Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sant.

Fyfaaaaaen! Gjør harddisk fra NTFS til FAT32 gjennom CMD går såååååååååå treeeeeigt!! :wallbash:

Så etter å ha vente 20min, så får jeg faen opp:

"The volume is too big for FAT32."

Kaster jeg disken til helvete altså!!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Jeg hadde vært mer imponert hvis du hadde hatt en Master eller doktorgrad cowboy bob.

Om jeg hadde postet utdanningsnivået mitt her så hadde jeg mistet anonymiteten min og det vil jeg jo ikke. Aktiviteten min her er litt mitt hemmelige liv, som Peter Parkers liv som Edderkoppen.

Lager fortsatt folk sugemerker i 2012? Whattttt.

Ny generasjon
Lenke til kommentar

Om jeg hadde postet utdanningsnivået mitt her så hadde jeg mistet anonymiteten min og det vil jeg jo ikke. Aktiviteten min her er litt mitt hemmelige liv, som Peter Parkers liv som Edderkoppen.

Er ikke du 19 og bor i Bergen eller no a? Med tanke på alderen din tviler jeg på at du har hverken master eller doktorgrad :p

Lenke til kommentar

Er ikke du 19 og bor i Bergen eller no a? Med tanke på alderen din tviler jeg på at du har hverken master eller doktorgrad :p

Vet aldri når du skal ta meg seriøst...så hvor gammel er jeg egentlig? Bor jeg i det hele tatt i Bergen? Endret av cowboy bob
Lenke til kommentar

Vet aldri når du skal ta meg seriøst...så hvor gammel er jeg egentlig? Bor jeg i det hele tatt i Bergen?

Det bryr meg egentlig ikke, jeg lever etter tryggest mulig kilde (du kvalifiserer ikke engang som kilde) og det er korrekt for meg inntil annet er bevist.

Aka, jeg vet at du hverken har master eller doktorgrad.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Du kan ihvertfall ikke være mye eldre enn det.

Hadde tenkt å svare med en skikkelig morsom + frekk kommentar og så skrive pwn'd etterpå men det får jeg ikke lov til av moderatorene lenger, så istedenfor vender jeg det andre kinn. Og vet du hva? Jeg tror ikke du er stort eldre du heller, du virker nemlig ikke akkurat så veldig moden basert på innleggene dine, akkurat som meg! Det er så kjekt å møte noen som deg på internett, noen man har så mye til felles med :-)

Men du har det ikke ;)

Det stemmer jeg er ikke autist i motsetning til deg oooh snap hehe bare tuller. Det var ikke frekt ment, du er en kjekk kar. Endret av cowboy bob
Lenke til kommentar

Jeg vet hva du heter. :evil:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...