Rudde Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Hvorfor få innkalling til sesjon del 2 når man allerede har planer om å studere. Man bruker ressurser på transport og arbeidskraft fra militæret sin side. Nevnte vel ingenting om fravær jeg? Jeg snakket om at de som allerede vet de ikke vil inn i militæret blir innkalt. Ja so? Kan du ikke bra på sesjon fordi du planlegger studier? Tror du de magisk får vite om alle sine planer? Og ting endrer seg, et er litt av poenget med sesjon del 2. og motivere folk til å ville dra i forsvaret. Og uansett har du ikke noe valg, ser ingen ulempe med å bli innkalt til sesjon del 2. BTW, når du går VG2 og VG3 er du absolutt ikke i midten av studier, du nærmer deg slutten av grunnskolen.... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Jeg sa på sesjon del 2 at jeg ikke hadde lyst, alikevel fikk jeg innkallelse, men fikk utsatt den pga jeg er lærling. Nå håper jeg bare de glemmer meg, ellers får jeg finne på en lur løsning så jeg får slippe. Hadde jeg blitt kalt inn rett etter skolen hadde jeg ikke hatt noe i mot det, men når jeg er ferdig med læretiden, og endelig får normal lønn + skal kjøpe bolig, har kjæreste og skal starte livet, skal jeg faen ikke i militæret, snakk om bortkasta piss. Endret 1. januar 2013 av TMB Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Irriterer meg over at jeg har fått over 30 retweets på Twitter på en tweet der jeg skrev at jeg ikke hadde dusjet siden 2009. Er så jævlig å tenke på at folk gjør narr av meg bare fordi jeg lukter vondt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 jeg har ikke dusja siden i fjor jeg 2 Lenke til kommentar
chriztr Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Vel, jeg tar fagprøven nå i slutten av denne månden og er da ferdig utdannet elektriker. Der frister veldig lite og dra fra jobben, leiligheten kjærringa og dyra som vi har. I tillegg så er min interesse om å løpe rundt og leke krig minimal. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 jeg har ikke dusja siden i fjor jeg http://trommelyd.no/ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 jeg har ikke dusja siden i fjor jeg VEL JEG HAR IKKE DUSJA SIDEN 2009 "==) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Hahaha sitter du der og poster på diskusjon punktum no når klokken bikker middnatt...det lukter noe her..det er sexylubb1, han lukter av nerd hahahahaha Klokka var bare 5 her. Joke is on you. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Ja so? Kan du ikke bra på sesjon fordi du planlegger studier? Tror du de magisk får vite om alle sine planer? Og ting endrer seg, et er litt av poenget med sesjon del 2. og motivere folk til å ville dra i forsvaret. Og uansett har du ikke noe valg, ser ingen ulempe med å bli innkalt til sesjon del 2. BTW, når du går VG2 og VG3 er du absolutt ikke i midten av studier, du nærmer deg slutten av grunnskolen.... Hurr de fucking durr. Skal du kverulere bare for å kverulere? Studie er studie og skole er skole. Du skjønte 100% hva jeg mente her. Slutt å vri så jævlig på det. Du vil heller ikke skjønne poenget mitt. Jeg sier at det er 100% bortkasta utgifter å kalle meg inn til sesjon del 2 fordi jeg aldri kommer til å inn i militæret uansett. Slik er det med veldig mange andre også. Såklart ingen ulempe for meg å bli kalt inn, men totalt unødvendig for dem. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Mange tusener starter førstegangstjenesten hvert år, hvor vi sikkert hvert år finner mange hundre som ikke ønsker å være der, og som dermed burde blitt byttet ut. Er jo et stort økonomisk tap for Forsvaret, men allikevel Forsvarets feil mtp. måten de rekrutterer. Forsvaret bør bli enda mer pirkete på hvem de tar inn, for det er så utrolig mange som ønsker seg inn, men som ikke kommer med. Kjenner flere karer som hadde store drømmer om militæret, men som aldri kom lengre en sesjon del 2. On-topic: Siste fridag før skole på torsdag. Fridagene går _alt_ for fort. Endret 1. januar 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Klokka var bare 5 her. Joke is on you. Burde ha visst bedre, du er jo en sann gromgutt og jeg syntes det var veldig rart at du brått skulle bruke tiden så dårlig. Irriterer meg over at kortebuksen jeg tok på meg i dag (har ikke vasket klær siden i fjor) er ødelagt sånn at smekken faller ned hele tiden og den er for stor til tross for at jeg har lagt på meg i desember. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Irriterer meg at savn er en så jævlig følelse Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 På en annen måte er det godt og ha noen å savne. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 På en annen måte er det godt og ha noen å savne. Selv om vedkommende aldri kommer tilbake? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Statsministerens forkastelige nyttårstale Medlidenhet Annonsering av skurkestreker Medlidenhet Annonsering av skurkestreker Medlidenhet Annonsering av skurkestreker Medlidenhet Annonsering av skurkestreker Medlidenhet Annonsering av skurkestreker Medlidenhet Annonsering av skurkestreker Medlidenhet Enhver som er oppegående greier å lese mellom linjene. Nøyaktig den samme elendigheten replikeres i samtlige land underlagt sentralbank. Synes det var kvalmende å se Stoltenberg med sitt hånlige smil mens han hadde tydelige problemer med å holde seg alvorlig. Hjernevask og hersketeknikk i særklasse. Endret 1. januar 2013 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Selv om vedkommende aldri kommer tilbake? Det er ikke noe problem. En kan grave opp vedkommende. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Huff, nei. Det blir jo noe annet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Folk som tuller med slikt irriterer meg. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Udugelige nettbutikker som presterer å tømme den jævla handlevognen. Hurra, så gøy å lete fremde samme 14 produkter på nytt med en røva søkefunksjon. Alt for å spare en hundrelapp. Uff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå