Demonfudge Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Pakkesporinga viser hvertfall at det blir sendt til Oslo, men det er jo mulig det er noe spesielt. Pakkene ender uansett opp i Tynset og blir kjørt ut derfra. Jeg bor ca 5 mil sør for Røros, i Hedmark så det er jo mulig det har noe og si. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Skolesystemet i Norge irriterer så intenst. Så trangsynt og idiotisk at det faen ikke skulle vært lov. Noen skulle vært skutt!! 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Det irriterer meg at Coldplay får altfor lite tyn for den grusomme og uinspirerende survemusikken de lirer av seg. Er ikkje det verre at absolutt alt av populær musikk skal ha ein dubstep-"drop"? At refrenga i songane til Flo Rida er 1000 gongar betre enn dei jævlig ekle versa han har for seg? At SUPERNOVA er 8. mest hørt i Noreg? Cold Play er himmelen i forhold. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Stikker i hjertet når jeg puster inn. Faen meg irriterende. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Spambot er rapportert. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
chriztr Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Spambot er rapportert. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Er ikkje det verre at absolutt alt av populær musikk skal ha ein dubstep-"drop"? At refrenga i songane til Flo Rida er 1000 gongar betre enn dei jævlig ekle versa han har for seg? At SUPERNOVA er 8. mest hørt i Noreg? Cold Play er himmelen i forhold. Smak og behag, mener selv at ett lydopptak hvor flo rida voldtok t-pain samtidig som lady gaga fikk epilepsianfall i bakgrunnen hadde vært himmelen sammenlignet med hva som helst av coldplay. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hva er vitsen med at NRK, TV2 og TV2 nyhetskanalen messer opp igjen og opp igjen ang. Algerie i hele kveld? Tull å sende det samme i timesvis på bekostning av andre programmer når det ikke akkurat skjer noe nytt. Kall meg gjerne kald, men når jeg kommer hjem om ettermiddagen/kvelden ønsker jeg å kose meg med diverse underholdning, og forventer ihvertfall at nyheter kan holdes innenfor faste nyhetssendinger og egne kanaler. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Så jævlig enig, JEG VILLE SE NORDNYTT FORFAEN! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 >2013 >ser på "vanlig" TV >mfw Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Men nå gikk ikke nordnytt på nett-tv heller din kødd. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Er ikkje det verre at absolutt alt av populær musikk skal ha ein dubstep-"drop"? At refrenga i songane til Flo Rida er 1000 gongar betre enn dei jævlig ekle versa han har for seg? At SUPERNOVA er 8. mest hørt i Noreg? Cold Play er himmelen i forhold. Word. Skjønner ikkje kva som har skjedd med f eks Muse, siste albumet er grusomt. Panic station er kanskje den einaste songen fra albumet eg liker, resten er møkk imo. Madness f eks, som går på radio heile tida... blæh. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Stikk tilbake til dritthullet. >impliserer /b/ er det eneste boardet 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 At VG, Dagbladet, Aftenposten, Bergens Tidende og Nettavisen omtrent KUN dekker Algerie. Steike så uinteressant. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå