Gavekort Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hehe! Jeg kommer heldigvis ikke i slike situasjoner. Alt jeg trenger å gjøre er å si at jeg har sluttet og alle vil hjelpe meg med det. Den eneste faren jeg kan komme i er på fest. Det var slik jeg begynte igjen sist gang. Jeg tar noen forhåndsregler, så skal jeg ikke lage noen stor sak ut av det! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hva er greia med det nye designet på facebook? Noens vegger har blitt forandra! Er jo helt ødelagt Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hva er greia med det nye designet på facebook? Noens vegger har blitt forandra! Er jo helt ødelagt Folk blir aldri fornøyde over sånne forandringer. Det er litt morsomt egentlig Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Endringer, vik fra meg! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Bare en episode igjen av denne sesongen med Dexter. Har ingenting å leve for når den er slutt. Bah. Eller vent... Greit, å skyte med MG3 blir jo også kos. Endret 6. desember 2010 av Mr. Graves Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har ingenting å leve for når den er slutt. Bah. Høres ut som et trist liv. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Høres ut som et trist liv. Jeg har ingenting å tilføre. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Bare en episode igjen av denne sesongen med Dexter. Har ingenting å leve for når den er slutt. Bah. Eller vent... Greit, å skyte med MG3 blir jo også kos. Fint for deg at Dexter har blitt fornyet da. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Irriterer meg over den nye RLE-læreren som ikke klarer en jævla dritt. Dette har ført til at gjennomsnittet jeg skal søke til videregående med, har sunket. FML Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hva er greia med det nye designet på facebook? Noens vegger har blitt forandra! Er jo helt ødelagt Herregud jeg blir gal av folk som deg. Meld deg inn i sinna-gruppa på fb der de ikke takler at de endrer på en pixel. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Æsj. Eksamen i morra. Ditto.. Ex. Phil. Igjen, vi er for sent ute med å begynne å lese pensum som vanlig og må satse på at det lille jeg har fått lest er det som dukker opp.. Jaja, får nå flere sjanser. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hva er greia med det nye designet på facebook? Noens vegger har blitt forandra! Er jo helt ødelagt Herregud jeg blir gal av folk som deg. Meld deg inn i sinna-gruppa på fb der de ikke takler at de endrer på en pixel. Hva er denne tråden for? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 At Blizzard ikke klarer å lære av sine feil. Cataclysm er ute, og login er nede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Æsj. Eksamen i morra. Ditto.. Ex. Phil. Igjen, vi er for sent ute med å begynne å lese pensum som vanlig og må satse på at det lille jeg har fått lest er det som dukker opp.. Jaja, får nå flere sjanser. Man leser ikke til ex.Phil. Gylden regel. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Man leser ikke til ex.Phil. Gylden regel. Det var det jeg holdt meg til og. Så derfor sitter jeg her med lite kjennskap til temaene. Er 'selvstudie', så blir vel et par forelesninger neste semester og . Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Høres ut som et trist liv. Jeg har ingenting å tilføre. Sånn følte jeg meg da jeg så den siste episoden av House M.D. Dette er faktisk den første serien jeg har giddet å følge med på ettersom nye episoder kommer ut. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Folk som kaller nyeste episode siste episode. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 BEKLAGER. Mente selvfølgelig den siste episoden i sesong 6 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ugh, så nå at neste House episode ikke kommer ut før 17. januar. Blargh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå