NoNamesLeft Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 lukter troll her... Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 vil helst ikke oppgi. men jeg kan si at jeg går på ungdomskolen mange mobber hvordan jeg skriver derfor vil jeg ikke si alder. det var jo veldig logisk nettopp. Jeg tror jeg får 2 eller 3 i norsk. har fritak i nynorsk siden jeg så vidt klarer vanlig norsk :!: hvis lærer er snill får jeg 3. men siden jeg har blit tatt med snus så kanskje det blir 2 siden lærer egentlig hater meg og jeg bruker lue inne også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Dette: Samt at jeg ikke får avinstallert Autodesk Maya 2010 pga. en trøblete feil fra Autodesks side. Etter kjapp googling, har jeg funnet ut at mange andre sliter med nevnte feil, og at Autodesk visstnok ikke bryr seg. -_- Og alt dette gjør at jeg ikke kommer meg på skolen, da jeg ikke vil gå fra maskina mi med 4 kb lagringsplass på OS-disken. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Herregud Smurf, du har ubrukelig mange partisjoner. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvorfor har du så mange partisjoner? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Herregud Smurf, du har ubrukelig mange partisjoner. Hvorfor har du så mange partisjoner? Aldeles ikke! Jeg sitter med 3 harddisker og en SSD, og jeg har 8 partisjoner i total! 3 av dem er EXT4 filsystem. Endret 6. desember 2010 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Partisjoner er stress! Jeg gjør det helt omvendte og setter disker i JBOD. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Bilder og pr0n (O:) 8,26GB free of 131GB. Endret 6. desember 2010 av Zeromac 9 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Bilder og pr0n (O:) 8,26GB free of 131GB. Haha, så ikke det. Bra jobba Smurfen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har en partisjon pr disk. Eller, den ene har to stk sånn at jeg ikke sløser bort 1 TB på sys. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har en liten fitte i klassen som gjør meg så jævlig forbanna...hun skal alltid ha den høyeste stemmen, alltid ha rett og alltid være bedre enn alle andre. Uansett hvor mye bråk og faenskap det er i klassen hører du alltid det høyfrekvente jævel-hylet fra den hora. Frekk som flatlusa er'a også. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Våknet opp med helt fucked øye og hud rundt øyet. Herlig. Kan bli kjipt å spille i natt hvis det er sånn at det skal være vondt i øyet og sånn. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har en liten fitte i klassen som gjør meg så jævlig forbanna...hun skal alltid ha den høyeste stemmen, alltid ha rett og alltid være bedre enn alle andre. Uansett hvor mye bråk og faenskap det er i klassen hører du alltid det høyfrekvente jævel-hylet fra den hora. Frekk som flatlusa er'a også. tror jeg vet hvem Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har en liten fitte i klassen som gjør meg så jævlig forbanna...hun skal alltid ha den høyeste stemmen, alltid ha rett og alltid være bedre enn alle andre. Uansett hvor mye bråk og faenskap det er i klassen hører du alltid det høyfrekvente jævel-hylet fra den hora. Frekk som flatlusa er'a også. tror jeg vet hvem Oh, yeah! Og vet du hvor fristende det er å skrive navnet hennes her eller? Faen hater den hora. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har en liten fitte i klassen som gjør meg så jævlig forbanna...hun skal alltid ha den høyeste stemmen, alltid ha rett og alltid være bedre enn alle andre. Uansett hvor mye bråk og faenskap det er i klassen hører du alltid det høyfrekvente jævel-hylet fra den hora. Frekk som flatlusa er'a også. Amen. Har en slik en her også, som presterer å bøye nynorske substantiv på en helt bisarr måte. Skal alltid være best, midtpunkt og ha den mest høylytte stemmen på hele skolen. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har en liten fitte i klassen som gjør meg så jævlig forbanna...hun skal alltid ha den høyeste stemmen, alltid ha rett og alltid være bedre enn alle andre. Uansett hvor mye bråk og faenskap det er i klassen hører du alltid det høyfrekvente jævel-hylet fra den hora. Frekk som flatlusa er'a også. Amen. Har en slik en her også, som presterer å bøye nynorske substantiv på en helt bisarr måte. Skal alltid være best, midtpunkt og ha den mest høylytte stemmen på hele skolen. Haha..hvor bor du? Kanskje vi snakker om samme dama Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Eg e fra bæææææærgen / Forøvrig irriterer bergensdialekten noen ganger. De med lys, skjærende stemme. Er glad jeg bor litt utanfor Bergen, slipper jeg dialekten hver dag. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vi har ei slik ei på Gjøvik også Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Sjæl. Tror egentlig alle har en sånn en jeg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå