Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Jeg bruker min stemme, og mener at statens måte å gjøre ting på likner mer og mer på de sovjetiske måtene. Siden jeg aldri stemte for denne politistaten vi nå har; forbeholder jeg meg retten til å klage på den.

Dersom du stemmer så gir du kun signal om at du anerkjenner systemet. Løsningen er å ikke stemme, forkaste systemet og bytte det med noe som gangner 98% av folket og ikke 2% som nå. Det virker mot sin hensikt å stemme med mindre du er fornøyd med status quo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke at det er meningen å bryte inn i systemdiskusjonen om politikk men,

Føkkings idioter som legger ut rom i bofelleskap under leilighet på finn.no. Det er en egen kategori for det idioter! Når jeg søker på leiligheter så er jeg ikke interessert i et fem kvadrats bøttekott som skal deles sammen med 3, 5 eller 10 andre. Argh.

That is all, carry on.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Mja, sykkel er jo billig.

For å flytte pendlere bort fra bilen må det bli dyrere, mer komplisert og langsommere å bruke bil til og fra jobb.

– Dette er viktig dersom målet om å overflytte pendlere fra bil til sykkel skal oppfylles, mener Sørensen.

http://bil.bt.no/bil/Bedre-sykkelfelt-og-dyrere-med-bil-18930.html#.UPJT7W9VnY8

Endret av Notelitten
Lenke til kommentar

Og bil! Gud forby at nordmenn kommer seg fra a til b billig..

Ja, det er så sant så sant!

Flytte pendlere over til sykkel? Hva med oss som har en time++ med kjøring, og samtidig har bilen stappet med verktøy? Skal vi også betale mer, for at kontorrottene skal droppe bilen?

Er helt greit å redusere antall biler, men de burde ta de som har mulighet til og bruke andre midler, ikke de som er 100% avhengig av bilen for at detta jævla landet skal gå rundt..

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Kalde, stive klemmer. Hva er vitsen med det? Skal du først gi en klem kan du gi en god og varm klem som viser at du faktisk bryr deg litt. Gjør bare vondt verre med en kjip, formell klem. Så tenker du ikke å gi en varm klem er det bedre med et håndtrykk.

Lenke til kommentar

Kalde, stive klemmer. Hva er vitsen med det? Skal du først gi en klem kan du gi en god og varm klem som viser at du faktisk bryr deg litt. Gjør bare vondt verre med en kjip, formell klem. Så tenker du ikke å gi en varm klem er det bedre med et håndtrykk.

Et hardt håndtrykk der du viser hvem som er mest mann?

Lenke til kommentar

Folk som ikke kan håndhilse.

- Kun et slapt håndtrykk. Merkverdig.

- Fører ikke hånden helt inn men presser sammen fingerne dine slik at du ikke får gitt et håndtrykk tilbake. Tolkes fra meg som forsøk på å hevde seg.

- Ikke ser deg i øynene når man håndhilser. Ser eks. opp over øynene.

Hvor vanskelig er det å forstå hvordan man håndhilser?

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan man hilser har ofte mye med selvfølelse og si også da. Er man usikker, sjenert osv så fucker det ofte opp for en god håndhilsning.

Snakker av erfaring :tease: Er jeg ikke forberedt på det, så blir det ofte litt for slapt, er det noen jeg kjenner godt så blir det ofte alt for hardt osv.

Burde egentlig trene meg på det, så jeg får en "signatur" hilsning, ikke en random hver eneste gang :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel for å si det sånn, jeg har aldri gitt noen et håndtrykk der den andre personen er slapp som potetmel og så opplevd etterpå at dette var en tøff person som gjør tøffe og mannlige ting. Et eksempel på en mannlig ting å gjøre som folk med slappe håndtrykk ikke gjør er å ha sex og alle vi som leser jevnlig i denne tråden vet godt at de som poster her om at de har så slappe håndtrykk ikke bedriver den aktiviteten.

Lenke til kommentar

Vel for å si det sånn, jeg har aldri gitt noen et håndtrykk der den andre personen er slapp som potetmel og så opplevd etterpå at dette var en tøff person som gjør tøffe og mannlige ting. Et eksempel på en mannlig ting å gjøre som folk med slappe håndtrykk ikke gjør er å ha sex og alle vi som leser jevnlig i denne tråden vet godt at de som poster her om at de har så slappe håndtrykk ikke bedriver den aktiviteten.

Denne gode posten må være med på neste side også
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg strammer hånden akkurat passe hardt.

Seriøst, slappe håndtak er ikke noe særlig. Da kan man bare la vær og bruke den. Blir jo som att den andre personen legger hånden der og forventer att du skal stå og riste den opp og ned. Æshj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...