Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stoppet med TV i 2007. Eneste i norge som er verdt å se på er NRK, og da bruker jeg bare nett-TV. Se på ting live er old-school.

Enig. Selv om man liker programmene er det meningsløst å bruke dobbelt så lang tid på å se gjennom en serie pga. reklamepauser.

Forøvrig morsomt at NRK begynner å sende andre sesong av Game of Thrones . Jeg vil tro at alle med et snev av interesse for serien har sett den flere ganger allerede. TV-kanalene henger bare ikke med.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser selv ikke på TV, med mindre jeg er syk. Er veldig flink til å kaste meg i sofaen da og surfe ivei, til og med tv-shop er interessant da.

Syk kan byttes ut med dritings btw.

Forøvrig er jeg dritlei av regn og is, JEG VIL HA SOMMER ELLER VINTER, IKKE NO DRIT MIDT I MELLOM.

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

At jeg la meg så sent, og at når jeg først la meg, så lå jeg og spilte mobilspill i en time eller to før jeg endelig klarte å skru av lyset og legge meg til å sove. Ren og skjær idioti fra min del, det irriterer meg kraftig at jeg aldri lærer, selv om jeg vet hvor fucka jeg blir på jobb med bare 2-3 timer søvn. ><

Lenke til kommentar

Hater skolen.! Først så gikk jeg inn i klasserommet og satt meg på stolen min men det var masse vann på den så jeg ble våt i rumpen og alle kalte meg for våtrumpe og jeg ble kjempesint sant og så kom læreren og bare du må ut på gangen cowboy bob (jeg heter ikke det på ekte men jeg skrev brukernavnet mitt så dere ikke trodde at det var noen andre som måtte på gangen) så gjorde jeg det da mens alle lo av meg fordi de så den våte rumpen min og så på toppen av det hele tråkket jeg i en damm og falt i den så jeg ble enda våtere

Dette skjedde ikke i dag da men jeg følte for å dele historien min iom vi har like erfaringer

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...