Need44speed Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 PCen har vel ingen kjærlighet for deg da Noe jeg hater er når folk tror at jeg gjør ting for noen grunner, som hvis jeg f.eks. trekker meg litt unna folk tror de at jeg er forelsket i de nei jeg tror heller det er dataen som har blitt HELT dust. Viser feil klokkeslett og sier at google er en usikker side. helt mongo Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 nei jeg tror heller det er dataen som har blitt HELT dust. Viser feil klokkeslett og sier at google er en usikker side. helt mongo Det hare vel mer i at du har innstilt PCen feil? Sett riktig klokkeslett, og installer AVG/Avast som antivirus. Etter det installerer du Chrome/Opera/Firefox. Bruk også en annen brannmur Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Er ikke så gøy å skulle rette på folks feil lenger nå som så mange skriver på mobilen. Enkelte ord får stor forbokstav pga mobilen tror det er substantiv elns og jeg gidder ikke fikse på det så meldingene mine blir skikkelig rare. I går presterte apropos jeg å spørre en jeg kjenner om hun var på lystbussen. Skrev faktisk mindre feil på mobilen da jeg hadde fysisk tastatur med tall på og greier. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Det hare vel mer i at du har innstilt PCen feil? Sett riktig klokkeslett, og installer AVG/Avast som antivirus. Etter det installerer du Chrome/Opera/Firefox. Bruk også en annen brannmur hva med microsoft security essentials? er den ok? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Send det også til meg på PM skaff deg ny mobil gutt eller mann, jente, dame, hva du nå liker å kalle deg. Eller er, for den saks skyld. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 At NRK absolutt skal ha kommentatorar som snakker oppå lydsporet av innsetjinga av Obama. Ender med at ein får to stemmer som snakker samtidig, så ein ikkje får med seg en dritt. Gjelder for øvrig MGP og, og den skiten må vi attpåtil betale for om vi har TV. NRK er kvalitetskanal meg i brunauget. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 NRK er gode på å lage billig tv. repriser av gamle komiklipp fra nittenfemogførr hele tiden og folk som kommenterer klippene blæ blæ blæ 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg synes NRK har mye bra på TV, og kan i hvert fall ikke klage på NRK nett-tv. Man kan i hvert fall ikke klage på NRK, dersom man sitter og glaner på TV2 eller TV Norge. Der har du definisjon på drittkanaler, det eneste TV 2 klarer bra er Nyhetskanalen. TV Norge sender bare dritt når de får tid inni mellom reklamene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 liker nrk3. Nrk har kanskje 2 programmer som er bra ellerno. Nrk nett tv er supert tilbud da. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg er lei av det meste. Nrk nett tv er supert tilbud da. Uten tvil. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Det er tre ting som irriterer grenseløst: 1. Klarer ikke konsentrere meg 2. Kan ikke rygge bilen, helt håpløst. 3. Får ikke til å slappe av. Endret 21. januar 2013 av koosepus Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 NRK er den eneste kanalen det går ann å se på i norge. Alt annet er møkk. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Det er tre ting som irriterer grenseløst: 1. Klarer ikke konsentrere meg 2. Kan ikke rygge bilen, helt håpløst. 3. Får ikke til å slappe av. Kanskje det er en sammenheng her? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Hvor? Kan ikke røpe det. Har jobbet der i snart 3 år som "løpegutt". Det som suger er at jeg ikke blir rik... jada, 500k er om jeg er flink i jobben etter 1 år eller noe. Men satser jeg alt på det jeg holder på med nå utenom skolen, så kan jeg mangedoble det beløpet. Men selvfølgelig er jeg ikke sikret noe som det jeg har blitt tilbudt nå. Endret 21. januar 2013 av Amberlamps Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Kanskje det er en sammenheng her? Ja, jeg ser problemet, men ingen løsning. Skjønner ikke hvorfor jeg føler at verden går under for meg Er så lei av konstante opp/ned turer(enda en ting som irriterer grenseløst) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 hva med microsoft security essentials? er den ok? scannet med malwarebytes og fant 50 ondsinnet programvare. Ser ut som en del er spill lyder tho Registernøkler oppdaget: 1 Registerverdier oppdaget: 0 (Ingen skadelige objekter funnet) Registerfiler oppdaget: 0 (Ingen skadelige objekter funnet) Mapper oppdaget: 2 Filer oppdaget 47 er dette ille? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Det er tre ting som irriterer grenseløst: 1. Klarer ikke konsentrere meg 2. Kan ikke rygge bilen, helt håpløst. 3. Får ikke til å slappe av. Kjønn Kvinne 4 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Søtt, har du billappen? 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Kan ikke røpe det. Har jobbet der i snart 3 år som "løpegutt". Det som suger er at jeg ikke blir rik... jada, 500k er om jeg er flink i jobben etter 1 år eller noe. Men satser jeg alt på det jeg holder på med nå utenom skolen, så kan jeg mangedoble det beløpet. Men selvfølgelig er jeg ikke sikret noe som det jeg har blitt tilbudt nå. Er studiet ditt forenelig med studering ved siden av full jobb? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Søtt, har du billappen? Nope. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå