Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Dei jævla innavla volvohorene med stygt tryne i niande. Eine hadde med seg ein 5-10mW laserpenn i dag, og syns det var jævla kjekt å peike på tryna til folk når dei venta på bussen. Hadde eg ikkje stått så langt unna hadde eg rundjult idioten. Hadde ikkje hatt noko i mot å slå ut eit par tenner og kveste dei drue-store testiklane til den forbanna pikken.

I MAD.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mente til han fyren som nylig ble bannet. VAC banner ikke av at du gjør syke ting som å få tre headshots under flash, men du kan bli kickbannet fra enkteltservere.

Nei ingen av spillene har punkbuster. Ble vac2 bannet for alltid. FLOTT

Lenke til kommentar

NEI FOR SVARTE FAEN -.- Hadde Css, half life deathmatch 2, gmod tf2 og portal som jeg plutselig banned fra uten og i det hele tatt være på... Har ikke vært så aktiv på accounten da jeg har spilt black ops på en annen account. FAEN ta steam.

Ånei for et tap.

Count your losses and move on.

Hold kjeften din. Jævlig unødvendig å miste noe jeg har betalt nærmere 2000 for uten grunn. Fuck off bærum gutt

• Liker 6
Lenke til kommentar

Omg, jeg glemte å fylle på spotifyen min. Nå må jeg laste ned store mengder musikk på nytt >.

Føler den. På vei til skolen i dag da jeg skulle fyre opp Spotify på iPhonen, får jeg feilmelding ved innlogging "You need a premium account to use these services" eller ett eller annet, husker ikke riktig. Tenker "wtf, jeg har da premium", men da jeg kommer meg på skolen og drar opp pc-en ser jeg at jeg har Spotify Free. >_>

Kjøpt 12mnd nå da, så da trenger jeg ikke tenke på det lenger..

Lenke til kommentar

Herregud Smurf, du har ubrukelig mange partisjoner.

Hvorfor har du så mange partisjoner?

Mange disker. :p

Men for den saks skyld så har jeg da også noen partisjoner også. 3-4 antar jeg.

Men yeah. En disk for musikk, en disk for film, så er det to partisjoner på ene disken som har bilder og pr0n (skremmende nok er det bare 10 gig pr0n, resten vanlige bilder) og dokumentene mine, en disk for os og programmer, en ekstern disk for torrents, en ekstern disk med to partisjoner for backup av ting og tang, samt for film, en disk for install-filer, en disk for spill og en disk for random stuff jeg har lasta ned de siste 12-14 årene.

Trolig fordi vokalisten høres ut som en and med helium stemme.

Øy, ikke diss Lars Lillo, stemmen hans er episk! :D

Dessuten har de mange fengende sanger, både melodisk sett og flotte tekster om hva enn det skal være.

Lenke til kommentar

Omg, jeg glemte å fylle på spotifyen min. Nå må jeg laste ned store mengder musikk på nytt >.<

Føler den. På vei til skolen i dag da jeg skulle fyre opp Spotify på iPhonen, får jeg feilmelding ved innlogging "You need a premium account to use these services" eller ett eller annet, husker ikke riktig. Tenker "wtf, jeg har da premium", men da jeg kommer meg på skolen og drar opp pc-en ser jeg at jeg har Spotify Free. >_>

Kjøpt 12mnd nå da, så da trenger jeg ikke tenke på det lenger..

Om 12 mnd kommer du til å få den samme overraskelsen, bare at da er det enda kjipere :p Glemmer helt av det når jeg kjøper flere mnd i slengen ihertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...