Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som tror at det kommer til å bli overbefolket på jorda i overskuelig fremtid har visst ikke sett på et kart.

 

 

Hvordan definerer du "overbefolkning"?

Når verden går tom for ståplasser?

 

Vi bør helst ha bærekraftig landbruk, energi og transport.

Hvis dette er umulig, har vi overbefolkning.

 

Vel, jeg tar ikke denne diskusjonen her (offtopic), men jeg kan si så mye at jorden har mer enn nok plass :)

______

 

Det ser ut til at jeg taper på tipping. Det irriterer.

Lenke til kommentar

Jenter (sikkert gutter også, men mest jenter) som driver med «interne» leker på facebook. Jeg bruker facebook for å holde kontakten med folk som bor langt vekk, samt 'følge med' på litt hva som skjer (events). Derfor irriterer det meg sinnsykt når jentevenner søpler ned facebook med «morsomme ting som vi gutta ikke skjønner». Hvis dette skjer igjen nå, så blir det en del sletting tror jeg. Det er ikke ofte jeg irriterer meg over slikt, men dette er bare ufattelig dumt.

Lenke til kommentar

Jeg respekterer din avgjørelse om å ikke fortsette diskusjonen.

Men jeg vil samtidig påpeke at dette er V2 av tråden, og med litt annerledes regler.

 

Sitat av Runar i første innlegg i tråden:

Disse reglene åpner for kommentarer og diskusjoner rundt det andre brukere irriterer seg over, samtidig som de holder tråden på et saklig og (til en viss grad) seriøst nivå. Hvis noe utvikler seg til en lengre diskusjon vil de aktuelle innleggene kunne bli splittet ut til en egen tråd.

Videre diskusjon er altså ikke OffTopic, og vil kun bli skilt ut i ny tråd dersom diskusjonen blir langvarig.

 

Bare for å oppklare.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

er det by-leken eller?

 

nå skal vi jentene forvirre guttene igjen,

hvis du er forelsket skriv Paris

hvis du er singel skriv New York

Hvis du er i et forhold skriv London

Hvis du er forelsket men det er komplisert skriv Las Vegas

Skriv det på statusen din på Facebook.

Send det etterpå til alle jentene i Chaten din.. haha

 

 

Eller cm-leken? http://www.dinbaby.com/forum/thread/142448888

Lenke til kommentar

Diverse mennesker på jobb som er tøffe i trynet når det er "likesinnede" i nærheten og som blir totalt pusekatt når de snakker med dama / eller når det ikke er noen andre "tøffinger" i nærheten.

 

Hål tjeft, serriøst ass, jeg sverger ass.

 

Drama. Om sjefen min hever stemmen så skal man plutselig ha møte om det, man skal spre rykter og man skal dra alt og alle inn i det helvetes rotet. En sjef skal heve stemmen. Og ikke nok med det, at min sjef hevet stemmen ender opp som at han omtrent har voldtatt noen når det har gått gjennom 20 personer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg irriterer meg ekstremt over fluer, de kan gjerne bare fly rundt. Problemet er når de gjør alt for å enten lage mest lyd i ørene til menneskene, eller prøver og gjemme seg bak øyelokket til øynene mine. Faen asså, jeg slår etter den og gir den et signal men forsetter den, ja? Til slutt henter jeg en elektrisk fluesmekker og tar den med et smil på munnen. Sad but true.

Lenke til kommentar

Irriterer meg hvor trangsynte fanboys kan være. Greit nok at de ikke vil akseptere grove påstander, men når jeg prøver å forklare hvem som har den snilleste markedsstrategien av Google og Apple så burde påstanden min være ganske klar.

 

Jeg sa forresten ingenting om at Google var bedre enn Apple, bare at de er snillere. Obvious? Hva sier dere litt mer nøytrale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...