Vertical^ Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Kjenner flere som absolutt burde hatt et år i Forsvaret. Tror du lærer mye av det. MYE mer en det du gjør ved et år på skolebenken. Tror man vokser mye av det, både sosialt og mentalt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Staten har et sett med regler man skal følge. I militæret får man en ordre man må utføre. Gjør man ikke orderen blir man straffet. To vidt forskjellige ting. Har vist seg flere ganger at ordrene går utover folks helse på en veldig dårlig måte. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Kjenner flere som absolutt burde hatt et år i Forsvaret. Tror du lærer mye av det. MYE mer en det du gjør ved et år på skolebenken. Tror man vokser mye av det, både sosialt og mentalt. Jepp, der finslipes puslespillbrikkene og man sklir rett inn i mengden! Alle har godt av et år i grønt eller blått. Noen har. Endret 31. desember 2012 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Staten har et sett med regler man skal følge. I militæret får man en ordre man må utføre. Gjør man ikke orderen blir man straffet. To vidt forskjellige ting. Har vist seg flere ganger at ordrene går utover folks helse på en veldig dårlig måte. Du har lov til å nekte ordre om du føler deg utrygg over din egen eller andres sikkerhet og helse. Mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Alle har godt av et år i grønt eller blått. Nei. 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg kommer aldri til å underlegge meg en autoritet som kan straffe meg for å ikke følge ordre. Da bør du melde deg ut av samfunnet, opp personnummeret og bli en fri mann av landet ditt snarest. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Jeg tror folk sykmeldes alt for lett. Vi i Norden topper statistikken på unødige legebesøk, røntgenundersøkelser, blodprøver osv. En liten krampe i tåa og vi sjekker oss for brystkreft. Dessuten tror jeg det er mange sippehøner som lett lar seg påvirke av placebo-effekten. Det er ikke akkurat produktivt for Norge at fru Hansen får utbetalt 25.000 i måneden fordi hun følte seg uvel her om dagen og alle veninnene hennes på pauserommet skrek: "Du er sikkert utbrent, fru Hansen". Dette er fru Hansen: Jeg jobber som kasserer i en butikk som ligger like ved Nav. Du skulle ha sett alt det livstrøtte søppelet som kom inn etter å ha fått utbetalt pengene sine for å kjøpe seg øl, tobakk og frossenmat. Mange (fult kapable til å jobbe) er også utlendinger. Vi har hatt etniske folk ansatt hos oss som ikke har gjort en dritt på jobb, og som har baller til å fortelle sjefen når han spør at: "Nei, jeg er her bare fordi Nav krever at jeg jobber i 3 måneder, ellers får jeg ikke utbetalt". Slike ting provoserer meg. Hvordan ser du at folk er frisk og kan jobbe? Endret 31. desember 2012 av BadCat 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Dette irriterer noe harriva-riva-jævlig! http://www.dn.no/val...icle1737680.ece NAV-snyltere som egentlig ikke trenger penger og innvandrere som ikke gjør annet enn å produsere barn og leve på staten. Skulle vært satt i gapestokk hele gjengen...på Karl Johan! Sanneste som er sagt her. Kudos til deg! Alt for mange som tror de er syke men er 100% frisk fysisk altså. Ihvertfall, fuckings regn og vind!! Opplett kl 24 ellers sprenger jeg deg værgud. Endret 31. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Du har lov til å nekte ordre om du føler deg utrygg over din egen eller andres sikkerhet og helse. Mener jeg å huske. Riktig. Nei. Jo. Kjedelig at det skal regne så forferdelig mye. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 fyrverkeri, makan til unødvendig tullball og støyforurensing... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Jævla folk som må fyre opp fyrverkeri nå!! I denne jævla regnet så gjør fyrverkeriet sånn at det blir jævla tåkete, motherfuckers!! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Liker fyrverkeri (: Skulle nesten hatt sånn markering flere ganger i året. Irriterer litt at det bare er en gang i året. + At mange inviterer så man må velge. Hadde det vært flere ganger slepper man å velge. Bare være hos de forskjellige hver gang. Godt Nyttår Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Da bør du melde deg ut av samfunnet, opp personnummeret og bli en fri mann av landet ditt snarest. Les det andre innlegget mitt. Trenger ikke rase helt ut med en gang. Prøv ihvertfall å skjønne det uten å overdrive. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Samme dag du ble født ble du underlagt autoriteter som kan straffe deg for å ikke følge ordre. Samfunnet er basert på frivillig tvang. Temaet som er i vinden for tiden er å bytte siste del av vår frihet mot trygget. Endret 31. desember 2012 av BadCat Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Jo. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Det er nyttårsaften, og jeg sitter hjemme med familien. Er blitt så lite sosial over de siste årene at det er helt trist. Ei jente ringte meg i stad (og hun er snasen), men hun er fra Bergen, og har dermed hordalandsdialekt. Jeg skjønner nesten ingenting.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Er det noe galt i hordalandsdialekt? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Absolutt ikke! Liker den, men forstod jo ikke hva hun sa Har nok noe med at det var over telefon, og at hun var ute. Mye støy osv, men ble mye "Hæ?" og "Hva sa du nå?". Endret 31. desember 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Nei. Spoken like a true militær-nekter. De aller fleste har godt av å bli frisket opp i kongens klær. Er det noe galt i hordalandsdialekt? Alt er galt med hordalandsdialekt.... Har hatt en fra Bergen på nesøk i en uke nå, kjenner jeg begynner å bli lei. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Spoken like a true militær-nekter. De aller fleste har godt av å bli frisket opp i kongens klær. Når jeg spør om begrunnelsen, så er det ikke noe argument å gjenta påstanden. Hvorfor har alle, eller som du sier - de aller fleste godt av å være i militæret og vaske og rydde og løpe litt i skogen i et år? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå