Theo343 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Vel da har du ikke jobbet mange år som tekniker i databransjen. Hver eneste måned må vi levere løsninger eller løse problemer med noe vi aldri før har jobbet med eller har minimal erfaring med. Da er det bare å brette opp armene og lære seg fort som svint. Endret 8. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Selvfølgelig har jeg ikke det, skrev jo at jeg er lærling Det irriterer meg like mye fordet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 http://www.dagbladet...helse/25134499/ Kjenner du deg igjen Slimda? "- Ser vi hele denne gruppa under ett, viser det seg at den har svake vennenettverk, opplever mer ensomhet og det er fire ganger flere i denne gruppa, som tidlig i 20-åra, ennå ikke har debutert seksuelt," hahahahahaha tapere 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Mye tyder på, ifølge undersøkelsen, at unge totalavholdsfolk befinner seg i en selektert gruppe mennesker med ulike psykososiale risikofaktorer. Dette beskriver vel et tverrsnitt av den generelle befolkningen uavhengig av mengde alkoholkonsum. De fleste velger sine venner og de fleste har sine egne problemer. Samt hvorvidt et individ debuterer seksuelt før eller etter fylte 20 er et personlig valg som jeg ville respektert. Det er ingen problem/utfordring å "debutere" i meget ung alder, men jeg respekterer de som har andre verdier ift. dette og ikke minst de som venter til de synes det gir mer mening. Det ville heller ikke vært min sak men et privat anliggende for den det gjelder. "drikkepress" var noe vi lærte mye om på 80 tallet, har dagens forskere glemt dette? Endret 8. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 At jeg blir så følsom etter å ha sett en rørende film/serie! Burde bare legge meg 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 At jeg blir så følsom etter å ha sett en rørende film/serie! Burde bare legge meg Er ikke det liksom poenget med en rørende film/serie? Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Er ikke det liksom poenget med en rørende film/serie? joda, men er så sært hvordan dette fungerer på meg!får lyst til å fortelle alle hvor glad jeg er i de osv Endret 8. januar 2013 av Lena:)) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 joda, men er så sært hvordan dette fungerer på meg!får lyst til å fortelle alle hvor glad jeg er i de osv Cuddlebear needed! Irriterer meg at det regner her. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Sov fra 16 til nå. wtf man Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ikke hjemme 16 engang, skulle gjerne gjort det engang bare for å bli skikkelig uthvilt igjen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg sov fra kl 21 i går kveld til 08 i dag tidlig. feelsgoodman.jpeg Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg sov fra kl 20 i går kveld til 07 i dag tidlig. feelsgoodman.jpeg Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Eneste døgnrytmen som funker når man går skole. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) joda, men er så sært hvordan dette fungerer på meg!får lyst til å fortelle alle hvor glad jeg er i de osv Det skal man ikke være redd for, verden trenger mer av det seh. Bare å gi de nærmeste en klem Sov fra 16 til nå. wtf man Ungdom trenger ekstra mye søvn fra tenårene og opp til 20+ en plass. Sov med god samvittighet. Endret 9. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg merker det. Men sover jo bort livet! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jo bedre søvnrutiner du har i denne perioden jo bedre får du det senere i livet. Tid til å feste og ha det gøy får man. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg sover veldig dorlig... maks 7 timer hver dag, men som regel bare 5-6 timer. Sover ikke bort livet akuratt, men er jo ikke så våken da :/ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Alt blir ødelagt når det oppdateres. MSN er et eksempel, det døde jo helt. Slutt å oppdater. Idioter. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 MSN? Hvem bruker det nå da? Brukte det før, men det var før alle gikk over til facebook og skype. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 MSN døde ikke fordi det ble oppdatert. Det døde fordi folk begynte å henge andre plasser. Det samme gjelder ICQ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå