iSimen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 NEI FOR SVARTE FAEN -.- Hadde Css, half life deathmatch 2, gmod tf2 og portal som jeg plutselig banned fra uten og i det hele tatt være på... Har ikke vært så aktiv på accounten da jeg har spilt black ops på en annen account. FAEN ta steam. Ånei for et tap. Count your losses and move on. Hold kjeften din. Jævlig unødvendig å miste noe jeg har betalt nærmere 2000 for uten grunn. Fuck off bærum gutt Bærum gutt? De produktene du nevner er umulig verdt 2000 kroner, så da kan du heller bare kjøpe de på nytt. Det er ikke så mye. Og sånn som du oppfører deg er jeg ikke overraska hvis det er en god grunn bak banningen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Småunger som tror det er kult å bruke tobakk (Peker til tidligere innlegg og snustråden). Det i seg selv motiverer meg til å slutte. Umulig å tro at jeg har noe til felles med dem! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Røyker du, Gavekort? Eller snuser? Nå ble jeg oppriktig skuffet. Trodde du var ren. Irriterer med folk som ikke innser at tobakk og alkohol ødelegger livet deres. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hadde ikke du slutta med snus? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Jeg snuser. Jeg vet jeg er dum. Har faktisk tenkt å slutte nå, etter å ha sett hvilke idioter jeg kan trekke linje til meg. Jeg begynte av nysgjerrighet og gruppepress, ikke fordi jeg synes det er kult. Vil ikke kalle det en tabbe å begynne, men vil kalle det et tap å drive på med. Zoro: Jeg hadde, men begynte igjen av egen vilje etter 2 måneder. Jeg var ikke fysisk avhengig da jeg begynte igjen, så vet jeg lett kan klare det om jeg holder meg psykisk. Endret 6. desember 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Røyker du, Gavekort? Eller snuser? Nå ble jeg oppriktig skuffet. Trodde du var ren. Irriterer med folk som ikke innser at tobakk og alkohol ødelegger livet deres. Irriterer meg over slike utsagn. Hva om vi har innsett det og likevel fortsetter å nyte det? Jeg vet godt at jeg vil ende opp med KOLS og lungekreft om jeg fortsetter å røyke, at jeg vil få kreft i munnen / ganen / tunga / leppa / whatever om jeg fortsetter å snuse, og at jeg lever, nyrer etc går til helvete om jeg fortsetter å drikke, men hva så? Folk fortsetter å drikke kaffe, spise snop og potetgull og usunn mat også, selv om de vet hva det gjør med dem. Jeg drikker ikke kaffe, relativt lite brus og spiser ikke snop eller snacks. Jeg er nede på fire sigg i uka, snuser desto mer, mens alkohol har det vært relativt lite av grunnet sykdom siden august. Hadde jeg hatt økonomi og helse til det, hadde jeg vært på 10 sigg / en boks snus dagen, samt en flaske vin og noen glass whisky / drinker per dag. Uten å mukke. Ikke fordi jeg er så veldig interessert i å ødelegge livet mitt / dø tidelig med mye smerter og plager, men fordi det er godt. Det gir meg nytelse. Rusen jeg får av det er helt okay den også, men jeg bruker ikke det jeg bruker for å ruse meg. Ene og alene for nytelsen (samt når det kommer til alkoholen, smaken). 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Teit da, alle de kule gutta tar kokain i lunsjpausen. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Rusen forsvinner etter en måned, så sitter du kun igjen med lidenskap og abstinenser. Jeg liker å ta meg en god snus, gjerne skrive anmeldelser for andre brukere. Nedsiden er fordommer, økonomi og avhengighet. Helserisikoen til snus er ikke verdens største, så den bryr jeg meg ikke om. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Sveitsisk bank stenger Assanges bankkonto Ytringsfrihet oppi ræva mi. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Teit da, alle de kule gutta tar kokain i lunsjpausen. troll Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Sveitsisk bank stenger Assanges bankkonto Ytringsfrihet oppi ræva mi. Usikker på om å lekke hemmelige dokumenter går under ytringsfrihet 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Sveitsisk bank stenger Assanges bankkonto Ytringsfrihet oppi ræva mi. Siden når ble lekking av topp hemmelige statsdokumenter regnet som en del av ytringsfriheten? Håper Assange blir flådd! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Teit da, alle de kule gutta tar kokain i lunsjpausen. Det er dette jeg mener med fordommer. Selv om de kule gutta forbindes med rusmidler og "living on the edge", så betyr det ikke at jeg snuser fordi jeg vil være kul. Jeg var "dum" og nysgjerrig en dag, og det åpnet en verden av utforskning. Slutte tror jeg fortsatt er null problem. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Sveitsisk bank stenger Assanges bankkonto Ytringsfrihet oppi ræva mi. Siden når ble lekking av topp hemmelige statsdokumenter regnet som en del av ytringsfriheten? Håper Assange blir flådd! Det er vel mer behagelig å rosemale det som pågår rett bak ryggen din. Jeg kan ikke klandre deg. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Teit da, alle de kule gutta tar kokain i lunsjpausen. Det er dette jeg mener med fordommer. Selv om de kule gutta forbindes med rusmidler og "living on the edge", så betyr det ikke at jeg snuser fordi jeg vil være kul. Jeg var "dum" og nysgjerrig en dag, og det åpnet en verden av utforskning. Slutte tror jeg fortsatt er null problem. slutt her og nå, så ser vi hvor lett det er Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Greit! Etter den nesten tomme boksen min (som jeg bruker på dag) så skal jeg slutte! Det er bare et fint spark i rompa mi mot en uvane jeg har. To uker med en gretten Gavekort så er jeg abstinensfri, og om en måned så er jeg fri. 5 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Greit! Etter den nesten tomme boksen min (som jeg bruker på dag) så skal jeg slutte! Det er bare et fint spark i rompa mi mot en uvane jeg har. To uker med en gretten Gavekort så er jeg abstinensfri, og om en måned så er jeg fri. Lykke til! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Greit! Etter den nesten tomme boksen min (som jeg bruker på dag) så skal jeg slutte! Det er bare et fint spark i rompa mi mot en uvane jeg har. To uker med en gretten Gavekort så er jeg abstinensfri, og om en måned så er jeg fri. Det er den rette innstillingen mange tenker sikkert "Jeg kan slutte når jeg vil, men jeg gidder bare ikke ennå". Man bør heller slutte med en gang, ikke begynne å kutte ned pakker med tid. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Takk skal du ha! Å slutte med nikotin er ikke et konkret mål, så jeg kan ikke love dere noen status-oppdatering før jeg ligger på dødssengen min. Men jeg kan love dere at jeg kan slutte, og at jeg har "sluttet" før, ihvertfall på det fysiske. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Teit da, alle de kule gutta tar kokain i lunsjpausen. Det er dette jeg mener med fordommer. Selv om de kule gutta forbindes med rusmidler og "living on the edge", så betyr det ikke at jeg snuser fordi jeg vil være kul. Jeg var "dum" og nysgjerrig en dag, og det åpnet en verden av utforskning. Slutte tror jeg fortsatt er null problem. GL HF, jeg bare skifter fra en ting til en annen. "Slutter" jeg med begge, ender jeg vel opp med snuff og skrå / Oliver Twist. Ang. kutting av vanene er cold turkey den definitivt beste (og hardeste) måten å gjøre det på. Og så får du bare håpe du ikke har venner som så og si kommer inn til deg og blåser røyken opp i trynet på deg og at du ikke har folk rundt deg som kronisk røyker og kommer bort til deg og frister deg med det. Eller hot chicks som kommer bort til deg og bare "Sjur, jeg stjal røyk av han mannen der, kom så går vi bak her og koserøyker!". *mimre* Var så verdt det å begynne på igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå