TMB Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 hvor ble det av den perfekte sladde-snøen som var forrige fredag? Voks opp. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Voks opp og bli kjedelig!!!!!!! 6 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Voks opp. dette er første vinteren jeg har lappen, må du kunne være liten litt til pluss at faren min er 45, og han har ikke vokst opp enda 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Når det ble plutselig hipster å gå med skjerf? Vet ikke men det har blitt det 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 dette er første vinteren jeg har lappen, må du kunne være liten litt til pluss at faren min er 45, og han har ikke vokst opp enda Ikke hør på storungene, bare kos deg og aldri slutt å leke! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Har Boil-in-bag-ris fått ny bruker? Håper ikke det er meg du sikter til nå ? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 dette er første vinteren jeg har lappen, må du kunne være liten litt til pluss at faren min er 45, og han har ikke vokst opp enda Bruk vett, ligg brett Jeg er 22, og kommer aldri til å vokse fra vintersladding Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Bare ikke drep noen. 3 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Bare ikke drep noen. foreløbig så er det ikke noe far for det. er jo bare asfalt overalt jo Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Voks opp. Hahaha, av alle folk som kunne si noe slikt. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg stoppet med TV i 2007. Eneste i norge som er verdt å se på er NRK, og da bruker jeg bare nett-TV. Se på ting live er old-school. Enig. Selv om man liker programmene er det meningsløst å bruke dobbelt så lang tid på å se gjennom en serie pga. reklamepauser. Forøvrig morsomt at NRK begynner å sende andre sesong av Game of Thrones nå. Jeg vil tro at alle med et snev av interesse for serien har sett den flere ganger allerede. TV-kanalene henger bare ikke med. 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Ser selv ikke på TV, med mindre jeg er syk. Er veldig flink til å kaste meg i sofaen da og surfe ivei, til og med tv-shop er interessant da. Syk kan byttes ut med dritings btw. Forøvrig er jeg dritlei av regn og is, JEG VIL HA SOMMER ELLER VINTER, IKKE NO DRIT MIDT I MELLOM. Endret 7. januar 2013 av Extremer Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Forøvrig er jeg dritlei av regn og is, JEG VIL HA SOMMER ELLER VINTER, IKKE NO DRIT MIDT I MELLOM. Fungerer fint, sålenge man har lappen og disponibel bil. Ellers så er det et helvete. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Fungerer fint, sålenge man har lappen og disponibel bil. Ellers så er det et helvete. Har begge deler. Hjelper lite når jeg vil sykle eller stå på ski! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Da forstår jeg irritasjonen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 At jeg la meg så sent, og at når jeg først la meg, så lå jeg og spilte mobilspill i en time eller to før jeg endelig klarte å skru av lyset og legge meg til å sove. Ren og skjær idioti fra min del, det irriterer meg kraftig at jeg aldri lærer, selv om jeg vet hvor fucka jeg blir på jobb med bare 2-3 timer søvn. >< Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 var i storefri å så fikk jeg bank av Hans og resten og fikk boksevann nå er alle til rektor men faen underbuksa mi er våt Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hater skolen.! Først så gikk jeg inn i klasserommet og satt meg på stolen min men det var masse vann på den så jeg ble våt i rumpen og alle kalte meg for våtrumpe og jeg ble kjempesint sant og så kom læreren og bare du må ut på gangen cowboy bob (jeg heter ikke det på ekte men jeg skrev brukernavnet mitt så dere ikke trodde at det var noen andre som måtte på gangen) så gjorde jeg det da mens alle lo av meg fordi de så den våte rumpen min og så på toppen av det hele tråkket jeg i en damm og falt i den så jeg ble enda våtere Dette skjedde ikke i dag da men jeg følte for å dele historien min iom vi har like erfaringer 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 det skjedde ikke i dag til meg heller Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) http://meowmania.jqln.org/ Hele klassen er inne på den siden hele tiden og rager helt på den. (Lager kattelyd hver gang man klikker på skjermen) Endret 7. januar 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå