Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såg på ein Audi 80 quattro, 162000km. Ein fyr som ringte før meg i går kveld fekk kjøpe den for 25k, sjølv om eg var villig til å betale 28k, om ikkje meir. Respekterer at selgar ville selge til første som ringte, men fortsatt jævlig irriterande at eg ikkje fekk kjøpt ein omtrent feilfri bil.

Lenke til kommentar

Bare 27,-? for å komme meg til og fra jobb må jeg betale opptil 150,- per dag. Derfor kjører jeg bil. Samt det faktum at jeg kun bruker 1/3 av tiden hver dag på reise og slipper å irritere meg over idioter på bussen som hoster deg i nakken når de er sjuke. Samt ikke minst disse som lukter som de har røyka i 2 uker uten å vaske seg eller kommer rett fra en 2 ukers telttur i skauen og har glemt alt som heter hygiene.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig. Selv om man liker programmene er det meningsløst å bruke dobbelt så lang tid på å se gjennom en serie pga. reklamepauser.

Forøvrig morsomt at NRK begynner å sende andre sesong av Game of Thrones . Jeg vil tro at alle med et snev av interesse for serien har sett den flere ganger allerede. TV-kanalene henger bare ikke med.

jeg sitter å tripper og venter på sesong 3 jeg... Bare 82 dager igjen!

Lenke til kommentar

Uff, skole ja... Fikk en gang noe vann på gensern. Rett ved brystvorta liksom. Ble kalt svettenippelen i flere dager. Drittunger.

Det var hardt for oss. Heldigvis er jeg snart ferdig, skal aldri bli gjort til latter over ting som ikke er min feil lenger. En gang, så skal jeg ta hevn. Ingen får kalle meg for våtrumpe, eller si at jeg har bæsjet på meg bare fordi jeg er våt i rumpen. Det kan ta lang tid, men når jeg får min revansj, da er det jeg som kommer til å le. Og jeg kommer til å være nådeløs i min utdeling av latter.
Lenke til kommentar

Såg på ein Audi 80 quattro, 162000km. Ein fyr som ringte før meg i går kveld fekk kjøpe den for 25k, sjølv om eg var villig til å betale 28k, om ikkje meir. Respekterer at selgar ville selge til første som ringte, men fortsatt jævlig irriterande at eg ikkje fekk kjøpt ein omtrent feilfri bil.

Skjedde det samme med meg forrige uke. Bilen var JÆVLIG billig. Sendte først melding, "Mulig for å se bilen med en gang?", "Ja er hjemme", "Flott, kjører fra stavanger nå"

Kommer ut, der er det andre å ser på... han hadde misforstått meldingene mine og trodde jeg var sammen med de som allerede så på... WTF. Uansett, bøy 5000 mer, men neida, han hadde ikke samvittighet til det siden de andre var først.

Skulle hatt dårlig samvittighet for å lure meg ut for faen.

Lenke til kommentar

Faeeen. Konverterte video fra mkv til avi, så fucker den seg opp etter 31min. Der stopper shiten, får ikke spolt forbi eller noe!!! Må jeg vente til i morra kveld for å se ferdig, omfg -.-

avi og mkv er containere, mener det funker og rename fila fra .mkv til .avi..

Lenke til kommentar

Var ingen misforståelser her, eg var klar over at ein kar skulle reise langt for å sjå/kjøpe, var berre så jævlig irriterande at han tok kontakt med selgar før meg. Det var ein totalt strøken, lokal og rustfri bil. Quattro og 162 på tellaren. Må reise til enten Florø eller Bergen for å finne nesten like bra deal. Kva skal eg no ha som førstebil? Ein av dei gamle og mygla Volvo 240 i bygda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...