010011110100110101000111 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Satt å spilte Plague Inc, så klarer jeg å trykke feil å sløse 30 DNA poeng... Som jeg skulle bruke på total organ svikt... Også klarte jeg å kjøpe noe jeg solgte for å få nok... Også tapte jeg... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Når det gjelder problemer så er det sjanseløst å angripe et problem. Problemer opphører ved å endre tanker eller atferd. Å endre tanker eller atferd krever tid. Tid løser problemer. Sjanseløst å angripe et problem? La oss si du har en konflikt med to kompiser eller familie. Om du da konfronterer de med det, da angriper du problemet. Capiche? Å endre tanker og/eller atferd er bare en del av løsningen. Et hvert status quo er midlertidig og vil passere. Verken gode eller dårlige tider vil vedvare. Ikke alt er midlertidlig. Flere kan ha depresjoner livet igjennom, nettopp pga at de ikke blir kvitt problemet sitt. Ettersom vi mennesker ikke har svaret på alt. En sykdom kan være vedvarende, avhenger helt av hvordan det er om det bare er dårlige tider. Du kan ha levd et turbulent liv, med vold og store depresjoner. Volden kan være ute av bildet, men er som regel bare en del av problemet. Man blir aldri kvitt frykten, noe som kan ende opp med å bli et enda større problem enn det var til å begynne med. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Irriterer jævlig at noen synes det er ok å sitte og stirre inn på PC-skjermen min. Jeg tenker på deg ja. Slutt å glan på min PC. Nå! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Irriterer jævlig at noen synes det er ok å sitte og stirre inn på PC-skjermen min. Jeg tenker på deg ja. Slutt å glan på min PC. Nå! Sorry. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Satt å spilte Plague Inc, så klarer jeg å trykke feil å sløse 30 DNA poeng... Som jeg skulle bruke på total organ svikt... Også klarte jeg å kjøpe noe jeg solgte for å få nok... Også tapte jeg... Du bør ikke kjøpe total organsvikt før alt er infected, og da sitter du gjerne igjen med 80+ DNA-poeng så null stress kies??! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 "fri fra jobben-vær" i hele romjula. Nesten så jeg savner å være på jobb. Da er det i hvert fall solskinn. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Når randoms, som jeg aldri har møtt før prøver å adde meg på facebook. Eller de som aldri gir opp, etter at de har fått avslått første friendrequesten de sendte. Et nei, blir fortsatt ikke til et ja, uansett hvor mange ganger du sender en request og hvor lenge du prøver. FUCK OFF Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Eller de som aldri gir opp, etter at de har fått avslått første friendrequesten de sendte. Et nei, blir fortsatt ikke til et ja, uansett hvor mange ganger du sender en request og hvor lenge du prøver. FUCK OFF Dette gjorde jeg engang. Livet ble ikke det samme etter det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Når randoms, som jeg aldri har møtt før prøver å adde meg på facebook. Eller de som aldri gir opp, etter at de har fått avslått første friendrequesten de sendte. Et nei, blir fortsatt ikke til et ja, uansett hvor mange ganger du sender en request og hvor lenge du prøver. FUCK OFF Så det du sier er at jeg burde slutte å sende friend requests til Mini Anden? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Så det du sier er at jeg burde slutte å sende friend requests til Mini Anden? No worries, hun liker sikkert å være midtpunktet. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Du bør ikke kjøpe total organsvikt før alt er infected, og da sitter du gjerne igjen med 80+ DNA-poeng så null stress kies??! Alle var infected, men jeg måtte bruke alle DNA pointsa på drug resistance og cure slowers. Så klarte jeg å kjøpe noe transmission greie omigjen etter jeg hadde devolved de... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 No worries, hun liker sikkert å være midtpunktet. Hun godtok kompisen min da! Men ikke meg, HVA FAEN. Hun er en av få kjendiser som ikke har sånn 5000 venner. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Når eg er snill og låner vekk iPaden til folk i familien uten at dei trenger å spørre, og neste gang eg bruker den finner eg et stort hakk i eine hjørnet... Siste gang eg låner vekk ting sånn. Attpåtil er det ingen som veit noke om det. Sjølvsagt Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hun godtok kompisen min da! Men ikke meg, HVA FAEN. Hun er en av få kjendiser som ikke har sånn 5000 venner. Du gjør det lettere for deg selv om du finner ut hvor hun bor, og henger der en liten stund til du tilfeldigvis kommer borti henne på butikken. Du vet såklart ikke hvem hun er. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Ahh, kjipt MFS Ihvertfall. Har Payfuckcard (paysafecard) med 100kr på. Tenkte jeg skulle bruke dette i går kveld på dx-box.com for å handle deksel, men ikke faen altså. De tar ikke paysafecard. Er absolutt INGEN som tar Paysafecard på nettsidene for faen!!!!! Står så fint "paysafecard is available from 300000 sales outlets worldwide." 300000 Blizzard og Runescape sider kanskje, men ikke en dritt av vanlige butikker (utenom Steam, men skal ikke handle der!!). Blir så irritert. Skulle bare kjøpt SpendOn selv om det koster 40kr for kun plastkortet. Kan ihvertfall bruke det som et vanlig VISA kort ihvertfall! Nei, får kaste dette dritt paysafecard så slipper jeg å leite meg gjennom 1.000.000 "BUY GOLD WITH PAYSAFECARD! BUY DITT, BUY DATT!"-sider for å se om det er noe vettug jeg kan bruke kronene på. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Når randoms, som jeg aldri har møtt før prøver å adde meg på facebook. Eller de som aldri gir opp, etter at de har fått avslått første friendrequesten de sendte. Et nei, blir fortsatt ikke til et ja, uansett hvor mange ganger du sender en request og hvor lenge du prøver. FUCK OFF Hørt om fuckings blokker? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hørt om fuckings blokker? Hysj! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 At jeg ligger på sykehuset pga svineinfulensa.. Fuuuuuuuuuu. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Hvorfor drar du det totalt ut av sammenheng? Det er ikke "valgfritt" å skrive "valgfritt" eller "hvalgfritt". Det å ikke forstå hva jeg mente er tydeligvis ikke valgfritt. Det er "valgfritt", ikke valgfritt. Det er "valgfritt" å skrive Hverken, men man blir sett på som en tosk om man faktisk gjør det. Skriver man med h, blir man utstøtt og strøket fra gjestelisten. Endret 29. desember 2012 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå