Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Selv om jeg 15 år, så irriterer jeg meg veldig over andre bortskjemte og late ungdommer. Mange har null interesse for intellektuelle temaer og bryr seg ikke om annet enn Justin Bieber og oppdatering av Facebook hvert minutt. Kinesiske ungdommer har en mye bedre holdning og framstår som mye mer intelligente.

Det morsomme er at de sikkert kommer til å tjene mer enn deg i fremtiden og samtidig ha et bedre sosialt liv. Men du kan sikkert melde deg på DanQuiz.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QuizDan :D

Kan jeg slette folk på snapchat? En jente som snapper meg hele fuckings tia, av ting hu har. Mac, klokka osv osv. Som om å ha Mac er så syyyyykt stort!

Vis meg trynet(ikke særlig fin), puppa, rumpa eller en Lamborghini, ellers gtfo.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Kan jeg slette folk på snapchat? En jente som snapper meg hele fuckings tia, av ting hu har. Mac, klokka osv osv. Som om å ha Mac er så syyyyykt stort!

Vis meg trynet(ikke særlig fin), puppa, rumpa eller en Lamborghini, ellers gtfo.

Trykk på den knappen som er til høyre for "ta-bilde-knappen", gå inn på "my friends", find den aktuelle tøza, hold på navnet og trykk på delete og/eller block. Profitt.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Skjønner det med sosialt liv, men hva mener du med tjene mer?

De som fungerer sosialt, har det gøy (trenger ikke nødvendigvis å drikke seg sørpefull) og har et bredt nettverk kommer gjerne lengst i livet også. Såfremt de ikke lar det ta helt overhånd så de ender opp på gata. Men dette gjelder kun et lite fåtall.

Kilde: Nathalie.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

De som fungerer sosialt, har det gøy (trenger ikke nødvendigvis å drikke seg sørpefull) og har et bredt nettverk kommer gjerne lengst i livet også. Såfremt de ikke lar det ta helt overhånd så de ender opp på gata. Men dette gjelder kun et lite fåtall.

Kilde: Nathalie.

Dersom man trives med den man er vil man sannsynligvis få et helt fint liv

Man kan mistrives med seg selv og være helt fuckings sosial + millionær, men man blir ikke lykkelig av den grunn.

Min eneste største drøm i verden er å tjene nok til livets opphold med en trivelig jobb, ha en helt ok sentral leilighet og en flink hund som bestevenn. Jeg sikter ikke høyt fordi jeg trenger svært lite.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Man kan mistrives med seg selv og være helt fuckings sosial + millionær,

Da tror jeg ikke man "mistrives med seg selv".

Lenke til kommentar

Da tror jeg ikke man "mistrives med seg selv".

Det er nok en sannsynlighet for at mange mistrives med seg selv, selv om de har "alt".

Mange tjener penger og er svært sosiale for å fylle et stort, svart hull som de har innvendig.

Ønsket om å bli rik er et veldig overfladisk ønske. Alle vil bli rike. Men ingen brydde seg om det før de ble 5 år, for etter det så ble den ideen gradvis plantet i hodet på omtrent alle folk.

Materialisme er selvtillit man kan kjøpe. Men den type selvtillit når ikke veldig dypt før det sorte hullet har slukt det igjen.

Rikdom er jakten på lykke. Men man kommer ikke helt til slutten av regnbuen for man strekker ikke til med slike symbolske summer på kontoen sin.

Det finnes mer enn penger og midlertidig ekstase.

Jeg sier ikke dette for å rettferdigjøre at jeg kanskje skal ende opp som en fattiglus, jeg vil bare tives i livet. Hvis jeg virkelig var lykkelig hadde jeg ikke hatt behov for mer enn midler til å kjøpe havregryn. Men jeg er visst med i dette jaget likevel...

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...