Spartapus Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Men alle disse oppdateringene er generelt håpløst. De fleste datamaskiner har en god del forskjellig software installert og å holde alle oppdatert kan bli litt av et prosjekt etterhvert. Ofte virker det som om oppdateringene er mest for moro skyld og; jeg aner ikke hvor ganger jeg er blitt tvunget til å oppdatere iTunes selv om jeg var helt fornøyd med den første versjonen jeg hadde. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 At det var så sykt glatt i dag irriterte meg. Måtte ta det veldig rolig og om man har dorlig tid kan det nesten ikke bli verre. :/ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 MSN døde ikke fordi det ble oppdatert. Det døde fordi folk begynte å henge andre plasser. Det samme gjelder ICQ. Folk henger andre plasser fordi det blir oppdatert... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Folk klager hele tiden over at Facebook blir oppdatert, men ingen forlater det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Folk klager hele tiden over at Facebook blir oppdatert, men ingen forlater det. Snakk for deg selv. 3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg joinet aldri FB rett og slett fordi jeg ikke har tillit til Zuckerberg sine driftsfilosofier. 3 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Flere som ikke har face da, ikke alle som er så usosiale som oss vettu Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Sunn skepsis ift. formålet Zuckerberg har med FB. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Jeg joinet aldri FB rett og slett fordi jeg ikke har tillit til Zuckerberg sine driftsfilosofier. Problemet med FB er at det er en tidstyv slik som det meste annet det er mulig å "bli med på". Innen man har lest ferdig oppdateringene fra sist man var inne, noe som kan ta timevis for de som har mange "venner", er det kommet nye oppdateringer. Facebook er sjanseløst med mindre man ønsker et liv der man ikke har tid til annet enn slike tilnermet helt meningsløse gjøremål. I dag er det mange som ikke lever eget liv. De bruker et par timer på å lese avisen og timevis på å se fordummende TV-program. Hvis de videre skal bruke tid på Facebook er hele dagen gått uten at det har fått gjort noe konstruktivt. Best å avstå fra alt man ikke trenger i hverdagen slik at man har tid til det som betyr noe. Progressjon i eget liv betyr ubeskrivelig mye mer enn å kaste bort tiden på å konsumere mest mulig verdiløst innhold. Facebook utnytter det menneskelige instikt om å samle mest mulig slik at folk "hoarder" venner. Hvor mange av disse folkene som leggesr til på Facebook er egenltig venner, 1-5 kanskje? Vær glad du ikke benytter Facebook. Endret 9. januar 2013 av BadCat 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Eller så kan du bare beholde folk du faktisk bryr deg om på facebook. Ja, du har ikke 1000 venner slik som alle andre, men da slipper du å få timesvis med meningsløse innlegg på facebook. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Problemet med FB er at det er en tidstyv slik som det meste annet det er mulig å "bli med på". Innen man har lest ferdig siste døgsn oppdateringer, noe som kan ta timevis for de som har mange kontakter, er det kommet nye oppdateringer. Facebook er sjanseløst med mindre man ønsker et liv der man ikke har tid til annet enn helt meningsløse gjøremål. Svert mange i dag har ikke noe eget liv. De bruker et par timer på å lese avisen og timevis på å se fordummende TV-program. Hvis de videre skal bruke tid på Facebook er hele dagen gått uten at det har fått gjort noe konstruktivt. Best å avstå fra alt man ikke trenger i hverdagen slik at man har tid til det som betyr noe. Progressjon i eget liv betyr ubeskrivelig mye mer enn å kaste bort tiden på å konsumere mest mulig verdiløst innhold. Det er helt korrekt og var i grunn den første årsaken til at jeg ikke joinet. Min erfaring med sosiale nettsteder siden tidlig 90 tall (i grunn en del tidligere med 1200 baud modem og BBS (offline readers) på gutterommene) og frem tom . Facebook ble lansert var mer enn nok årsak til at jeg ikke joinet. Etterhvert hvor jeg leste meg opp om Zuckerberg, hans bakgrunn og motivasjon for prosjekter han jobbet med ble jeg skeptisk selv om det er mange flotte ting med FB jeg nok gjerne skulle deltatt i så er det MZ som har holdt meg utenfor videre. Jeg har klart meg helt fint uten FB. At ungdommen i dag (opptil 30. I dag er 30 det nye 20) ser FB som en selvfølge er forståelig. Endret 9. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Forøvrig ingenting irriterer meg grenseløst lenger, eller i nærheten. Men irritasjonsmomenter finnes og et av de er tjenester som krever en FB profil Den dagen Spotify kun kan logges på via FB abryter jeg abbet. Jeg skal dog aldri si aldri, det kan hende det skjer noe i apparatet bak FB som gjør at jeg joiner. Endret 9. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Vær glad du ikke benytter Facebook. For ikke å snakke om at man gir bort detailjer om livet sitt frivilig. De trenger ikke overvåke deg engang, man gir jo bort slikt frivillig nå. Endret 9. januar 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Jeg husker når personlige hjemmesider såvidt begynte å bli populært. Da spurte vi ofte om vedkommede ville gått rundt i en storby med den samme informasjonen de la ut der på en stor plakat på ryggen. Vi fikk da ofte svaret "Nehei" hvorpå vi svarte "En plakat ville bare vist det til borgerne du støtte på men nå viser du det til en hel verden". Endret 9. januar 2013 av Theo343 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Flere som ikke har face da, ikke alle som er så usosiale som oss vettu Kos deg med å aldri bli invitert til fester o,l 2 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Når du ligger og pauker på dama før mor hennes ringer og ber henne hjelpe til med flytting i leiligheten... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 oh my fucking god dette må være en spøk http://www.ustream.tv/recorded/28319638 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 MAC, for eit ubrukeleg dritt-os. Er aldri noko som funkar! 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 MAC, for eit ubrukeleg dritt-os. Er aldri noko som funkar! haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå