cowboy bob Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Selvfølgelig skal familien være i stand til å banke på døren for å si "nå er det mat", med mindre de spiser middag til nøyaktig det samme klokkeslettet hver dag eller har en annen form for punktlighet på det er det absurd å ikke inkludere alle i middagen som tross alt er den daglige anledningen der alle samles etter jobb/skole før alle går til sitt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Skal du ha en slik hund så må du vel belage deg på 3 treningsturer per dag Det er jeg fullstendig klar over, herr bedreviter. Skal ikke bare ha en hund, men en venn. Endret 6. januar 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg regner med at når man bor i samme hus så går det ann å orientere seg om når måltidene er. Det er jeg fullstendig klar over. Skal ikke bare ha en hund, men en venn. Menneskets beste venn Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Vil si jeg er ganske strukturert i forhold til jobb og skole ihvertfall. Ellers tviler jeg på at samtlige butikksjefer for eks hadde spurt spesifikt etter meg, og at jeg hadde fått mer ansvar enn andre vikarer når vi jobber på samme butikk. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Kan forresten informere deg om at arbeidsgiver er pliktig til å tilrettelegge mest mulig om man er sykmeldt, slik at det er lettere å komme ut i fullt arbeid igjen. Regnet egentlig med at du visste det, ettersom du også strever så mye med sykdom. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det er jeg fullstendig klar over, herr bedreviter. Skal ikke bare ha en hund, men en venn. Jeg vil gjerne være din venn Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fikk ikke lønn når jeg skulle! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Kan forresten informere deg om at arbeidsgiver er pliktig til å tilrettelegge mest mulig om man er sykmeldt, slik at det er lettere å komme ut i fullt arbeid igjen. Regnet egentlig med at du visste det, ettersom du også strever så mye med sykdom. Jeg har vært langvarig sykemeldt i flere perioder og vet hva som gjelder i arbeidslivet, men alikevel er det ikke arbeidsplassen som skal tilpasse seg deg i alle aspekter. I følge leger oppgjennom årene skulle jeg vært uføretrygdet, en lege gikk så langt som å si "det beste er nok om du søker uføretrygd" og sykehuspersonale i operasjonsstuer ol. har blitt forbauset når jeg sier at jeg har alltid vært i full jobb. Men det har aldri vært en opsjon for meg å ikke jobbe. Derfor gledelig å se at du også står på i arbeidslivet Endret 6. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Håpløse forsøk på å lage kule spilltitler http://store.steampowered.com/app/211420/ "Prepare To Die Edition". Seriously? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hadde vel ikke hatt tre jobber, og blitt etterspurt om jeg ikke hadde klart å tilpasse meg og stått på. Veldig lett å klage når man mister lærlingeplass og flere år med skole pga sykdom. Deprimerende. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Kjenner til slikt ja og så lenge man pusher på videre seirer man. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Håpløse forsøk på å lage kule spilltitler http://store.steampowered.com/app/211420/ "Prepare To Die Edition". Seriously? Vel, det er et spill hvor du kommer til å dø gang på gang på gang på gang. Why not? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg regner med at når man bor i samme hus så går det ann å orientere seg om når måltidene er. Menneskets beste venn ... er en katt 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Katter er overlegne drittdyr! 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Katter er awesome, gtfo! (folk som ikke liker katter irriterer meg) Endret 6. januar 2013 av TMB 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Huskatter er jo ikke flokkdyr i like stor grad som hunder. Derfor er de ikke like sosiale av seg. Men de er fine dyr. Kunne tenkt meg og hatt både hund og katt. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Irriterer meg over at folk irriterer seg over folk som ikke liker katter. Katter er ikke awesome. Hunder er awesome. Så GTFO! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Irriterer meg og gjør meg trist att folk tar så dårlig vare på kattene sine. Gjelder såklart alle dyr, men spesielt katter har det vanskelig og det finnes alt for mange hjemløse katter her ute. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Var useriøs i innlegget over. Men folk må da få like hvilket dyr de vil. Har selv hatt tre katter, og det er ålreite dyr. Men må bare si klart at hunder har større personlighet, og er vel litt mer pålitelige? ( kommer ann på hvordan man oppdrar dem da naturligvis). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå