Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får telefon fra store søster "Hei jeg er inn i leiligheten din nå, mamma ville at jeg skulle hente noen greier her..."

Fyyy faen så invadering av privatlivet mitt. Det verste er jo at det ligger litt av hvert strødd ut over der, så nå kan jeg sikkert vente meg en god alvors prat når jeg kommer tilbake til byen. Shit, Når folk bare stikker rett inn i leiligheten sånn så får de egentlig bare tåle det dem ser.

Min snap er bigboyelvebu svarer på alle snaps klem kristi

Så hyggelig med en ny forum pike da! Du er ganske søt egentlig, hehehe. Bare å si i fra hvis du trenger noe hjelp til å finne ut av ting på forumet, jeg er ganske dreven! :innocent:

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Fyyy faen så invadering av privatlivet mitt. Det verste er jo at det ligger litt av hvert strødd ut over der, så nå kan jeg sikkert vente meg en god alvors prat når jeg kommer tilbake til byen. Shit, Når folk bare stikker rett inn i leiligheten sånn så får de egentlig bare tåle det dem ser.

Hørt om lås på dørene?

Lenke til kommentar

det er en viktig lekse å lære, at de som egentlig skulle være de nærmeste er de som kommer til å såre deg hardest...heldigvis for carlgutt lærte han leksen på en såpass uskyldig måte istedenfor å brått bli forrådt på en skikkelig fæl måte, som f.eks da Pussy begynte å tyste på hva de andre i familien gjorde i sopranos

Lenke til kommentar

Jeg må nok skuffe deg. Jeg er skjeggete med hår over hele kroppen, benker 170kg og har kuk. Jeg er stikk motsatt av hva du hadde forestillt deg, er jeg redd..

Kan jo hende han regnet med dette ;)

Fikk ikke trent markløft i dag irriterer meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...