Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Dette er svært dårlig gjort av deg. få de med mindre pluss mindre enn deg til å føle seg lavere på rangstigen. Jeg har snart 2000 pluss, hvordan tror du det føles når du har mer?

Du føler deg bedre enn alle andre.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler du deg bedre enn meg og cowboy bob siden du har langt flere pluss?

Definitivt. Jeg føler meg også bedre siden jeg har flere innlegg, er eldre enn dere og at jeg har lengre skjegg.

Jeg lever kun fordi det ville vært et stort tap om jeg hadde vært død.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er redd jeg ikke vet hvordan, Cob Nobbler. Jeg har prøvd i så mange år, å være kul på dette internettforumet og aldri noensinne har jeg følt at jeg har fått det ordentelig til. Jeg har vært gjennom så mange stadier, jeg har vært elsket, jeg har vært hedret, jeg har vært hatet, jeg har vært stille beundret, jeg har at på til vært en fremmed. Men har jeg vært kul? Det er jeg redd at jeg ikke, vet svaret på. For å vite det, må man først vite hva det vil si å være kul på dette internettforumet. Jeg har selv gitt opp det for lenge siden, jeg har nå gått over til å bare være meg selv..men det er ikke for seint for deg enda. Du kan lykkes der jeg feilet. Jeg har tro på deg Cob Nobbler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Definitivt. Jeg føler meg også bedre siden jeg har flere innlegg, er eldre enn dere og at jeg har lengre skjegg.

Hehe, jeg ser for meg hvordan du ser ut pga avataren din, litt blanding av Åkerfeldt og Kjellson ;). Men du er dog for ung til å se sånn ut.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Er fortsatt hjemme i jula, og jeg sølte nettopp rødvin på en genser jeg er veldig glad i. Istedetfor å hjelpe meg bestemte moren min seg for at nettopp nå var et godt tidspunkt for meg å lære å fjerne flekker selv, så hun nektet å hjelpe til med hennes 50 år med flekkfjerneerfaring, og ville heller gi meg instrukser fra stua, og samtidig da risikere at jeg ødelegger genseren på egenhånd.

Meh.

Lenke til kommentar

At folk hele tiden må være bedre, større eller høyere status irriterer. Det konstante jage etter status som ingen egentlig bryr seg om, som for eksempel "pluss"-ene. Grrrrr!

Tror du bare er misunnelig for at du er en dårlig poster med få pluss. Vært medlem siden 2006 og bare 10 pluss...lol...Du burde se på meg og herme etter min måte å poste på, om du vil være suksessfull her på diskusjon punktum no. Men vær advart, ingen vil noensinne greie å kopiere meg helt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...