ThePredator9 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Også dør den av teobrominforgifting. hund min spiser sjokoade hver dag og har ikke død enda Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 den skal jeg sjekke ut! har du set mitchell and webb look? tenkte det ville være like morsomt som peep show, men det var ganske skuffende. noen morsomme sketsjer var det da. Mitchell and webb look har jeg sett noen episoder av, var helt ok. Er jo et sketsjebasert show da uten noen spesiell handling som f.eks Peep Show. Se Parks and Recreation også. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Big bang theory er dritbra spesielt Sheldon han er så rar og morsom hehe. Jeg liker også Family Guy og American Dad. Stewie gjør så mye rart og så hunden liksom. Skjønner hvorfor dere ikke liker det da, man må liksom like litt random humor og være litt politisk engasjert for å forstå Family Guy og det er mange som ikke forstår nerdereferansene i Big Bang theory. Men du vet, de holder det true, for fansen elsker det selv om ikke alle, sånne mainstream folk som heller liker å være ute på byen enn å være hjemme for å spille litt Mario retro style, forstår det. Så er det ikke dere serieskaperene lager serien for heller. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 At badet er opptatt når jeg må på do :/ 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 At badet er opptatt når jeg må på do :/ Vaskebøtte, utslagsvask, hage, you name it. There's no end to the possibilities! Forresten, den eneste grunnen til at hunder er "lojale" er at de er dumme som brød. Katter derimot er lojale selv om de er smarte som bare det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Vaskebøtte, utslagsvask, hage, you name it. There's no end to the possibilities! Forresten, den eneste grunnen til at hunder er "lojale" er at de er dumme som brød. Katter derimot er lojale selv om de er smarte som bare det. Hunder er mye smartere enn katter. Dessuten, var du ikke litt selvmotsigende nå? http://www.youtube.com/watch?v=mTTuiE1_Oe8 2 min og ut blir det interessant. Endret 6. januar 2013 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Vaskebøtte, utslagsvask, hage, you name it. There's no end to the possibilities! Nja, nå vet jeg ikke hvor glad mama kommer til å bli når jeg driter i vaskebøtta. Og er nokså mørkt ute nå, så jeg foretrekker å vente. For mye stress kle på seg å gå ut Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Tv-pakken min: NRK1 NRK2 NRK3 TV2 TVNorge TV-Vest Savner virkelig TV3, Viasat 4, Max og Discovery, men da må jeg ut med 4000 i året for å oppgradere tv-pakken. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 TV3 og Viasat er jo reklame på reklame. 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Ja, det er så mye reklame der at jeg ikke orker å se på det lengre. De burde begrense seg. Hvis jeg skal se på en serie mens jeg spiser, er måltidet over før reklamen slutter. Da ser jeg heller på andre ting. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 ÅRET ER 2013 OG FOLK SER FORTSATT PÅ TV OG BETALER FOR KANALER WTF. 5 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 ÅRET ER 2013 OG FOLK SER FORTSATT PÅ TV OG BETALER FOR KANALER WTF. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) ÅRET ER 2013 OG FOLK SER FORTSATT PÅ TV OG BETALER FOR KANALER WTF. SÅNN! Endret 6. januar 2013 av Lami 2 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 hvor ble det av den perfekte sladde-snøen som var forrige fredag? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det var kanskje hipster å ikke se på TV på 90tallet men nå, 20 år etterpå, synes jeg det er rart med TVfolk Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Jeg stoppet med TV i 2007. Eneste i norge som er verdt å se på er NRK, og da bruker jeg bare nett-TV. Se på ting live er old-school. Endret 6. januar 2013 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Når det ble plutselig hipster å gå med skjerf? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 SÅNN! Tok hipsterbarten min for et par uker siden 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå