for en konverter og prøvd gratisversjoner, og ingen av dem klarer å konvertere til avi skikkelig så jeg kan spille av på TVen uten noe jævla problemer! Blir gaaaaaaal! Mistenker at det er tuneren som hdd'en er koblet til, for de funker utmerket på PCen! Står ingen steder hva slags formater tuneren støtter av avspilling noen plass heller -.- Endret 22. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Er det nå jeg skal poste et bilde av deg i kjole? Ordentlige mannfolk går i komfortable klær, og ikke noe er mer komfortabelt enn kjole. Det vet da du? Husker du ikke den kvelden hvor vi begge dro på oss kjoler og stakk på byen og banka nazister og horekunder? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 ikke noe er mer komfortabelt enn kjole. Jo. Joggebukse og hettegenser, for eksempel. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Mest komfortable er jo naken ofc. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Mest komfortable er jo naken ofc. Jeg tenkte på det, men konkluderte med at det var juks å bruke det kortet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Dessuten er det ikke alle som er komfortable med å være naken rundt andre med mindre de er partnere. Personlig har jeg aldri iført meg kjole så jeg vet ikke om det er mer eller mindre behagelig å gå med enn lette klær. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Sånn arabisk drakt er veldig kjekk og luftig å gå med. Og det er jo nesten kjole. Endret 22. januar 2013 av Sexylubb1 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Det vil jeg prøve en gang, og så vil jeg ha sånne gøye sko med snurr på tuppen. Spurte faktisk i skotråden om hvor man kunne få sånne sko en gang, men ingen svarte meg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Du får spørre en araber eller afrikaner neste gang du ser en. Det er jo nok av de her i byen som går rundt i dem sommerstid. (Draktene, altså. Ikke skoene. Men de vet sikkert hvor du får tak i). Endret 22. januar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå