Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Du kan faktisk si stol på meg fremfor trust me der Slimda. Så glad som du er i anime er jeg egentlig overrasket over at du ikke sier diverse japanske ord og fraser midt inni setningene dine også, f.eks kan du si seppuku og kawaii og harakiri og kung fu om du vil ha den samme effekten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nerder!

Ha litt respekt for oss med flere poster enn deg...

Jeg liker anime og manga, men det betyr ikke at jeg har lyst til å bli japansk. Fine eksempler du tok da...

Jeg kan også flere ord på japansk som hai og hadouken. Apropo hadouken så kan jeg brekke alle beinene i kroppen din i 1 combo raskere enn du rekker å si hadouken ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men hvis du godtar én, så er det forskjellsbehandling, og du blir anklaget for å like noen mer enn andre, som igjen skaper splittelse i miljøet, og dermed blir både du og flere venneløse.

Trust me, jeg har lest om dette på nettet. Garantert utfall.

Det er bra du vet å være sarkastisk, hvis ikke hadde jeg nesten syntes synd på deg.

Lenke til kommentar

LOL dette er den eneste kontoen jeg har. Jesus christ....har jeg irritert på meg hele forumet for det der altså?

Det er ytterst få som havner i denne tråden og DNFK rett etter de har registrert seg her.
Lenke til kommentar

Det er ytterst få som havner i denne tråden og DNFK rett etter de har registrert seg her.

Dayum! Du er paranoid! Sitter tinnfolie hatten din for stramt på eller? Jeg sverger...dette er den eneste profilen jeg har og jeg visste ikke at det var en fasit på hvordan man skal gå frem på dette forumet. Trodde det var fritt fram jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du sjekker oppe til venstre, finner du en link som heter "retningslinjer", det kan hjelpe deg stort, gitt at du ikke er et troll som streifer innom forumet. :)

FFS! Jeg er ikke noe troll! Herlighet! Hva har det å si for dere hvor jeg poster mine første innlegg? Jeg skrev et innlegg hvor det eneste jeg skrev var nerder. Hvor sensitiv går det an å bli?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...