BadCat Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Irriterer meg, at jeg fikk 6 som terminkarakter utenom i et fag Er litt happy, men er utrolig kjedelig å være en unna. Ellers var det noen hadde det gøy med ringepiggen i sta, fant senere ut at det var noen av kameratene mine. Tok meg en runde med bikkja, og så at de gikk bortover veien, var ikke så vanskelig å finne ut hvem som hadde ringt på :nei2: Da er du kraftig inndoktrinert. Karakterskalaen viser hvor godt man responderer på inndoktrineringen. Endret 19. januar 2013 av BadCat Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Det irriterer meg at folk tror at "sosiale media ekspert" er noe som helst eller har en slags verdi. Spesielt når de tror at det innebærer å lage en twitter + facebook page for et firma. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg har nå grepet sjansen og kalt meg for en ekspert på sosiale medier i Twitter bioen min, håper at jeg kan lande noe lett arbeid. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 okai firmaet vårt trenger en twitter konto og så trenger vi masse likes på vår egen facebook informasjonsside kan du hjelpe oss? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Finnes ikke noe verre enn disse flaskene. *Klemmer forsiktig* - Ingenting. *Klemmer litt hardere* - Ingenting. *Klemmer bittelitt hardere* - Spruter til helvete og ødelegger maten. Endret 19. januar 2013 av coyotemannen 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 okai firmaet vårt trenger en twitter konto og så trenger vi masse likes på vår egen facebook informasjonsside kan du hjelpe oss? ja Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Går ikke noe bra på tv i kveld... Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Igjen, Adele er vel ikke helt det jeg tenkte på når jeg nevnte Coldplay, selv om hennes musikk er vel så rolig og avslappet til nettopp dette formål. Jeg tenkte ikke så mye på hva du mente om coldplay, adele eller Daughter. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Går ikke noe bra på tv i kveld... Det går aldri noe bra på TV, spesielt ikke på lørdager. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Det går aldri noe bra på TV, spesielt ikke på lørdager. Jeg ser sjeldent på tv, men om lørdager pleier jeg å se til maten og utover kvelden. Lørdag har selvsagt elendig tv utvalg.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg ser sjeldent på tv, men om lørdager pleier jeg å se til maten og utover kvelden. Lørdag har selvsagt elendig tv utvalg.. Nemlig, TV-selskapene vet dette. Fordi folk ser TV uansett, trenger de ikke å sende noe bra på denne tiden. På hverdager derimot må de sende litt bra ting for at folk skal gidde. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Irriterer meg faktisk hvor ræva TV har blitt de siste årene. Få bra filmer, mange repriser og før hadde noen faktisk en filmkveld for hver ukedag (V4 om jeg ikke husker feil; mandag-familie, tirsdag-drama, osv..). Kan ikke klage på alle dog, NRK3, Zebra og V4 sender noe verdt å se iblant. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) NRK sitter igjen som den eneste kanalen som sender kvalitet, og de produserer det meste selv. Ikke alt de produserer er like bra, men når det er bra, så er det jævlig bra. Endret 19. januar 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Irriterer meg over snikislamisering/kristenisering(?) på facebook, der folk stadig poster om Gud, døden og livet etter døden. NEI, JEG BRYR MEG IKKE! Funker forøvrig ikke å ignorere postene, fordi de dukker opp rett etter at jeg ignorerte brukeren. Nesten som om gud har en finger med i facebook. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hagegnomer. Fucking waste of money Lenke til kommentar
Danek Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg tenkte ikke så mye på hva du mente om coldplay, adele eller Daughter. Kan ikke si at jeg tenkte så mye på det heller. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Det går aldri noe bra på TV, spesielt ikke på lørdager. Joda. Om noen timer begynner jukeboks dansefot på nrk1. Det pleier jeg se på når jeg er ensom. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Har meget lyst å deaktivere facebook.. Ideen er god men folk "misbruker" Facebook. Jeg er så lei av at folk skriver at de kjeder seg, at de spiser middag, hva de spiser til middag, lik ditt og kopier datt.. INGEN BRYR SEG !! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Koss (i)Porta Pro >.< + folk som ikke bryr seg om lyd (aka bruker apples ørepropper), og synes Beats/Apple er best helt ukritisk. Hvis jeg sier at en PC er dårlig, sier også folk "HAR DU PRØVD DEN DA??!?!?!??!11oneone!!" og blir sur på meg En kis jeg kjenner synes iPhone 3gs er sykt bra, og synes kameraet og hastigheten er bra, men jeg sier den er dårlig. Da kommer det: Du har da ikke 3gs så du kan ikke si noe!!11!!1!1 Gjør meg sykt forbannet. Endret 19. januar 2013 av iFire Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Joda. Om noen timer begynner jukeboks dansefot på nrk1. Det pleier jeg se på når jeg er ensom. Brukte å se på det som liten. Gode tider. Enten fordi jeg stod opp klokken 4 og ventet på at pokemon skulle starte om morgenen på TV2, eller fordi jeg var oppe hele natta og NRK var eneste kanalen som sendte noe som helst. Tror det påvirka musikksmaken min ganske mye, jeg har en hemmelig forkjærlighet for country og danseband. Endret 19. januar 2013 av coyotemannen 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå