Kontorstol Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 At jeg kom fra jobb for 5 timer siden, og skal på jobb om 5 timer. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 At jeg kom fra jobb for 5 timer siden, og skal på jobb om 5 timer. Du skulle vært i seng for lengst. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg vet, men nå er det for sent, så tror ikke det blir søvn før etter jobb. Jobber heldigvis bare til 12! Lenke til kommentar
PussyDestroyer69 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det har aldri vært flere søkere til realfagslinjer til høyere utdanning, og ungdomspartiene har sett en enorm vekst det siste året. Meld deg inn i et ungdomsparti da vel. (Ikke at et ungdomsparti noensinne har gjort noe som helst, men der får du jo snakket med noen som har de samme synspunktene og tankene som deg). Kina er et diktatur og et u-land på flere områder og jeg forstår ikke helt hvorfor du elsker det. Sammenlign heller med f.eks Finland som vi også ligger langt bak. Og ja, jeg er enig i at vi er langt bak mange land. Det kan jo ikke bestrides. Helt enig i at det Finske skolesystemet ligger langt foran oss og jeg mener vi har mye å lære av både den Finske, Tyske og Kinesiske skolen. http://www.bt.no/meninger/kronikk/article211319.ece Lenke til kommentar
Marijuana Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 foreldrene mine snorker Lenke til kommentar
Danek Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Legge de over i sideleie. Endret 12. januar 2013 av Danek 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 foreldrene mine snorker Vel utifra hva jeg lærer om deg gjennom nicket ditt er du vel en sånn type unge det er lett og bekymre seg for. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg blir så forbanna irritert, netflix spoiler hver episode av serien man ser på. Jeg skal SE episoden for faen, trenger da ikke å si eksakt hva som kommer til å hende. Prøver å ikke lese den teksten men den er så in your face at jeg jeg registrerer den uansett. Herregud. Stoppet abonnementet nå. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Jeg blir så forbanna irritert, netflix spoiler hver episode av serien man ser på. Jeg skal SE episoden for faen, trenger da ikke å si eksakt hva som kommer til å hende. Prøver å ikke lese den teksten men den er så in your face at jeg jeg registrerer den uansett. Herregud. Stoppet abonnementet nå. Ja helvette det skjer med meg også! Blir så forbanna! og hva er poenget med gul tekst? Endret 12. januar 2013 av Vivarin Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Blinklys bestilt, skal passe min bil. Montering starter plastikk fyker veggemellom. = Delen passer ikke, monterings helve..e Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Har aldri lagt merke til det jeg. Har streamet rundt 500gb i serier på netflix og aldri enset og det. Litt galt at jeg har streamet rundt 1tb med video fra netflix og youtube på tabben. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Ja helvette det skjer med meg også! Blir så forbanna! og hva er poenget med gul tekst? Jeg har ikke Netflix, men dette lurer jeg også på. Gul teksting hører hjemme på 90-tallet, og så drar de frem gul teksting igjen? God damnit. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Også SÅ elendig de oversetter... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Når jeg ser at de oversetter fridge til fryser, og når det er filmet et kjøleskap skjønner man at det går litt fort i svingene. Teksting er uansett bare forstyrrende så bruker det aldri,. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Synd man ikke kan deaktivere tekster i Netflix da. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Man kan det på noen serier, men ikke Arrested Development som var det jeg ville se på Netflix så jeg droppet det uten å ha sett noe som helst. Utrolig rar bug. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Jeg blir så forbanna irritert, netflix spoiler hver episode av serien man ser på. Jeg skal SE episoden for faen, trenger da ikke å si eksakt hva som kommer til å hende. Prøver å ikke lese den teksten men den er så in your face at jeg jeg registrerer den uansett. Herregud. Stoppet abonnementet nå. Logg deg på med kontoen din i USA (netflix.com) og slå av teksting. Bruk en tjeneste som gir amerikansk IP, drøssevis av dem eks. unblockus (må ikke betale for VPN). Endret 12. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Var i butikken og kjøpte middag, fant ut at jeg skulle slappe av med et par øl. Det er lang kø og bare en kasse betjent. Når det endelig er meg er klokken to minutter over seks, og ølsalget er stengt. Jævla drittlov! Endret 12. januar 2013 av herzeleid 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 "Jeg stilte meg i køen før klokka seks, da!!11" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå