Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Ja, det er synd. Se signatur. Endret 8. januar 2013 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Folk som prøver å presse sine meninger på deg og rasister ol. For eks. her om dagen da jeg ventet på bussen. Så kom det en finnmarking, dame i 60-årene. Begynte å prate om hvor mye hun hatet utlendinger, og at de som er fra forskjellige kulturer, for eks. burde ta forskjellige busser. Blir irritert, støtter virkelig ikke apartheid eller de som ikke har respekt og forståelse ovenfor andre kulturer. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Det kan fort bli interesant når du nekter å samarbeide med politiet. Følte ikke akkurat for å krangle med dem nei, men siden når var det ulovlig å gå seg en tur på natten? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hva var formålet med turen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Følte ikke akkurat for å krangle med dem nei, men siden når var det ulovlig å gå seg en tur på natten? Kan jo være noe har akkurat skjedd i området, og de letet etter en kar. Jeg ble stoppet når jeg gikk rundt med en bag midt på natten, og det er jo ganske forståelig. Endret 8. januar 2013 av Bundy Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Når jeg har trøtt har jeg en trang til å klaske meg selv i trynet. Hardt. Jeg vil Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg kan godt klaske deg med en røkelaks. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg ber deg... Please, smack me bitch Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Folk som prøver å presse sine meninger på deg og rasister ol. For eks. her om dagen da jeg ventet på bussen. Så kom det en finnmarking, dame i 60-årene. Begynte å prate om hvor mye hun hatet utlendinger, og at de som er fra forskjellige kulturer, for eks. burde ta forskjellige busser. Blir irritert, støtter virkelig ikke apartheid eller de som ikke har respekt og forståelse ovenfor andre kulturer. Husk at hvis rasister skal respektere ditt synspunkt, må du respektere deres. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Husk at hvis rasister skal respektere ditt synspunkt, må du respektere deres. True that. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Ikke nødvendigvis, rasister er idioter. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Et annet større samfunnsproblem i mine øyne er generell diskriminering som skjer i mye større skala enn enn underkategorier som rasisme i dagens samfunn. antirasisme har kommet til et tilsvarende nivå tilsvarende kvinnesaken i norden, det er ikke et like stort problem lenger, men går nå ofte mer på de "rammedes" egne holdninger. Generell diskriminering derimot av hvem som helst er dog fortsatt sterkt gjeldende og kanskje i større grad enn før i dette egoistiske/individualistiske (individdyrkelse) og konkuranseorienterte samfunnet. Det er på tide å dreie fokuset mot dette temaet som dekker all form for diskriminering. Endret 8. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Ikke nødvendigvis, rasister er idioter. Lett å avfeie dem slik, ja. Hører mye om at dem som røyker hasj er idioter også. Kanskje de bare er realister? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Ikke nødvendigvis, rasister er idioter. Kommer ann på hva slags rasist man er. Noen folk slenger rundt med "rasist" til enhver kommentar ang. innvandring. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Lett å avfeie dem slik, ja. Hører mye om at dem som røyker hasj er idioter også. Kanskje de bare er realister? De er irrasjonelle og dømmer mennesker basert på en geografisk arbitrær sak som hudfarge. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 at man har så mye dødtid på skolen og at det vi lærer i mattetimen er så enkelt at jeg sovner..... Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 De er irrasjonelle og dømmer mennesker basert på en geografisk arbitrær sak som hudfarge. Eller rasjonelle mennesker som dømmer mennesker basert på demografiske egenskaper til mennesker basert på f.eks hudfarge. Faktisk stemmer mye av det man kommer frem til, som høyere krim-rate blant ikke-vestlige innvandere. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 at man har så mye dødtid på skolen og at det vi lærer i mattetimen er så enkelt at jeg sovner..... Meld deg som hjelp til de som ikke syntes det er så enkelt da vettu Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Ja, men det er ikke sånn rasisme som jeg tenker på. Rasisme for meg er "FY FAEN EN NEGER VI MÅ SLÅ HAN" Innvandring har mer med politikk å gjøre spør du meg. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Meld deg som hjelp til de som ikke syntes det er så enkelt da vettu Ja, men er jo nesten alle som skjønner det, og de som ikke gjør det tar læreren med på gruppe... skulle gjerne sluppet alle de lange frimina også og heller reist tideligere hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå