Skogslik Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det jævla jobbprogrammet man må bruke for og legge in timelister, nå funker plutselig ikke passordet der lengre. Møkk. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Det heter ikke hund, men bikkje. Forsåvidt, katter er bedre enn bikkjer. Endret 6. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 det heter bissevofs 2 Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det jeg liker mest med hunder er at du kan få de til å slikke deg. Bruker å smøre hele kroppen inn i sjokoladesaus, for så å legge meg i senga å bli slikka den neste halvtimen. Deiligste jeg vet om Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 skjønner ikke folk på sånne quizprogrammer som pugger sportsresultater. for en unyttig kunnskap. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det jeg liker mest med hunder er at du kan få de til å slikke deg. Bruker å smøre hele kroppen inn i sjokoladesaus, for så å legge meg i senga å bli slikka den neste halvtimen. Deiligste jeg vet om Jeg pleier å smøre meg inn i peanøttsmør (IKKE chunky) og så kjenner jeg den store tungen gå rundt over kroppen min. Fint at det er noen online som jeg kan snakke med dette om, de fleste jeg kjenner på ekte vil ikke forstå. 2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Vet ikke hvilken serie jeg skal begynne på nå Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Vet ikke hvilken serie jeg skal begynne på nå har du hørt om big bang theory Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 big bang theory suger. se på peep show! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 har du hørt om big bang theory Ok serie, men ikke en som "fanger" meg. Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg pleier å smøre meg inn i peanøttsmør (IKKE chunky) og så kjenner jeg den store tungen gå rundt over kroppen min. Fint at det er noen online som jeg kan snakke med dette om, de fleste jeg kjenner på ekte vil ikke forstå. Hei blir ikke all salten skadelig for underlivet når du bruker peanøtsmørr jeg brukte honning før i en mix med sirup men det endre med utslett og kviser på forhuden så nå har jeg alltid sjokoladesaus og krem på toppen om jeg gidder og hunden elsker det,, Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Skjerp dere da, unger. Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Skjerp dere da, unger. profilen din tilsier at du er kvinne liker du analsex 1 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Har Boil-in-bag-ris fått ny bruker? 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 big bang theory suger. se på peep show! :O faktisk enig med deg der. Vet ikke hvilken serie jeg skal begynne på nå Peep Show, Klovn, Walking dead og Breaking Bad kan jeg anbefale Har du ikke sett sopranos eller the wire er begge de seriene ganske episke og Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 big bang theory suger. se på peep show! Endelig! Peep Show er fantastisk. Anbefaler forøvrig Trailer Park Boys også. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hei blir ikke all salten skadelig for underlivet når du bruker peanøtsmørr jeg brukte honning før i en mix med sirup men det endre med utslett og kviser på forhuden så nå har jeg alltid sjokoladesaus og krem på toppen om jeg gidder og hunden elsker det,, Også dør den av teobrominforgifting. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Endelig! Peep Show er fantastisk. Anbefaler forøvrig Trailer Park Boys også. den skal jeg sjekke ut! har du set mitchell and webb look? tenkte det ville være like morsomt som peep show, men det var ganske skuffende. noen morsomme sketsjer var det da. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 :O faktisk enig med deg der. Peep Show, Klovn, Walking dead og Breaking Bad kan jeg anbefale Har du ikke sett sopranos eller the wire er begge de seriene ganske episke og Nei, Nei, NEI!!!, Sett =) Men back to topic. Ille lenge isen skulle ligge Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Trailer park boys og East bound and down da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå