djgudleif Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Er jo fem forskjellige lyder eller noe sånt... Makan til dritt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Hold kjeft, Cob Nobbler. Ingen bryr seg. Endret 7. januar 2013 av Gjest Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hold kjeft, Cob Nobbler. Ingen bryr seg. hva Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Såg på ein Audi 80 quattro, 162000km. Ein fyr som ringte før meg i går kveld fekk kjøpe den for 25k, sjølv om eg var villig til å betale 28k, om ikkje meir. Respekterer at selgar ville selge til første som ringte, men fortsatt jævlig irriterande at eg ikkje fekk kjøpt ein omtrent feilfri bil. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 At bussprisene bare stiger. Før betalte jeg mellom 18-23 kr. I dag betalte jeg 27 kr for samme strekning ink studentrabatt. Huff og de stiger ass :/ 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Politikerne skal ha oss til å reise mest mulig kollektivt, samtidig som tilbudet bare blir dårligere og prisene stivere. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Bare 27,-? for å komme meg til og fra jobb må jeg betale opptil 150,- per dag. Derfor kjører jeg bil. Samt det faktum at jeg kun bruker 1/3 av tiden hver dag på reise og slipper å irritere meg over idioter på bussen som hoster deg i nakken når de er sjuke. Samt ikke minst disse som lukter som de har røyka i 2 uker uten å vaske seg eller kommer rett fra en 2 ukers telttur i skauen og har glemt alt som heter hygiene. Endret 7. januar 2013 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Avira Free AntiVirus irriterer meg. Det finner "virus" i Steam-spillene mine og kommer med irriterende popups hele tiden. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Avinstaller den skiten Lenke til kommentar
Utah Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Uff, skole ja... Fikk en gang noe vann på gensern. Rett ved brystvorta liksom. Ble kalt svettenippelen i flere dager. Drittunger. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Fyr jeg ble kjent med i april-mai, som jeg ba slutte å sende meg meldinger, har begynt å kontakte meg igjen. Har virkelig ingen interesse av å ha interesse med fyren, ettersom han danner vennekretsen sin utifra fasade. Ugh! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Enig. Selv om man liker programmene er det meningsløst å bruke dobbelt så lang tid på å se gjennom en serie pga. reklamepauser. Forøvrig morsomt at NRK begynner å sende andre sesong av Game of Thrones nå. Jeg vil tro at alle med et snev av interesse for serien har sett den flere ganger allerede. TV-kanalene henger bare ikke med. jeg sitter å tripper og venter på sesong 3 jeg... Bare 82 dager igjen! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Uff, skole ja... Fikk en gang noe vann på gensern. Rett ved brystvorta liksom. Ble kalt svettenippelen i flere dager. Drittunger. Det var hardt for oss. Heldigvis er jeg snart ferdig, skal aldri bli gjort til latter over ting som ikke er min feil lenger. En gang, så skal jeg ta hevn. Ingen får kalle meg for våtrumpe, eller si at jeg har bæsjet på meg bare fordi jeg er våt i rumpen. Det kan ta lang tid, men når jeg får min revansj, da er det jeg som kommer til å le. Og jeg kommer til å være nådeløs i min utdeling av latter. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Merket plutselig at halsen er sår. Nå kommer vel influensaen snikende. Endret 7. januar 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Såg på ein Audi 80 quattro, 162000km. Ein fyr som ringte før meg i går kveld fekk kjøpe den for 25k, sjølv om eg var villig til å betale 28k, om ikkje meir. Respekterer at selgar ville selge til første som ringte, men fortsatt jævlig irriterande at eg ikkje fekk kjøpt ein omtrent feilfri bil. Skjedde det samme med meg forrige uke. Bilen var JÆVLIG billig. Sendte først melding, "Mulig for å se bilen med en gang?", "Ja er hjemme", "Flott, kjører fra stavanger nå" Kommer ut, der er det andre å ser på... han hadde misforstått meldingene mine og trodde jeg var sammen med de som allerede så på... WTF. Uansett, bøy 5000 mer, men neida, han hadde ikke samvittighet til det siden de andre var først. Skulle hatt dårlig samvittighet for å lure meg ut for faen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Faeeen. Konverterte video fra mkv til avi, så fucker den seg opp etter 31min. Der stopper shiten, får ikke spolt forbi eller noe!!! Må jeg vente til i morra kveld for å se ferdig, omfg -.- Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Faeeen. Konverterte video fra mkv til avi, så fucker den seg opp etter 31min. Der stopper shiten, får ikke spolt forbi eller noe!!! Må jeg vente til i morra kveld for å se ferdig, omfg -.- avi og mkv er containere, mener det funker og rename fila fra .mkv til .avi.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Var ingen misforståelser her, eg var klar over at ein kar skulle reise langt for å sjå/kjøpe, var berre så jævlig irriterande at han tok kontakt med selgar før meg. Det var ein totalt strøken, lokal og rustfri bil. Quattro og 162 på tellaren. Må reise til enten Florø eller Bergen for å finne nesten like bra deal. Kva skal eg no ha som førstebil? Ein av dei gamle og mygla Volvo 240 i bygda? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Yes Finner ikke bedre bil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå