cowboy bob Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Du kan faktisk si stol på meg fremfor trust me der Slimda. Så glad som du er i anime er jeg egentlig overrasket over at du ikke sier diverse japanske ord og fraser midt inni setningene dine også, f.eks kan du si seppuku og kawaii og harakiri og kung fu om du vil ha den samme effekten. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg liker anime og manga, men det betyr ikke at jeg har lyst til å bli japansk. Fine eksempler du tok da... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Nerder! Ha litt respekt for oss med flere poster enn deg... Jeg liker anime og manga, men det betyr ikke at jeg har lyst til å bli japansk. Fine eksempler du tok da... Jeg kan også flere ord på japansk som hai og hadouken. Apropo hadouken så kan jeg brekke alle beinene i kroppen din i 1 combo raskere enn du rekker å si hadouken 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Ja, men hvis du godtar én, så er det forskjellsbehandling, og du blir anklaget for å like noen mer enn andre, som igjen skaper splittelse i miljøet, og dermed blir både du og flere venneløse. Trust me, jeg har lest om dette på nettet. Garantert utfall. Det er bra du vet å være sarkastisk, hvis ikke hadde jeg nesten syntes synd på deg. Lenke til kommentar
Keylolo Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Ha litt respekt for oss med flere poster enn deg... Ouch....biatch! Traff jeg et ømt punkt? Jeg skrev bare nerder....er det ikke det denne tråden er til for? Skrive det som irriterer en grenseløst? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Du har kommet til feil nabolag. Du bør gå, snarest. 1 Lenke til kommentar
Keylolo Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Så fiendtlig vi er da? Hvorfor tok dere det ille opp? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Så fiendtlig vi er da? Hvorfor tok dere det ille opp? Lurer på hvilken konto du ellers bruker innpå her. Lenke til kommentar
Keylolo Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 LOL dette er den eneste kontoen jeg har. Jesus christ....har jeg irritert på meg hele forumet for det der altså? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Kom igjen, ser du ikke hvilken tråd du befinner deg i? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Så fiendtlig vi er da? Hvorfor tok dere det ille opp? Du var fiendtlig! Og avataren din er fiendtlig! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 LOL dette er den eneste kontoen jeg har. Jesus christ....har jeg irritert på meg hele forumet for det der altså? Det er ytterst få som havner i denne tråden og DNFK rett etter de har registrert seg her. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Ja, denne tråden er for gamle veteraner som endelig har funnet tilhørighet etter alt ble tatt fra dem under krigen... Lenke til kommentar
Keylolo Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Du var fiendtlig! Og avataren din er fiendtlig! Jeg var ikke fiendtlig. Det var en ærlig sak. Du disser min avatar også nå? Ah hell nah... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jævla kiddo. Hjerneskadet xxx ganger: Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hvis du sjekker oppe til venstre, finner du en link som heter "retningslinjer", det kan hjelpe deg stort, gitt at du ikke er et troll som streifer innom forumet. Lenke til kommentar
Keylolo Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Det er ytterst få som havner i denne tråden og DNFK rett etter de har registrert seg her. Dayum! Du er paranoid! Sitter tinnfolie hatten din for stramt på eller? Jeg sverger...dette er den eneste profilen jeg har og jeg visste ikke at det var en fasit på hvordan man skal gå frem på dette forumet. Trodde det var fritt fram jeg. 1 Lenke til kommentar
Keylolo Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hvis du sjekker oppe til venstre, finner du en link som heter "retningslinjer", det kan hjelpe deg stort, gitt at du ikke er et troll som streifer innom forumet. FFS! Jeg er ikke noe troll! Herlighet! Hva har det å si for dere hvor jeg poster mine første innlegg? Jeg skrev et innlegg hvor det eneste jeg skrev var nerder. Hvor sensitiv går det an å bli? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå