cowboy bob Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 En god ting å gjøre når du møter personer med slappe håndtak er å klemme godt til, sånn at du hører det knaker litt i fingrene og de gjerne blir litt anspent i resten av kroppen. Da har du etablert til rolle som alfa i området og kan gå rett på det utelivet tross alt handler om - score pussy - uten at disse håpløse folkene stiller seg i veien. Det er nemlig mange med slapt håndtak som ikke forstår hvilken rolle de har i samfunnet, eller som nekter å innse det, men om du viser dem hvor ståa er så blir det ikke noe krøll. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Cowboy Bob har så jævlig rett, beste er om du atpåtil "fanger" hånden til motparten før han har fått tid til å reagere skikkelig før du skviser det du er god for! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Fuck å være alfa, for mye pes, og for mye folk som jakter på rollen din. Bedre å være kuet, få jobber i stedet for å gi de, slippe å lede og bare være en drone. Alt blir så mye enklere da. Null stress, mann. Null stress. Forøvrig har jeg liten tro på at de alfa-greiene fungerer så bra i vårt samfunn som det gjør i dyreverdenen. Ser noen for seg Kong Harald som en alfa? Eller Stoltenberg? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Viktig å riste skikkelig godt samtidig som du stirrer dem i øya. Dette gjør du helt til de må vri seg unna. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg spiller ikke hånda før det begynner å bli virkelig klamt. Hjelper også å stirre dem inn i øynene mens du fukter leppene. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Viktig å lage litt trutmunn og smaske litt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Cowboy Bob har så jævlig rett, beste er om du atpåtil "fanger" hånden til motparten før han har fått tid til å reagere skikkelig før du skviser det du er god for! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 er ganske kjedelig å ha roligsøndag Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Skype har så sinnsykt stygge lyder. Ringelyder, leggpå-lyder, dårlig connection-lyder. Bare vondt å høre på alle de pipene, tonene og dritten der. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Sorry, gidder ikke. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg har vært aktiv i dag, brukt opp kvoten... Han der har ikke noe kvote. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Vaskemaskinen min er klikk nekter og åpne døre når den er full av klærene mine!!! PC'en min døde! Laptoppen min Døde! Ekstern CD-rommet mitt døde! Alle mine 100-minnepenner er på magisk vis forsvunnet (lett i flere timer!!!!) den ene jeg fant var død. Alt på samme kveld! Og jeg sitter nå og skriver dette fra en HTPC uten CD rom så jeg ikke får brent ut noe CD for å diagnostic på noen av de andre PC'ene! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg får ikke Steam til å koble seg til nettet her på kollektivet. Men det som virkelig er frustrerende er at jeg fikk det til én gang, men har null peiling på hvordan. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Jeg har et meget slapt håndtrykk. Gjør ikke noe annet enn å legge hånden min inntil den andre personens hånd, og ser ikke folk i øynene når jeg håndhilser. Jeg sliter veldig med å skjønne hvorfor dette skal være et problem for andre. Endret 13. januar 2013 av Video Girl Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Det er ikke et problem for andre. Det var gir en pekepinne til hva slags person du er. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 er vel en førsteinntrykk greie. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg bare slår vekk hånden til vedkommende og skriker "IKKE RØR MEG" 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå