Primer4 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Selv tror jeg det ville blitt sodom & gomora tilstander om de hadde solgt øl til klokken 8 på lørdager! Hva faen hadde blitt det neste? Sprit på daglivarebutikker? hasjautomater? Nei vetduka! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Tror ikke det hadde blitt noe verre å ikke ha begrensninger på salget av øl. Det har fungert før uten problemer her til lands og er jo helt blåst egentlig å si til voksne folk at du, nå er klokka det og det, nå får du ikke lov til å kjøpe ølen din. Og det er er heller ikke lov å kjøpe før klokken 08:00 om morran også Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Var i butikken i kjøpte middag, fant ut at jeg skulle slappe av med et par øl. Det er lang kø og bare en kasse betjent. Når det endelig er meg er klokken to minutter over seks, og ølsalget er stengt. Jævla drittlov! Det skal være fysisk umulig å forsyne seg med øl etter salget er stengt, feks ved at ølet er i skap som låses kl 17:59:59. Om det så er 30 minutter kø i kassen skal det ikke ha noe å si så lenge du la det i vognen før kl 18. Butikkene følger på kundenes bekostning desverre ikke regelverket. De har for å imøtekomme regelverket laget sin egen regel om at ølet må gjennom kassen før 18:00. Salgsbevilgningene burde inndras til butikkene ordner med øl-skap som låses til riktig tid. Endret 12. januar 2013 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Synd man ikke kan deaktivere tekster i Netflix da. Jo? Kan ihvertfall det på Weeds som jeg ser på atm. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Selv tror jeg det ville blitt sodom & gomora tilstander om de hadde solgt øl til klokken 8 på lørdager! Hva faen hadde blitt det neste? Sprit på daglivarebutikker? hasjautomater? Nei vetduka! Jeg var nylig på tur i Danmark. Den lokale bensinstasjonen og alle matbutikkene hadde et solid utvalg av sterke saker. Danmark = Sodoma & Gomorra??? Endret 12. januar 2013 av Mannen med ljåen 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det finnes ikke en butikk her i UK som ikke selger sprit. Spar 24/7 har et stort utvalg av sprit døgnet rundt. Lokalbutikken her selger et godt utvalg av det mest populære, samt noen finere scotch. Går jeg ned til handlesenteret så finnes det ikke en ting de ikke har, som selges så lenge butikken er oppe. Og de har søndagsåpent. Ikke få meg til å begynne med prisene. 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Norge er et forbanna drittland på noen punkter. Spesielt når det kommer til alkohol. 3 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Man kan jo deaktivere tekt i Netflix Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Forøvrig til alle dere som sier dere sliter med søvn. Installer "F.lux" på alle enhetene deres . Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 bruker flux og det er finfine greier, kommer aldri til å avinstallere det, men sliter fortsatt med søvn. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Jupp det er ingen mirakelkur men det hjelper med å minske eksponeringen mot blått lys som forstyrrer produksjon av søvnhormoner (melatonin) og døgnrytme. Er man flink til å passer på å ellers ikke ha på for mye lys 2 timer før leggetid og begrenser tv titting (blått lys) før leggetid så hjelper dette noe i tillegg til andre tiltak man gjør Alle monner drar. Endret 12. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Skjermen min ble gul, jo. wtfman.jpeg Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 du blir vant til det! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Skjermen min ble gul, jo. wtfman.jpeg Min også! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Ever notice how people texting at night have that eerie blue glow?Or wake up ready to write down the Next Great Idea, and get blinded by your computer screen? During the day, computer screens look good—they're designed to look like the sun. But, at 9PM, 10PM, or 3AM, you probably shouldn't be looking at the sun. f.lux fixes this: it makes the color of your computer's display adapt to the time of day, warm at night and like sunlight during the day. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 F.Lux er fantastisk. Veldig veldig merkbar forskjell i starten. En stund senere blir man blendet som om man nettopp hadde skrudd på lyset når man våkner om man skrur det av om natten. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 faen, jeg får lyst til å gunne ned pcen til plastikkgrøt Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Å VENTE. Hater å få haugevis av informasjon i helgen som gjør at jeg må vente til uken for å få svar på ting. Hvorfor kan ikke folk være på pletten 24/7! Stresser som faen her, har kontrakter som kan gi meg en helt jævlig boost på inntjening men får det ikke klarert før begynnelsen av uken. Klarer ikke sitte i ro når jeg først er oppgira! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) F.Lux er fantastisk. Veldig veldig merkbar forskjell i starten. En stund senere blir man blendet som om man nettopp hadde skrudd på lyset når man våkner om man skrur det av om natten. Eneste som er synd er at man må jailbreake iPhone for å kjøre den der (noe jeg ikke gjør). Vet ikke ift. Android, skal teste på vår SGS2. Har det på alle laptoper + MBP og stasjonære samt HTPC. Så nettopp film med det og det gir ingen dårligere filmopplevelse. Brukt det i snart 8mnd. Og jeg merker at det utgjør en vesentlig forskjell over tid. Dempe belysningen om kvelden og kjøre F.Lux gjør at kroppen forbereder seg bedre til søvn enn om jeg har sterk belysning og slått av F.Lux. Det geniale med den er at den følger solen der du befinner deg ift. årstid. God natt Endret 12. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå