Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har redusert "følelse" i ytre del av fingeren etter at jeg kappa den opp og måtte sy 5 sting for å få den sammen igjen her :p. Irriterende greie

Redusert i hele tommel og pekefinger på venstrehånda. Jeg er venstrehendt. Gått 2 1/2 år en og annen småting som fortsatt er litt vrient, kneppe igjen skjortearmer er vel blant det jeg gjør oftest

Lenke til kommentar

Redusert i hele tommel og pekefinger på venstrehånda. Jeg er venstrehendt. Gått 2 1/2 år en og annen småting som fortsatt er litt vrient, kneppe igjen skjortearmer er vel blant det jeg gjør oftest

Fattern ble knivstukket på ferie i spania før jeg ble født blant annet fikk han ett stikk i armen som tok en nerve, så han har ikke følelse i peke, tommel eller trafikkfingeren på høyrehanda, så han sliter med å kneppe skjorter, ja

Endret av Hardboiled Rice
Lenke til kommentar

Overskrifter som denne:

HAMAS HAR PÅTATT SEG ANSVARET: (Dagbladet)

Ny, stor eksplosjon i nærheten av Tel Aviv

Jasså, så Hamas har påtatt seg ansvaret?

De har sagt "unnskyld", betalt erstatning til de skadelidende, og går frivillig i fengsel?

Det ville vært å ta ansvar.

Men det eneste Hamas har gjort er å skryte av ugjerningen.

Det er ikke å ta ansvar!

Avisene bruker ordet helt feil!

Man skal ta ansvar for sine handlinger.

Hvis jeg gjør noe kriminellt, skal jeg skryte av det. Da har jeg tatt ansvar uten straff.

Husker dere dette innlegget?

Jeg sendte det til NRK sitt språkprogram Språkteigen i samme slengen, og fikk Sylfest Lomheim sitt syn på saken.

Her er årets siste episode av Språkteigen som podcast. Spørsmålet blir nevnt helt i slutten av sendingen.

http://nl.nrk.no/podkast/aps/447/nrk_spraakteigen_2012-1227-1035_6349220149.mp3

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...