co2 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Irriterer meg at afroamerikanske artister ALLTID må gå totalt jojo med tonene. Type "Blabla dreamin of love UoooooUoAaaoaoaooooaAAAAAuuuu." Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Irriterer meg at afroamerikanske artister ALLTID må gå totalt jojo med tonene. Type "Blabla dreamin of love UoooooUoAaaoaoaooooaAAAAAuuuu." "Afro-amerikan"? Finns det Afro-norrmänn och afro-danskar också? Det här med "afro-folk" är något underligt. Endret 6. desember 2010 av Eysteinn inn illráði Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Afro-nordmann Afro-american Nigger 4 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Småunger som skryter høylydt på bussen over helgens fylleepisoder. "ØØØHH, BLE SÅ JÆÆÆÆVLA FULL PÅ FREDAG!!1 HURR HURR SKAL VI PISSE PÅ BUSSRUTENE SÅ BLIR DE GULE?? HØHØ!". Deretter må det jo også skrytes av andre ting som... "JEG BLE TATT INN TIL AVHØR AV POLITIET FORDI JEG KJØRTE MED MOPEDEN!11 JÆVLA PURK!!1123". Får regelrett lyst til å dra dem ut etter håret og henrette dem med et enkelt nakkeskudd. De kommer aldri til å bidra med noe som helst positivt i samfunnet og kommer til å ende opp som trygdesnyltere. Idioter. Fjernet stor bilde-sitering. Man skal ikke sitere bilder. Endret 7. desember 2010 av Hårek 4 Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Folk som ikke vet hvor de har vikeplikt. Her jeg bor er det spesielt en plass ingen vet at de har vikeplkt for, frister av og til å bare kjøre ut slik at de kjører på meg...... hadde de lært ialefall. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Teit http://gfx.nrk.no/H40Y0f6Zv7CpAUB6ceXt-AFfiBOs8yVXPCKjQeycSCeg.jpg Teit http://www.beatsandbombs.com/wp-content/2008/11/50-cent1.jpg Whigger http://www.thaindian.com/images/eminem-alive.jpg There, I fixed it for you. Irriterer at folk ikke klarer å bruke whigger skikkelig. Nigger er et nedverdigende skjellsord for en svart person, whigger er et nedverdigende skjellsord for en hvit idiot som leker svart. Irriterer også at idiotene på jobb har sendt bilen på verksted, sånn at jeg ikke får jobba i dag. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 det som irriterer meg er når lærer ser at jeg har snus ( i leppa) og ber meg spytte ut ellers får jeg anmerkning har fått 12 allerede siden sommer. får nedsatt oppførsel så kanskje jeg kan fortsette uten at det har noe å si? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Way to go. Slike folk som deg er bare dumme. Hater de som skal sitte og tøffe seg med snusboksen og snus i leppa, leike badass og tro de er kule. Good luck with your life. 2 Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Way to go. Slike folk som deg er bare dumme. Hater de som skal sitte og tøffe seg med snusboksen og snus i leppa, leike badass og tro de er kule. Good luck with your life. er jeg dum bare fordi jeg snuser? alle de kule i klassen min snuser ihvertfall bedre enn å røyke da. har bare prøvd en gang men har hørt at man kan få kreft og ikke klare gym aktiviteter like bra. en gang kjøpte jeg av broren min skruf xtra stark da fikk jeg nikotin sjokk! alle i klassen synes jeg var gærn som fikk den av broren min Endret 6. desember 2010 av barry Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Du er fra nå av det store forbildet mitt 4 Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 det er ikke mange som har sagt det før :!: tror du er den første hvorfor er jeg forbilde? snuser du også får du anmerkning på skolen? jeg kan godt lære deg et par tips hvordan du ikke skal bli tatt har klart det noen ganger Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Haha, ja nå må du svare gutten Refsa. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Grusomt! Fullstendig grusomt! Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 vil helst ikke oppgi. men jeg kan si at jeg går på ungdomskolen mange mobber hvordan jeg skriver derfor vil jeg ikke si alder. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 vil helst ikke oppgi. men jeg kan si at jeg går på ungdomskolen mange mobber hvordan jeg skriver derfor vil jeg ikke si alder. det var jo veldig logisk 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå