Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Irriterer meg over den nye RLE-læreren som ikke klarer en jævla dritt. Dette har ført til at gjennomsnittet jeg skal søke til videregående med, har sunket. FML :hrm:

Skal skrive et formelt klagebrev til ho.

Mange i klassen som lå på 4-5 i 8. og 9. klasse. Ligger jo nå på 2 og 3.

Jeg kommer til å få dårligere i RLE enn tysk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ho er sikkert blodkristen.

Ene oppgaven på prøva forrige uke, lød slik (hvis jeg husker riktig): Nevn litteratur med tilknytting til kristendommen og link sammen hendelser i litteraturen med hendelser i bibelen. (4 eksempler)

Wtf?

Edit: Jeg nevnte forresten bibelen i ett av mine eksempler.

Vi skulle også nevne det samme med musikk. Bare uten det med bibelen.

Jeg nevne selvfølgelig noe metal med antikristent budskap.

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Jeg slapp det jeg. Jeg var i timene, men nektet å vise interesse. Sa ifra til lærern at dette har jeg ingen som helst interesse av å følge med på.

Religion er jo intressant. Forsøk på hjernevasking og konvertering i skoletimen derimot, er ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Den viktigste harddisken i datamaskinen min har kræsjet. Alle familiebilder borte... Rekonstruksjon koster MYE og er uaktuelt til jeg blir rik... FML.

Vel, mye og mye. Om du går til IBAS vil det koste en del, men ReConsult AS eller hva de heter, tok så vidt jeg husker bare 4k for å fikse disken min med MP3-er første gang den døde. Det dyreste det ville kosta meg, var 7500 kr.

De andre gangene jeg har hatt disk-kræsj / ved et uhell formatert diskene mine, har jeg klart å gjenopprette dem selv. :)

Lenke til kommentar

Jeg slapp det jeg. Jeg var i timene, men nektet å vise interesse. Sa ifra til lærern at dette har jeg ingen som helst interesse av å følge med på.

Religion er jo intressant. Forsøk på hjernevasking og konvertering i skoletimen derimot, er ikke.

Har tenkt litt i det siste. Først nå innser jeg hvor mye dritt vi fikk høre i KRL-timene på barneskolen - bare masse kristent fjas fra en enda mer fjasete hurpe. Vi ble tvunget i kirka for å synge rævsleikende salmer flere ganger før jul hvert eneste år, dager som heller kunne vært brukt på viktigere, pedagogiske ting. Faen meg forkastelig, er faktisk et under at det i det hele tatt var lov. Glad for at ingenting av det vi ble "lært" har festet seg til hjernebarken i noen grad.

Greit å lære om moral og etikk, hjernevasking derimot.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er enig.

Jeg har dette med å skulke, og startet i ung alder. Vi ble tvunget i kirken hver påske, men jeg skulka fordi jeg ikke så meningen med å dra i kirken når jeg ikke var religiøs. Jeg var vel 10-11 på tiden :tease:

Memories :love:

EDIT:

Anyways.. dataspill. I perioder spiller jeg perioder World of Warcraft, og av den grunn er det mange som med en gang tenker "nerd". Hvorfor er det slik? En som spiller CoD på xboxen sin på xbox live med venner er mindre nerd enn jeg som spiller wow med venner på skype? Hvorfor?

Man spiller dataspill for å ha det gøy, og jeg ser seriøst ikke hvorfor det utgjør noe forskjell om jeg bruker tiden på å queste eller skyte tyske shitkids i trynet med AG3. Jeg har fler ganger fått tildelt et ufortjent "nolifer" sempel, bare fordi jeg har en aktiv wowaccount, og det er sinnsykt irriterende.

En som gamer wow 10 timer i uka, kan bli ansett som langt mer nolifer enn en person som gamer cod 70 timer i uka. Im just sayin. Det er sykt irriterende at folk faen ikke klarer å se dette uten å få det inn med teskje. Og ikke en gang da skjønner de det.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Jeg er enig.

Jeg har dette med å skulke, og startet i ung alder. Vi ble tvunget i kirken hver påske, men jeg skulka fordi jeg ikke så meningen med å dra i kirken når jeg ikke var religiøs. Jeg var vel 10-11 på tiden :tease:

Memories :love:

Ja faen, påske også. Ble vel en 4-5 kirketurer hvert skoleår.

Lenke til kommentar

*Masse tekst*

En jeg kjenner fra barndommen er gift, spiller prof. håndball på hjemstedet, har en bra jobb, unge og spiller wow hver kveld og raider som en tulling og har gjort det de siste 5 årene. Jeg tror man må oppnå dame, unge og ekteskap før man kan spille wow XX timer uten å være nolifer :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...